Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän uskovaisten tehtävä ei ole ketään tuomita!

Vierailija
02.12.2014 |

Minä uskovaisena yritän keskittyä omaan elämääni ja elämään sitä hyvin sekä auttamaan läheisiäni kykyjeni mukaan. Muiden elämä ei minulle kuulu.

Me emme ole tulleet tänne ketään tuomitsemaan. (Emmekä myöskään käännyttämään vaikka kerrommekin Jumalasta, Jeesuksesta Kristuksesta ja Raamatusta. Jumala antoi ihmiselle valinnanvapauden ja myös Suomen lakiin on kirjattu uskonnonvapaus.)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa

Vierailija
2/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap olla valeuskovainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tä ap, omissa synneissään on ihan tarpeeksi tekemistä ja parantamista, se riittää, kun keskittyy niihin. Toisten teoista ja tekemättä jättämisistä ei vastuuseen joudu.

Vierailija
4/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tuomitse ketään ja hyväksyn ja arvostan kaikkia ihmisiä mut mua kyllä tuomitaan ja haukutaan hihhuliksi jne.

Ei sillä että se mun elämää mitenkää liikuttais että joku purkaa omaa tyhjää elämäänsä pilkkaamiseen mutta ärsyttää ku minut leimataan aina uskoni perusteella tietynlaiseksi.

Vierailija
5/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitseminen tuntuu olevan monille uskovaisille (kiihkosellaisille, joita tietysti kaikki eivät suinkaan ole) sellainen mukava bonushomma, joka tulee kivasti rakastamisen ja hyväksymisen kylkiäisenä. Tai jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän