Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viettävätkö homoperheet joulua?

Vierailija
02.12.2014 |

Mietin tuossa että lähetänkö joulukortin sukulaisperheelle, joka vastustaa kirkkoa ja uskontoa ja haukkuu niitä julkisesti. Kyseessä siis perhe, jossa vanhemmat samaa sukupuolta. Mietin vain että miksi he viettäisivät joulua? Laitanko kortin vai en?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 08:58"]

Mietin tuossa että lähetänkö joulukortin sukulaisperheelle, joka vastustaa kirkkoa ja uskontoa ja haukkuu niitä julkisesti. Kyseessä siis perhe, jossa vanhemmat samaa sukupuolta. Mietin vain että miksi he viettäisivät joulua? Laitanko kortin vai en?

[/quote]

En lähettäisi mitään jesse seimessä korttia.

Vierailija
2/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, yhdenkään homon ei ole ikinä nähty viettävän joulua millään tavalla. Se on mahdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ateistilta, mutta kyllähän suurinosa ateisteistakin viettää jonkinlaista joulua.

Vierailija
4/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkinen on  tasa-arvon nimessä suosittelemassa kirkon luopumisesta joulun vietosta kunnioituksesta uskonnollisia vähemmistöjä kohtaan ja on tyytyväinen, että se herättää keskustelua.

Vierailija
5/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko olisi parempi väitelauseena: "Homoperheet eivät vietä joulua, lapset eivät saa lahjoja!"

Muita vaihtoehtoja:

"Homoperheet eivät käy risteilyllä/ Serenassa/ Power Parkissa! Teenkö LS-imoituksen?"

"Homoperheet eivät syö, juo eivätkä nuku!"

"Homoperheen aikuiset eivät omista ajokorttia! Teenkö lasu-ilmoituksen nimettömänä? Saavatko tietää kuka ilmon teki?"

"Tuttavan serkun naapurin tunteman homoperheen lapset eivät pääse Thaimaaseen!"

Vierailija
6/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe? Ei vietä, ne sekaantuu koko pyhän lapsiinsa tietty, koska kaikki homot ovat pedoja.

-_- 

Millon tää homofobia oikeen loppuu? Nyt 2000-luvulle sieltä idiootit!!!

Vierailija
7/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulua voi viettää kuulumatta kirkkoon. Ei meillä ainakaan kirkko liity mitenkään joulunviettoomme. Joten toki lähetät kortin

Vierailija
8/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole homofobiaa. He nyt ovat vain tunkeneet seksuaaliset taipumuksensa minun jokapäiväiseen elämääni, aamuteevesstä aamulehteen, uutisiin ja katukuvaan. Pakkohan nyt on miettiä, ettei vain loukkaa tätä pyhää joukkoa. Saan vielä syytteen siitä että yritän tuputtaa uskonnollista juhlaa heille, vaikka he kynsin ja hampain vastustavat kirkkoa ja sen oppeja. Nykyäänhän ei tästäkään asiasta saa olla eri mieltä kuin sateenkaarikansa, tai olet dinosaurus ja idiootti, kuten tuossa minua jo herjattiinkin. Nytkö ei saa edes kysyä mitään?

ap

Vierailija
9/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No montako homoa tunnet jotka vastustavat kirkkoa ja uskontoa?

Kyllä heitäkin on mutta ihan saman verran kuin heteroissakin?

Jos lähetät ystävillesi kortteja niin lähetät myös homoystävillesikin. Vai jätätkö lähettämättä jos ystäväsi on eronnut kirkosta? Entä lähetätkö minulle kun olen bi?

Vierailija
10/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haukun kirkkoa ja uskiksia mutta vietän joulua kyllä sydämeni kyllydestä. Olen hetero. P.S. Joulu on alunperin pakanajuhla jonka kristityt ovat vohkineet. Aamen.

Vierailija
11/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:27"]Ei mulla ole homofobiaa. He nyt ovat vain tunkeneet seksuaaliset taipumuksensa minun jokapäiväiseen elämääni, aamuteevesstä aamulehteen, uutisiin ja katukuvaan. Pakkohan nyt on miettiä, ettei vain loukkaa tätä pyhää joukkoa. Saan vielä syytteen siitä että yritän tuputtaa uskonnollista juhlaa heille, vaikka he kynsin ja hampain vastustavat kirkkoa ja sen oppeja. Nykyäänhän ei tästäkään asiasta saa olla eri mieltä kuin sateenkaarikansa, tai olet dinosaurus ja idiootti, kuten tuossa minua jo herjattiinkin. Nytkö ei saa edes kysyä mitään?

ap
[/quote]

Miksi korostat tuttavaperheesi seksuaalista suuntautumista asiassa, johon se ei liity millään tavalla? Mitä ihmeen tekemistä koko asialla on tässä yhteydessä? Miksi sinä haluat tehdä numeron toisten seksuaalisesta suuntautumisesta?

Vierailija
12/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalijärkinen ihminen ymmärtää arvostaa hyvästä sydämestä tullutta toivotusta, vaikka ei jakaisikaan toivottajan vakaumusta.

Hyvää hanukanodotusta kaikille!

Vierailija
13/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu ei ole alunperin kirkollinen juhla.

Vierailija
14/14 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa samanlaisia "jouluttomia" joulukortteja kuin Britanniassa? Siis toivotuksella Season's Greetings! Se sopii kaikille paitsi fundamentalisteille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme