Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin vuodeosastolla kolme päivää leikkauksen vuoksi, koronaa ei edes mainittu

Vierailija
07.10.2021 |

Luulin, että minut lähetetään vaan murtunut nilkka kipsattuna kotiin, mutta toisin kävi. Koko koronasta ei edes puhuttu mitään, ei kysytty rokotteesta tai otettu testiä. Huonekaverilla kävi vieraitakin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään koronasta mitenkään aktiivisesti puhuta potilaiden kanssa, mutta meillä henkilökuntaan kuuluvilla ja vierailevilla omaisilla on maskipakko. Myös potilaita ohjeistetaan käyttämään maskia huoneesta poistuessaan. Lisäksi oireisilta potilaita otetaan herkästi koronanäyte, ROS-lehdeltä näemme otetut rokotukset.

Vierailija
2/13 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta muutenkaan höyrytä kun tällä palstalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös hämmästyin kun juttelin ya-ikäisen lapseni koululääkärin kanssa puhelimessa muusta asiasta,ja tuli puheeksi että lapseni oli ollut juuri flussassa. Olin varma että kyselee rokotteesta, (meillä ei siis ole kenelläkään ole)

Mutta ei, sanallakaan ei maininnut koko jutusta 😮

Eikä kysynyt edes kävikö testissä (ei käynyt)

Vierailija
4/13 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse leikkauksessa keväällä kuten myös ed syksynä.

Oli outoa, kun itse työssäni hoitajana joudun pukemaan maskin ja hanskat sun muut aina asiakkaan luokse mennessä ja siellä sairaalan osastolla ei tarvitse mitään. Ei maskeja, ei hanskoja, ihmisiä tulee ja menee

Vierailija
5/13 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume mitattiin ja kun oli lämpöä, niin totesin vaan, että kuukautiset on päällä ja siltikään ei mitään testailtu.

Ap

Vierailija
6/13 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi pitänyt puhua koronasta, jos olit siellä ihan muun taudin takia leikkauksessa?

Infektiopotilaat hoidetaan eri osastolla.

Vierailija
7/13 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sinulla ei ollut mitään hengitystieoireita, joiden vuoksi koronatestin ottaminen olisi ollut aiheellista. Oletko ottanut rokotteet?

Vierailija
8/13 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi pitänyt puhua koronasta, jos olit siellä ihan muun taudin takia leikkauksessa?

Infektiopotilaat hoidetaan eri osastolla.

Olisi voinut olla korona ja olisi saanut koko osaston tartuttaa siinä. Ei ollut edes omaa vessaa huoneessa. Itse kyllä noudatin hyvää hygieniaa, mutta kaikki eivät välttämättä siihen kykene vuodeosastolla.

Ap

Vierailija
9/13 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa työskentelevät hoitaja ystäväni ihmettelevät minne ne kaikki koronapotilaat on piilotettu. Lehtien mukaan niitä pitäisi olla pitkin poikin, mutta muutamia vanhuksia lukuunottamatta niitä ei näy.

Vierailija
10/13 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni lämpöily ei ole mitenkään epänormaalia leikkauksen jälkeen. Otettiinko sinulta verikokeita, esim. tulehdusarvot?

Vierailija
11/13 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sinulla ei ollut mitään hengitystieoireita, joiden vuoksi koronatestin ottaminen olisi ollut aiheellista. Oletko ottanut rokotteet?

En ole ottanut rokotteita, siksi ihmettelin, kun mitään ei kyselty ja otettiin leikkaukseen. On saanut sellaisen kuvan, että suunnilleen teloitetaan, jos ei ole rokotettu.

Vierailija
12/13 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhh, onks vielä ihmisiä, jotka uskovat siihen paskaan

Vierailija
13/13 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä siitä koronasta olisi pitänyt puhua, ketään ei kiinnosta onko sinua rokotettu vai ei varsinkaan kun olet hoidettavana sairaalassa murtuneen jalan vuoksi. Eri asia jos olisit ollut siellä hoidettavana koronan vuoksi tai sitten infektio osastolla jonkun selittämättömän infektion vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä