Miksi nuoret naiset eivät halua parisuhdetta?
Ikäluokka 20-35v. Ei tunnu olevan mielenkiintoa parisuhteita kohtaa? Ei haluta poikaystävää enää? Selataan vaan Instagramia.
Kommentit (12)
Hmmm, en tiedä, minä ja kaikki kaverini olemme halunneet sopivan miehen kanssa parisuhteen. Tai yksi on sinkku, tosin hän erityisesti tahtoisi parisuhteen, mutta pelkää miehiin tutustumista, joten ei ole vielä onnistunut. Yksi kaveri on lesbo eikä hänkään sinkku ole ollut sitten 17 v jälkeen. Useimmat kaverini ovat ensimmäisen vakavamman kumppaninsa kanssa yhdessä, pari ehtinyt vaihtaa. Av ei ole koko maailma. N27
En halua rikkoa itseäni uudelleen.
Ovat niin fiksuja että ota taakakseen moisia riippakiviä.
Miesten pitäisi seurata aikaansa ja muuttua. Syitä miksi kaveripiirissäni nuori nainen on mielummin sinkku:
Nuoren miehen mustasukkaisuus naisen ajankäytöstä, samalla kun itse piti tärkeänä ottaa itselleen vapasta aikaa.
Miehen siivottomuus.
Miehen rahankäyttö naisen mielestä tyhmiin asioihin kuten tandemhypyt laskuvarjolla ja auton jatkuva tuunaaminen.
Miehen naureskelu naisen musiikki- ja kirjallisuusmausta.
Miehen käsitys ‚perinteisestä‘ kodista, missä siis naisen olisi tehtävä suurin osa yhteisistä töistä.
Ja yksi tulee vielä mieleen: Mies alkoi puhua tyttökaveristaan käyttäen sanaa ,emäntä‘. Osoittautui, että se ei ollut mikään tapa, jonka olisi voinut lopettaa, vaan se oli niin hauska että sitä piti jatkaa vain. Tämä täydellinen välinpitämättömyys siitä, miltä naisesta tuntui, lopetti suhteen.
Miksi haluaisivat? Parisuhde on ideana ihan kiva mutta käytännössä tosi raskas. Ei ole oikein pointtia. Paljon helpompaa elää pelkästään itseä varten.
Siiderilasin kanssa saa paljon parempia selfieitä kuin jonkun poikkiksen kanssa.
Melaa saa muutenkin aina tarvittaessa.
Kyllä minä haluan parisuhteen. Ei vaan ole tullut vastaan miestä, joka haluaisi samaa, ainakaan minun kanssani. Tapailukumppaniksi kelpaan kyllä vaikka kuinka kauan, mutta sitoutumiseen en. Missähän vika?
Mieslapset eivät kiinnosta.