Lue keskustelun säännöt.
Nirso kissa
02.12.2014 |
Minulla on ärsyttävän nirso kissa. Tiedän, että olen ehkä itse sen sellaiseksi opettanut, mutta en kyllä tiedä miten tavasta pääsee eroon. Ongelma on se, että kissa söisi mieluiten jotain Latz annospussiruokaa ja sekin kelpaa vain hyytelössä. Yritän kuitenkin ajatella kissani parasta ja tilasin sille zooplussalta erilaisia märkäruokia. Vaan ei kelpaa! Mikään ns laadukkaampi ja parempi ruoka ei kelpaa. Ärsyttää, kun menee rahaa hukkaan ja toinen mököttää, kun ei saa ruokaansa :/
Kommentit (22)
Mullakin. Ei syö mitään huonoa. Ostan sille lihatiskiltä kaloja, kanapaloja ja nautaa.
Ainakin on jo 15v, eikä ole tarvinnut lääkärissä käyttää kuin rokotuksissa ja hampaat tarkistuttamassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä siis maistuu ihan kunnon nappulat, tällä hetkellä Applawsin. Mutta märkäruokana ei kelpaa Applaws, Cosma, Miamor, Prima cat... Ennen tykkäsi sellaisesta rakenteesta, mikä on noissa "fileeruuissa", esim. cosma, applaws tai sheban kuvulliset ruuat. Enää ei tykkää. Miamorissakin se rakenne varmaan liian sörssömäinen. Mikään patee ei todellakaan kelpaa. Kastikkeessa jos on, menee todennäköisesti vaan kastike. Argh. Ap