Ajattelin ruveta homoksi
Osoittaakseni äärimmäistä suvaitsevaisuutta, vaikka olen hetero. Ei voi ainakaan kukaan suvaitsemattomaksi väittää.
Kommentit (29)
Nimeksi ajattelin vaihtaa Jan-Erik No Rasismus Suvaitsevainen. Hommaan myös kultaisen sädekehän. Näin saavutan suvaitsevaisuuden ylimmän tason, jota myös suvaitsevaisten nirvanaksi kutsutaan.
Heh. Sitähän nykyään kovasti peräänkuulutetaan. Suvaitsevaisuutta! Kaikille pitää olla suvaitsevainen paitsi niille jotka ajattelevat eri lailla. Mutta näin suuresta suvaitsevaisuudesta saisit varmaan Setan kunniajäsenyyden. Että harkinnan arvoinen juttu! ;-D
Mulla hävettää monien heteroiden tyhmyys viime päivien jälkeen niin paljon että oikein toivoisin olevani homoseksuaali. Tää sun aloitukses vahvisti tuota toivetta taas entisestään.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:20"]
Mulla hävettää monien heteroiden tyhmyys viime päivien jälkeen niin paljon että oikein toivoisin olevani homoseksuaali. Tää sun aloitukses vahvisti tuota toivetta taas entisestään.
[/quote]
No eiköhän tästä homo/suvaitsevaisuus rummutuksesta voi jo pikkusen vitsailla ;) 24h tykitystä yötä päivää, kyllä tässä itse kullakin rupeaa jo pää hajoamaan :D
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:08"]
Osoittaakseni äärimmäistä suvaitsevaisuutta, vaikka olen hetero. Ei voi ainakaan kukaan suvaitsemattomaksi väittää.
[/quote]
Se on aina yhtä mahtavaa kun joku voi vuosien salailun jälkeen lopulta tulla ulos kaapista <3
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:23"]
[/quote]
No eiköhän tästä homo/suvaitsevaisuus rummutuksesta voi jo pikkusen vitsailla ;) 24h tykitystä yötä päivää, kyllä tässä itse kullakin rupeaa jo pää hajoamaan :D
[/quote]
Siihenhän onkin loogista aloittaa noin miljoonannes ketju asiasta ja jatkaa rummutusta. Mut ei siinä jos et ole vieläkään tarpeeksesi saanut.
Semmonen suvaitsevaisten kerho olis kans kiva. Tultais sinne suvaitsemaan kaikkia samanmielisiä! ;-D
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:23"]
[/quote]
[/quote]
Siihenhän onkin loogista aloittaa noin miljoonannes ketju asiasta ja jatkaa rummutusta. Mut ei siinä jos et ole vieläkään tarpeeksesi saanut.
[/quote]
REPS
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:25"]
Semmonen suvaitsevaisten kerho olis kans kiva. Tultais sinne suvaitsemaan kaikkia samanmielisiä! ;-D
[/quote]
Ehdottomasti, samanmielisten suvaitsevaisuuskerho, johon huolitaan vain samanmielisiä ja suvaitaan vain ihmisiä jotka ovat samaa mieltä.
Voisimme kutsua toisiamme No Rasismus Suvaitsevaisiksi.
Van suvaitseeko nää suvaitsevaiset vaikkapa Päivi Räsästä?! Siinäpä pähkinä purtavaksi kaikille suvaitsevaisuuden nirvanaan vajonneille.
"En halua kuulla asiasta enää kun pää hajoaa joten hengaan puoli kolmelta yöllä av:lla ja aloitan asiasta taas uuden ketjun." Tyhmyyden multihuipennus ilmeisesti saavutettu.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:23"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:20"]
[/quote]
[/quote]
Te tästä homostelusta aloitatte aina vaan uusia ketjuja. Olisiko ajatusta ette aloita näitä typeriä aloituksia niin ei tarvii kiukutella asiasta.
Minun tapa käsitellä asioita on huumori, kyllä homo/suvaitsevaisuus rummutuksen keskelle yksi keventävä avaus mahtuu. Loput aloituksista onkin sitä samaa paasaamista, samoinen juttuineen jotka on kuultu miljoonaan kertaan.
Luulen, että en ole ainoa jota tämä touhu lähinnä naurattaa :D
Sillä lailla! Nyt on oikeata meininkiä linjoilla. Yksi pölvästi vähemmän heteromarkkinoilla. :D
Mun mielestä tää oli hauska poikkeus tähän homokeskusteluun. Kiitos ap! Huumoria tarvitaan. Paljon on kyllä tosikkoja liikkeellä. Ettei vaan olis sieltä Suvaitsevaisten Kerhosta nää kaverit?! :-p
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:36"]
Mun mielestä tää oli hauska poikkeus tähän homokeskusteluun. Kiitos ap! Huumoria tarvitaan. Paljon on kyllä tosikkoja liikkeellä. Ettei vaan olis sieltä Suvaitsevaisten Kerhosta nää kaverit?! :-p
[/quote]
Ettet vaan keskustelis nyt itsesi kanssa? Et oikein nyt hallitse tätä vielä, usko av-konkaria ;)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:10"]
Napsuuko päässä jo noin pahasti? Lääkäriltä saa troppeja.
[/quote]
Kaikkiin tapauksiin ei vaan kovatkaan tropit auta...
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:32"]
Minun tapa käsitellä asioita on huumori, kyllä homo/suvaitsevaisuus rummutuksen keskelle yksi keventävä avaus mahtuu. Loput aloituksista onkin sitä samaa paasaamista, samoinen juttuineen jotka on kuultu miljoonaan kertaan.
Luulen, että en ole ainoa jota tämä touhu lähinnä naurattaa :D
[/quote]
Aloituksista 95% alkaa jonkin Raamatun lauseen siteerauksella ja sitten seuraa uskiksen paasausta helvetin tulesta. Eilen joku seko laittoi samaa helkkarin viestiä vaikka aiemmat ketjut poistettiin kunnes sai bannit.
Napsuuko päässä jo noin pahasti? Lääkäriltä saa troppeja.