Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin ruveta homoksi

Vierailija
02.12.2014 |

Osoittaakseni äärimmäistä suvaitsevaisuutta, vaikka olen hetero. Ei voi ainakaan kukaan suvaitsemattomaksi väittää.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napsuuko päässä jo noin pahasti? Lääkäriltä saa troppeja.

Vierailija
2/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeksi ajattelin vaihtaa Jan-Erik No Rasismus Suvaitsevainen. Hommaan myös kultaisen sädekehän. Näin saavutan suvaitsevaisuuden ylimmän tason, jota myös suvaitsevaisten nirvanaksi kutsutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Sitähän nykyään kovasti peräänkuulutetaan. Suvaitsevaisuutta! Kaikille pitää olla suvaitsevainen paitsi niille jotka ajattelevat eri lailla. Mutta näin suuresta suvaitsevaisuudesta saisit varmaan Setan kunniajäsenyyden. Että harkinnan arvoinen juttu! ;-D

Vierailija
4/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hävettää monien heteroiden tyhmyys viime päivien jälkeen niin paljon että oikein toivoisin olevani homoseksuaali. Tää sun aloitukses vahvisti tuota toivetta taas entisestään.

Vierailija
5/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Sä oikein aattelit...

Vierailija
6/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:20"]

Mulla hävettää monien heteroiden tyhmyys viime päivien jälkeen niin paljon että oikein toivoisin olevani homoseksuaali. Tää sun aloitukses vahvisti tuota toivetta taas entisestään.

[/quote]

No eiköhän tästä homo/suvaitsevaisuus rummutuksesta voi jo pikkusen vitsailla ;) 24h tykitystä yötä päivää, kyllä tässä itse kullakin rupeaa jo pää hajoamaan :D

Vierailija
7/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:08"]

Osoittaakseni äärimmäistä suvaitsevaisuutta, vaikka olen hetero. Ei voi ainakaan kukaan suvaitsemattomaksi väittää.

[/quote]

Se on aina yhtä mahtavaa kun joku voi vuosien salailun jälkeen lopulta tulla ulos kaapista <3

Vierailija
8/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:23"]

[/quote]

No eiköhän tästä homo/suvaitsevaisuus rummutuksesta voi jo pikkusen vitsailla ;) 24h tykitystä yötä päivää, kyllä tässä itse kullakin rupeaa jo pää hajoamaan :D

[/quote]

Siihenhän onkin loogista aloittaa noin miljoonannes ketju asiasta ja jatkaa rummutusta. Mut ei siinä jos et ole vieläkään tarpeeksesi saanut.

Vierailija
9/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen suvaitsevaisten kerho olis kans kiva. Tultais sinne suvaitsemaan kaikkia samanmielisiä! ;-D

Vierailija
10/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:23"]

[/quote]

[/quote]

Siihenhän onkin loogista aloittaa noin miljoonannes ketju asiasta ja jatkaa rummutusta. Mut ei siinä jos et ole vieläkään tarpeeksesi saanut.

[/quote]

REPS

Vierailija
11/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:25"]

Semmonen suvaitsevaisten kerho olis kans kiva. Tultais sinne suvaitsemaan kaikkia samanmielisiä! ;-D

[/quote]

Ehdottomasti, samanmielisten suvaitsevaisuuskerho, johon huolitaan vain samanmielisiä ja suvaitaan vain ihmisiä jotka ovat samaa mieltä.

Voisimme kutsua toisiamme No Rasismus Suvaitsevaisiksi.

Vierailija
12/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Van suvaitseeko nää suvaitsevaiset vaikkapa Päivi Räsästä?! Siinäpä pähkinä purtavaksi kaikille suvaitsevaisuuden nirvanaan vajonneille.

Vierailija
13/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En halua kuulla asiasta enää kun pää hajoaa joten hengaan puoli kolmelta yöllä av:lla ja aloitan asiasta taas uuden ketjun." Tyhmyyden multihuipennus ilmeisesti saavutettu.

Vierailija
14/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:23"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:20"]

[/quote]

[/quote]
Te tästä homostelusta aloitatte aina vaan uusia ketjuja. Olisiko ajatusta ette aloita näitä typeriä aloituksia niin ei tarvii kiukutella asiasta.

Vierailija
15/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tapa käsitellä asioita on huumori, kyllä homo/suvaitsevaisuus rummutuksen keskelle yksi keventävä avaus mahtuu. Loput aloituksista onkin sitä samaa paasaamista, samoinen juttuineen jotka on kuultu miljoonaan kertaan.

Luulen, että en ole ainoa jota tämä touhu lähinnä naurattaa :D

Vierailija
16/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla! Nyt on oikeata meininkiä linjoilla. Yksi pölvästi vähemmän heteromarkkinoilla. :D

Vierailija
17/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää oli hauska poikkeus tähän homokeskusteluun. Kiitos ap! Huumoria tarvitaan. Paljon on kyllä tosikkoja liikkeellä. Ettei vaan olis sieltä Suvaitsevaisten Kerhosta nää kaverit?! :-p

Vierailija
18/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:36"]

Mun mielestä tää oli hauska poikkeus tähän homokeskusteluun. Kiitos ap! Huumoria tarvitaan. Paljon on kyllä tosikkoja liikkeellä. Ettei vaan olis sieltä Suvaitsevaisten Kerhosta nää kaverit?! :-p

[/quote]

Ettet vaan keskustelis nyt itsesi kanssa? Et oikein nyt hallitse tätä vielä, usko av-konkaria ;)

Vierailija
19/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:10"]

Napsuuko päässä jo noin pahasti? Lääkäriltä saa troppeja.

[/quote]

Kaikkiin tapauksiin ei vaan kovatkaan tropit auta...

Vierailija
20/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:32"]

Minun tapa käsitellä asioita on huumori, kyllä homo/suvaitsevaisuus rummutuksen keskelle yksi keventävä avaus mahtuu. Loput aloituksista onkin sitä samaa paasaamista, samoinen juttuineen jotka on kuultu miljoonaan kertaan.

Luulen, että en ole ainoa jota tämä touhu lähinnä naurattaa :D

[/quote]

Aloituksista 95% alkaa jonkin Raamatun lauseen siteerauksella ja sitten seuraa uskiksen paasausta helvetin tulesta. Eilen joku seko laittoi samaa helkkarin viestiä vaikka aiemmat ketjut poistettiin kunnes sai bannit.