Millainen kakku teillä aamulle?
Kertokaas lyhyesti kakkupohjan maut, täytteet ja koristelu.
Kommentit (60)
Kääretorttu, jossa mansikoita ja vaniljakiisseliä täytteenä. Lapset sit koristelevat miten parhaaksi näkevät.
Valkosuklaakakku. Keksimurupohja, täytteenä tuorejuustoa, valkosuklaata, liivatetta, kerma- ja valkuaisvaahtoa.
Ei kakkuja tällä kertaa. Tiesittekö, että täällä usa:ssa juhlitaan isänpäivää aina kesäkuussa?
(rapakon takana)
Valkosuklaamustikkajuutokakku, päällä mustikka macaronseja ja pensasmustikkaa koristeena :)
Suklaakakkupohja, kostukkeena maitokahvi, täytteenä suklaamoussea ja kuorrutteena kahvi-suklaa-kreemi. Muuta koristelua en tee, koska olen kipeänä, enkä jaksa :(
Kinuski-täytekakku( vadelmahillo-vaniljakiisseli sisällä ) itse tehty ja onnistui hyvin
Pohjanalla littana kaakaojauheella maustettu sienikakku, jossa pääosa jauhoista on perunajauhoa. Tuolla olen korvannut rasva-keksimurun. Täytteessä on vipsattua kermaa, appelsiinituorejuustoa, mascarponea, lime-valkosuklaarahkaa ja liivattetta. Päällimäisenä on appelsiinimehusta tehty kiille.
Koristeetksi tein ruusuja sokerimassasta ja samoin lehdet.
Jäähdytetty domino-suklaakakku. Eli dominopohja marjasoseella, suklaatäyte jossa myös seassa marjoja ja marenkeja. Yön yli jäätymässä pakasteessa. Liivatteellahan tuosta olisi saanut ns. juustokakun.
Kenelle se kakku tulee? En ainakaan rupeaisi mitään karppauskakkuja tekemään omalle isälleni.
Ihan tavallinen mansikkakakku perheen ja lasten makuun:
sokerikakkupohja, jonka juuri leivoin
kostukkeeksi sitruunalla piristettyä keltaista jaffaa
vaniljalla maustettu kermavaahto ja mansikoita äitini mansikkamaalta
Ehkä laitan väliin lemon curdia ja valkosuklaavaahtoa. Makeaa tulee, mutta jostakin syystä mies tykkää juuri tuollaisesta.
Pirkka suklaaleivoksia, päälle töräys Lidlin valmiskermavaahtoa. Ollaan flunssassa.
Ei kakkua aamulla syödä. Iltapäivällä syödään jälkiruokana.
Suklaakakkupohja, suklaamoussea täytteenä ja lapset koristelee. Koristeiksi on valittu jotain sokerigeeliä, karkkeja ja strösseleitä.