Maisa Torppa torppaa pienet rinnat: ”Sama kuin syöttäisi miehelle kilokaupalla inhokkiruokaa”
https://www.is.fi/viihde/art-2000000904755.html
– En olisi koskaan kehdannut vaatia miestä pitämään musta rinnattomana. Samallahan voisi vaatia miehen syömään kilokaupalla inhokkiruokaansa! Maisa linjaa blogissaan.
Hän korostaa blogikirjoituksessaan, että imettämisen ja ”muun elämisen” kannalta rintojen koolla ei ole väliä.
– Pienet rinnat ei ihmistä huonommaksi tee, mutta isot tissit ne mun mielestä olla pitää! tiistaina Subilla alkavan Tuulitunneli-ohjelman vakiopanelistina toimiva Maisa kirjoittaa.
Maisa kertoo saaneensa vahvistusta mielipiteeseensä striptease-tanssijalta, jonka mukaan rintavat tanssijat ovat kysytympiä esiintyjiä kuin pienirintaiset tanssijat.
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä ainakaan myöskään vaadi ketään tykkäämään pienistä tisseistäni. Jos ne ei kelpaa niin voi vapaasti etsiä isompitissisen.
Totta. Kysyin jossain vaiheessa miheltäni, josko tykkäisi suurista rinnoista? Hän sanoi suuntaavansa navettaan, jos utareet kiinnostaisi.
Se on hauska miten naiset väittää että miehiä kiinnostaa vain isot rinnat, ja samalla valittaa että pienikokoiset thai-naiset lähes ilman rintoja on miesten unelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä ainakaan myöskään vaadi ketään tykkäämään pienistä tisseistäni. Jos ne ei kelpaa niin voi vapaasti etsiä isompitissisen.
Totta. Kysyin jossain vaiheessa miheltäni, josko tykkäisi suurista rinnoista? Hän sanoi suuntaavansa navettaan, jos utareet kiinnostaisi.
No ei ole sun miehesikään fiksu sillä toisilla on suuret rinnat eivätkä voi asialle mitään.
Onneksi kukaan nainen koskaan ei ole haukkunut miesten peniksen kokoa millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole sun miehesikään fiksu sillä toisilla on suuret rinnat eivätkä voi asialle mitään.
No, ei hänen olle pakko seurustella sen suuririntaisen kanssa. Kalahtiko kalikka?
T.eri
18-vuotiaana silikonirinnat ottanut Maisa, 23, puolustaa lauantaina julkaistussa blogipäivityksessään isoja rintoja – ja laukoo suorat sanat pienistä rinnoista.
Niin no ... isot rinnat ne on transuillakin, kunhan on silikoonista tehty.
Kyllä me miehet halutaan luomua, eikä feikkiä (oli kyse rinnoista tai naisista). Koolla ei niin välilä.
Maisa sanoo paljon kaikenlaista..useimmissa kommenteissa ei ole päätä eikä häntää ja valtaosassa myös valehtelee minkä ehtii. Ihan voi jättää daamin omaan arvoonsa.
Jos itse tykkää pienistä rinnoista, niin ei kait miehen takia tarvitse hankkia silikoneja. Hommatkoon mies itselleen silikonitissit, jos sellaiset haluaa.
Pienet tissit pysyy paljon terhakkaampina vanhempanakin, isot lollot muuttuu nopeasti lurpuiksi roikkotisseiksi. Kun on tuo painovoima ja iho on venyvää kudosta, niin raskaat ja isot tissit ei vaan pitkään pysy pystyssä.
Paremmat ne pienet luomurinnat ovat kuin isot silikonirinnat t: mies
Markus saa sitten kanaviillokkia ja tillilihaa päivittäin.
Maisan pieniä tissejä on nuorempana ilmeisesti seksikumppanien puolelta haukuttu tällä tavalla. Se on selkeästi määrittänyt hänen minäkuvaansa ja elämäänsä. Traumatisoinut pahasti.
Häh, hää! Tuon kun luin arvasin just mitä palstalla tapahtuu!!
Jossain oli kuva antiikin patsaasta jolle oli kuvakäsitelty nykyajan kauneusihanteet ja pistetty vierekkäin sen alkuperäisen patsaan kanssa. Se isorintainen ja turbohuuli oli kamalaa katsoa...
Maisa on todella ihana nainen: rehellinen, uskollinen ja puhdas.
Siinä naista kerrakseen!
Hiukset kannattaa pestä.
Ihana Maisa :(
On kyllä niin täysi turhake.
Mun mies on aikuinen ja sai rin taruokintaa vuoden vanhaksi, joten ei enää tarvi imeskellä utareita.
Sanoi menevänsä navettaan, jos utareet kiinnostaa.
T.c-kuppinen hoikka vaimo
Ihannenaiseni on Alisa Belochkina (Ukrainasta kotoisin).
Katsokaapa hänen instansa. U P E A!
Katsokaa myös se video kapseloituneista silikoneista, jotka rusahtaa rikki. Seksikästä?
Maailma on hullu, sehän on tiedossa. Päihteet, seksi, luonnottomuus ja friikkiys. Mikään tavallinen ei riitä, ei tavalliset hiukset, ripset, kulmakarvat, rinnat. Tavaraa pitää olla ja kaikki uusinta uutta, kallis koti, vene, mökki ja auto, muuten et ole mitään.
Edes liikuntaa ei voi harrastaa ihan itsekseen, vaan siitäkin pitää maksaa ja ostaa kalliit vehkeet. Sähköpyörät, maastopyörät, suppilaudat, personal trainerit, verkkovalmennukset. Lemmikki pitää olla jotain rotua ja jalostettu pilalle. Loma kotona ei käy, pitää lentää jonnekin.
Minä laitoin stopin tälle, annan hiusten kasvaa kuten Alisalla, vietän kotona hörhöelämää ja ostan kirpparilta. Ihanaa💕
Varmaan se salainen lentäjäkin ihastui Maisan teekuppeihin!?
Toivottavasti Mikko-miljonääri elää onnellisena vaimonsa kanssa.
Ai että hävettäisi olla tuon äiti.
Vierailija kirjoitti:
Ai että hävettäisi olla tuon äiti.
Mistä tiedät ettet ole?
Ei Martina ole sentään tyhmä.