Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veljen vaimo on niin ärsyttävä!

Vierailija
02.12.2014 |

Eli tänä vuonna minä ja veljeni perheinemme lähdemme taas jouluksi vanhemmillemme. Kaikki olisi todella mukavaa, jossei sitä veljen vaimoa olisi paikalla!

Se on niin saakelin ärsyttävä. Mielistelee äitiäni ja veljeäni, mutta minua kohtaan käyttäytyy niin ilkeästi! Esimerkiksi kerran selitti kovaan ääneen, kuinka HALVEKSUU ihmisiä jotka ovat eivät ole käyneet yliopistoa (minä tai mieheni emme kumpikaan ole käyneet sitä)! Ei kuulemma myöskään pidä teiniäitejä penaalin terävimpinä kyninä, vaan kuulemma he ovat kaikki jotain narkkijuoppoja (itse tulin raskaaksi 17-vuotiaana). Olin myös tyrmistynyt, kun tämä nainen selitti, että tummat lapset ovat RUMEMPIA kuin vaaleat (minun lapsi ovat siis tummia ja hänen sellaisia vaaleita pellavapäitä). Ja aina, jos minun ja mieheni lapset saavat enemmän lahjoja kuin hänen lapsensa, niin vetää kamalat raget siitä, ja välillä jopa pakottaa lapsiani antamaan lahjansa hänen lapsilleen! Ja neuvoo minua aina äitiydessä, tietää kuulemma itse kaiken paremmin. Tämä on ihan kamalan ärsyttävää! En halua viettää sen akan kanssa joulua.

Ihmettelen kovin, että miten kiltti ja komea veljeni on ottanut tuollaisen naisen. Olisi saanut luonteeltaan mukavamman, vaikka tämä nainen on ulkonäöltään ihan suht. kaunis. Tosin veljeni ei ole pinnallinen, niin tuskin se ulkonäöstä johtuu. Toivoisin vain, että he eroaisivat!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaako kun se on kaunis ja sä ruma

Vierailija
2/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:21"]vituttaako kun se on kaunis ja sä ruma
[/quote]

Mistä käsitit minun olevan ruma? En ole. Olen oikeastaan aika kaunis, ja minulla on sitäpaitsi parempi kroppa kuin veljen vaimolla.
/ap/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
4/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit vissiin sen fitness-ituhippi-lasu ketjunkin.Tää on ihan yhtä paska. Uutta yritystä vaan

Vierailija
5/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:25"]Teit vissiin sen fitness-ituhippi-lasu ketjunkin.Tää on ihan yhtä paska. Uutta yritystä vaan
[/quote]

En kyllä tehnyt :DD Mietin vain, että eikö tällaisen ihmisen elämään kuulu mikään muu, kuin "provojen" etsiminen av-palstalta? Valitettavasti olet kuitenkin väärässä.
/ap/