Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täydellinen nainen

Vierailija
10.12.2014 |

http://m.iltalehti.fi/fiidifi/2014121018916396_fd.shtml
Siinä vasta täydellinen nainen. Osaavatko av-mammat heiluttaa tissejään noin taitavasti? Jos ette, niin olisi korkea aika opetella. M48

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

bumb

Vierailija
2/6 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naisen ei tarvi osata kuin tissejä heiluttaa niin on täydellinen? Johan helpotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämäni olen pyrkinyt suorittamaan; opiskelin hullun lailla, hankin työpaikan, tein pitkää päivää,revin aikaa urheiluun ja panostin ulkonäköön, ostin talon, perustin perheen, hoidin lapset ja palasin töihin. JA NYT MULLE KERROTAAN ETTÄ OLIS VAAN TARVINNU HEILUTELLA TISSEJÄ?! Prkl.

Vierailija
4/6 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:01"]

Koko elämäni olen pyrkinyt suorittamaan; opiskelin hullun lailla, hankin työpaikan, tein pitkää päivää,revin aikaa urheiluun ja panostin ulkonäköön, ostin talon, perustin perheen, hoidin lapset ja palasin töihin. JA NYT MULLE KERROTAAN ETTÄ OLIS VAAN TARVINNU HEILUTELLA TISSEJÄ?! Prkl.

[/quote]

Täällä on kahvit näppiksellä. Kiitti vaan! :D

Vierailija
5/6 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:01"]

[/quote]

Täällä on kahvit näppiksellä. Kiitti vaan! :D
[/quote]
Anteeksi.. :D

Vierailija
6/6 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:01"]

[/quote]

Yhteiskunnan vika kun ei oo peruskoulussa oppiaineena tissinheiluttelu.