Mitä ihanaa miehenne ovat tehneet tänään vuoksenne?
Tajusin tänään, että mulla on maailman paras mies<3 kyllähän se jättää kalsareita pitkin lattioita ja on välillä todella rasittava, mutta ihana se on silti, kun huomioi mut aina :)
Siispä kysymykseen; miten mies on huomioinut sinua tänään? Ja kauan olette olleet yhdessä?
Oma mieheni on muun muassa tuonut kahvit kaupungilta minulle ja kylässä olevalle ystävälleni (pyytämättä), käyttänyt koirani ulkona, käynyt neljässä eri liikkeessä kanssani vaikka piti käydä aluksi vain yhdessä, hieronut kipeää niskaani ja äsken toi vielä vesilasin yöpöydälle. Ihana ihanampi mieheni, jo reilu viisi vuotta yhdessä <3
Kommentit (109)
Minunkin mies jättää kalsareita pitkin lattioita, astioita ja olutpulloja pitkin kämppää ja paskaraitoja pönttöön. Mutta hänellä on työpaikka ja hän käy töissä. Siitä minä olen hänelle kiitollinen. Ja siitä, ettei ole potkaissut minua kadulle, vaikka olen ollut jo pitkään työtön.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:53"]Olisin pannut, mutta ei hiekkavitulle kelpaa.
[/quote]
No en ihmettele.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:39"]hieroi raskaudesta kipeytynyttä selkää, kantoi kauppakassit , osti mulle hodarin :'D <3 [/quote] ja 10 vuotta yhdessä.
[/quote]
Onko teistä jollain oikeasti mie joka laittaa teidät kantamaan kauppakasseja :D?
[/quote]
Miksi miehen pitäisi aina kantaa kauppakassit? Itse jaksan ihan hyvin kantaa kauppakassit, oli mies mukana tai ei :O
[/quote]
Yleensä meillä molemmat kantaa kauppakasseja (jos siis niitä on enemmän kuin yksi). Tuntuu typerältä, jos mies kantaa kahta kassia ja minä menen kahta kättä heittäen.
Eilen ennen nukkumaan menoa mieheni rakasteli kanssani pitkästä aikaa. Olin niin onnellinen, että nukahdin hymy naamalla.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 06:10"]
Ehdotti että haetaan mäkkäristä ruokaa (ja myös maksoi ne.) :D Yhdessä oltu muutamia kuukausia, kun näitä muiden kokemuksia lukee niin ei ehkä mikään kovin huomaavainen mies arjessa ole. Osaa silti olla ihanakin. :)
[/quote]
Haki siis itselleen ruokaa ja sinä satuit olemaan mukana.
[/quote]
Ikävä nähdä, että osa ihmisistä on noin kyynisiä :(
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 06:10"] Ehdotti että haetaan mäkkäristä ruokaa (ja myös maksoi ne.) :D Yhdessä oltu muutamia kuukausia, kun näitä muiden kokemuksia lukee niin ei ehkä mikään kovin huomaavainen mies arjessa ole. Osaa silti olla ihanakin. :) [/quote] Haki siis itselleen ruokaa ja sinä satuit olemaan mukana. [/quote] Ikävä nähdä, että osa ihmisistä on noin kyynisiä :(
[/quote]
Kyynisiä tai elämää kokeneita. Tuokin mamma tilittää täällä parin vuoden päästä, kuinka mies ei ikinä huomioi, eikä erotakaan voi koska on pitänyt pyöräyttää muutama mukula tuolle adonikselle, josta merkit on olleet luettavissa jo suhteen alkuvaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 06:10"] Ehdotti että haetaan mäkkäristä ruokaa (ja myös maksoi ne.) :D Yhdessä oltu muutamia kuukausia, kun näitä muiden kokemuksia lukee niin ei ehkä mikään kovin huomaavainen mies arjessa ole. Osaa silti olla ihanakin. :) [/quote] Haki siis itselleen ruokaa ja sinä satuit olemaan mukana. [/quote] Ikävä nähdä, että osa ihmisistä on noin kyynisiä :(
[/quote]
Kyynisiä tai elämää kokeneita. Tuokin mamma tilittää täällä parin vuoden päästä, kuinka mies ei ikinä huomioi, eikä erotakaan voi koska on pitänyt pyöräyttää muutama mukula tuolle adonikselle, josta merkit on olleet luettavissa jo suhteen alkuvaiheessa.
[/quote]
Voi olla myös elämää kokenut ja silti omistaa ihanan miehen ;) suosittelen sinullekin!
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 12:59"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 06:10"] Ehdotti että haetaan mäkkäristä ruokaa (ja myös maksoi ne.) :D Yhdessä oltu muutamia kuukausia, kun näitä muiden kokemuksia lukee niin ei ehkä mikään kovin huomaavainen mies arjessa ole. Osaa silti olla ihanakin. :) [/quote] Haki siis itselleen ruokaa ja sinä satuit olemaan mukana. [/quote] Ikävä nähdä, että osa ihmisistä on noin kyynisiä :( [/quote] Kyynisiä tai elämää kokeneita. Tuokin mamma tilittää täällä parin vuoden päästä, kuinka mies ei ikinä huomioi, eikä erotakaan voi koska on pitänyt pyöräyttää muutama mukula tuolle adonikselle, josta merkit on olleet luettavissa jo suhteen alkuvaiheessa. [/quote] Voi olla myös elämää kokenut ja silti omistaa ihanan miehen ;) suosittelen sinullekin!
[/quote]
No nyt mulla onkin, mutta paristakin exästäni olisin voinut alkuvaiheessa kirjoittaa tuon " ei ehkä mikään kovin huomaavainen mies arjessa ole. Osaa silti olla ihanakin." Onneksi ovat exiä, enkä tehnyt lapsia noiden kanssa.