Mitä ihanaa miehenne ovat tehneet tänään vuoksenne?
Tajusin tänään, että mulla on maailman paras mies<3 kyllähän se jättää kalsareita pitkin lattioita ja on välillä todella rasittava, mutta ihana se on silti, kun huomioi mut aina :)
Siispä kysymykseen; miten mies on huomioinut sinua tänään? Ja kauan olette olleet yhdessä?
Oma mieheni on muun muassa tuonut kahvit kaupungilta minulle ja kylässä olevalle ystävälleni (pyytämättä), käyttänyt koirani ulkona, käynyt neljässä eri liikkeessä kanssani vaikka piti käydä aluksi vain yhdessä, hieronut kipeää niskaani ja äsken toi vielä vesilasin yöpöydälle. Ihana ihanampi mieheni, jo reilu viisi vuotta yhdessä <3
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:39"]hieroi raskaudesta kipeytynyttä selkää, kantoi kauppakassit , osti mulle hodarin :'D <3 [/quote] ja 10 vuotta yhdessä.
[/quote]
Onko teistä jollain oikeasti mie joka laittaa teidät kantamaan kauppakasseja :D?
[/quote]
Miksi miehen pitäisi aina kantaa kauppakassit? Itse jaksan ihan hyvin kantaa kauppakassit, oli mies mukana tai ei :O
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:48"]
Just joo, ihan hauska että olette löytäneet jonkun palvelijan itsellenne. En voisi miehenä kuvitella passaavani aikuista ihmistä niinkuin jotkut teidän miehistä tekee.
[/quote]
No kuule kun kyse ei ole passaamisesta, vaan ihan pienestä huomaavaisuudesta, jota haluaa osoittaa sille, jota rakastaa ja on kumppanikseen valinnut. Silloin tekee niitäkin asioita joista ei itse niin piittaisi, jos tietää, että se ilahduttaa toista, siis ihan vaan siksi että RAKASTAA toista! Nevö hööd??
Oli käynyt illalla tankkaamassa auton, oli iloinen yllätys kun lähdin aamulla eikä tarvinnut pysähtyä tankkaamaan.
Lähtee aamuisin töihin silloin kun itse vasta herään ja joka aamu on kahvinkeitin ladattu valmiiksi. Itse ei siis juo kahvia, joten on mielestäni kiva ele.
tänään.. no vastahan on aamu. Hän halasi herättyään, keitti kahvit ja teki aamiaisleivät. Laittoi kirkasvalolaitteen päälle kun pyysin. Ja vielä 3 halia ennenkuin lähti töihin. Jäi lämmin olo :)
[/quote] Miksi miehen pitäisi aina kantaa kauppakassit? Itse jaksan ihan hyvin kantaa kauppakassit, oli mies mukana tai ei :O
[/quote]
Ai vitsi että mulla aina alkaa keittämään kun luen tämmöisiä. Kyllähän me naiset jaksetaan itse avata ovikin, tai vetää se tuoli ravintolassa alle. Kun mies kantaa kauppakasseja/avaa ovia/auttaa istumaan, kyse on siitä, että ko. mies on HERRASMIES, joka tietää, miten naista kuuluu kohdella. Oma mieheni ei tule mukaan ruokakauppaan, mutta kun ajan pihaan ja tööttään, tulee kantamaan kassit sisälle <3 Kyllähän mä ne itsekin jaksaisin kantaa, mutta miksi kantaisin jos mies haluaa sen minun puolestani tehdä.
Säälittää naiset, jotka alkavat heti nillittää että "ei tarvi auttaa, osaan itsekin". Tai itseasiassa vielä enemmän säälittää niitten naisten miehet, jotka eivät saa/uskalla auttaa vain auttamisen halusta.
Onkohan nää klo 01 jälkeen kirjoitetut saman tyypin kirjoituksia.. vai ootteko oikeesti yhden-kahden aikaan öisin hereillä ja netissä.. huh
Lähti töihin ja minä saan löhöillä kotona, ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Mieheni on aivan mahtava ihminen. Hän jaksaa aina huolehtia, että minulla on kaikki hyvin. Vaikka hän ei tuo koskaan kukkia yllätyksenä, mutta joka päivä tekee pieniä ihania tekoja. Hän illalla tuo aina vesilasin vuoteen vireen, aamulla jos nukun vielä hän keittää kahvit ja tuo voileivän sänkyyn, menee minua ennemmin käynnistämään auton jotta se olisi lämmin (vihaan kylmyyttä), sanoo monta kertaa päivässä rakastavansa, silittelee, halailee, pusuttelee, kertoo hauskoja juttuja, jaksaa kuunnella minun oudoimmatkin ajatukset, tykkää siivota ja auttaa kotitöissä. Ja kun on noin ihana mies jaksaa itsekkin tehdä kaikkensa, että hänellä on hyvä olla. Olemme olleet neljä vuotta yhdessä ja vuoden naimisissa. <3 (tietenkin on niitä huonojakin päiviä milloin tulee tiuskittua toisillemme, mutta ennen nukkumaan menoa aina pyydämme anteeksi) Mikä olen hämmästellyt koko suhteemme ajan on se, että olemme samaa mieltä lähes kaikista asioista. Entisen poikaystäväni kanssa yhteiselo oli yhtä helvettiä. Sen vuoksi jaksan arvostaa tätä niin paljon. <3 Tulispa se jo kotiin työreissulta <3
Ei paljon mitään
Ollaan oltu yhdessä kohta 2vuotta mutta silti rakastan sitä ♡
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 01:00"]
Lämmitti auton, oli kiva lähteä töihin. Täytti ja tyhjensi tiskikoneen, imuroi (ei mulle nämä, vaan tietty molemmille), paistoi kalapihvit ja kattoi pöydän. Kantoi autosta kassit, kun tulin kaupasta. Toi äskettäin mulle konjakkia työmatkaltaan. Äsken tuli myös kutsu makuuhuoneeseen täyshoitoon, joten se taitaa olla lähdöt, eli goodbye :)
[/quote]
Taidan siis olla hyvä tuleva aviomies jollekkin kun tekisin juuri tällaisia juttuja kysymättä. Olen aina tykännyt olla naiselle hyvä ja kohtelias. Johtunee kai kasvatuksesta
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 01:52"]
Toi mulle diapamin vessan lääkekaapista kun pyysin <3
[/quote]
Sun miehelle on varmaan sitten todella erikoinen juttu antaa suukko silloin tällöin jos tuo on jotain ihanaa
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 06:10"]
Ehdotti että haetaan mäkkäristä ruokaa (ja myös maksoi ne.) :D Yhdessä oltu muutamia kuukausia, kun näitä muiden kokemuksia lukee niin ei ehkä mikään kovin huomaavainen mies arjessa ole. Osaa silti olla ihanakin. :)
[/quote]
Haki siis itselleen ruokaa ja sinä satuit olemaan mukana.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:40"]
Voi olla myös elämää kokenut ja silti omistaa ihanan miehen ;) suosittelen sinullekin!
[/quote]
Etkö olekin se sama Justiina jonka mielestä miehelle pitää näyttää tilaisuuden tullessa kaapin paikka? Esittää vihaista vaikkei oikeasti ole jotta mies pyytäisi nöyränä anteeksi? Sun kirjoitustyylin ja joka toisen lauseen päättäminen ;):n särähtää ärsyttävästi silmään. Myös sanan "omistaa" sopii henkilöön.
Mies antoi minun nukkua pitkään ja hoiti itse lasten aamutoimet. Heräsin klo 11
Yhdessä oltu kohta neljä vuotta.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:40"]
Voi olla myös elämää kokenut ja silti omistaa ihanan miehen ;) suosittelen sinullekin!
[/quote]
Etkö olekin se sama Justiina jonka mielestä miehelle pitää näyttää tilaisuuden tullessa kaapin paikka? Esittää vihaista vaikkei oikeasti ole jotta mies pyytäisi nöyränä anteeksi? Sun kirjoitustyylin ja joka toisen lauseen päättäminen ;):n särähtää ärsyttävästi silmään. Myös sanan "omistaa" sopii henkilöön.
[/quote]
Haha, no kylläpäs sinä olet äkäinen yksilö. Taisi Justiina-pilkka nyt osua omaan nilkkaan :D
Ihmeellistä kiukuttelua ja naisvihaa on tähänkin ketjuun onnistuttu saamaan, vaikka aloitus on pelkästään ihanan positiivinen. Miten ihmeessä keskustelu joka alkaa miesten kehumisesta, voi kääntyä naisten ja tasa-arvon haukkumiseksi ja ruikuttamiseksi ö.ö
Itse osaan arvostaa miestäni siitä että tämä on 'normaalin' huomaavainen ja empaattinen. Ihana ihminen :) Rakastan häntä edelleen todella paljon, vaikka takana on jo 15 vuotta yhteistä elämää.
Eilen mm. teki perheelle päivällisen ja siivosi keittiön, auttoi lapsia läksyjen tekemisessä. Teki kaikki tarvittavat kotihommat ja antoi minun levätä väsymystäni pois. Toipa minulle vielä kaupasta suklaata ja jäätelöä ihan yllärinä. Toisinaan tuo kukkia tai jotain muuta mistä tietää minun ilahtuvan. Osallistuu arkeen silloinkin kun olen terve ja jaksaisin yksinkin huolehtia koko paletin.
On minulla kokemusta toisenlaisestakin miehestä. Nuorena oli muutaman vuoden avoliitossa sellaisen miehen kanssa, joka pyrki kontrolloimaan, oli mustasukkainen, painoi itsetuntoani alas, eikä tehnyt mitään vuokseni. Esim. ei voinut hakea apteekista särkylääkettä kun kärsin pääkivusta enkä itse kyennyt menemään apteekkiin sen kivun takia. Illalla vielä kehtasi valittaa seksin puutetta (kun en siihenkään kyennyt sen pääkivun takia). Sitten kun sain itseni irti siitä suhteesta ja muutin omaan asuntoon, kävi tämä mies selittämässä kaikille kavereilleni kuinka huonosti minä olin häntä kohdellut ja että olin vain käyttänyt häntä taloudellisesti hyväkseni (vaikka minä olin se joka maksoi vuokran ja kaikki muutkin pakolliset menot, mies maksoi vain oman autonsa kulut).
Semmoisen sankarin jälkeen osaa todellakin arvostaa normaaliin ihmissuhteeseen kykenevää miestä, eikä ota huomaavaisuutta itsestäänselvyytenä.