Mitä ihanaa miehenne ovat tehneet tänään vuoksenne?
Tajusin tänään, että mulla on maailman paras mies<3 kyllähän se jättää kalsareita pitkin lattioita ja on välillä todella rasittava, mutta ihana se on silti, kun huomioi mut aina :)
Siispä kysymykseen; miten mies on huomioinut sinua tänään? Ja kauan olette olleet yhdessä?
Oma mieheni on muun muassa tuonut kahvit kaupungilta minulle ja kylässä olevalle ystävälleni (pyytämättä), käyttänyt koirani ulkona, käynyt neljässä eri liikkeessä kanssani vaikka piti käydä aluksi vain yhdessä, hieronut kipeää niskaani ja äsken toi vielä vesilasin yöpöydälle. Ihana ihanampi mieheni, jo reilu viisi vuotta yhdessä <3
Kommentit (109)
Me ei olla nähty työvuorojen takia, mutta yöllä kun tuli kotiin, tuli mua suukottelee ja halailee kun olin hereillä. Kysyi että mikäs ihana nainen täällä nukkuu :D
Neljä vuotta yhdessä.
Piti minua kainalossaan illalla kun katsottiin Tv:tä. Sitä tekee tosin joka ilta. Sitten patisti minut koiran kanssa lenkille, jotta voi paketoida joululahjani!
Miten sillä on nyt jo minulle lahja?! :)
Pyysi anteeksi tämänaamuista kiukuttelua ja sanoi että saan nukkua kun tulee töistä, koska vauha on valvottanut minua viime yönä :)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:48"]
Just joo, ihan hauska että olette löytäneet jonkun palvelijan itsellenne. En voisi miehenä kuvitella passaavani aikuista ihmistä niinkuin jotkut teidän miehistä tekee.
[/quote]
Mutta odotatko että sinua "passataan"? Vai kuka suhteessa siivoaa, kokkaa? Vai elättekö kuten kämppikset? Jääkaapissa molemmilla oma hylly? Tehtävälista kotitöistä?
[/quote]
Olen tasa-arvon vankka kannattaja, nainen kantaa ostokset enkä muutenkaan passaa missään, kulut aina puoliksi, naiselle en myöskään kustanna mitään omista rahoista jne..En tee mitään ylimääräistä, kaikki tehdään tasan, kummallakin on omat rahat.
Ei ole olemassa myöskään mitään miesten tai naisten töitä, jos ei osaa jotain voi opetella.
[/quote]
No saako kysyä, miten näytät että rakastat? Mitä tarkoittaa mielestäsi romanttisuus?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 08:20"]Piti minua kainalossaan illalla kun katsottiin Tv:tä. Sitä tekee tosin joka ilta. Sitten patisti minut koiran kanssa lenkille, jotta voi paketoida joululahjani!
Miten sillä on nyt jo minulle lahja?! :)
[/quote]
Ai niin, ollaan oltu kohta 13 vuotta yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 01:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 01:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 01:33"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 01:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:48"]
Just joo, ihan hauska että olette löytäneet jonkun palvelijan itsellenne. En voisi miehenä kuvitella passaavani aikuista ihmistä niinkuin jotkut teidän miehistä tekee.
[/quote]
Mutta odotatko että sinua "passataan"? Vai kuka suhteessa siivoaa, kokkaa? Vai elättekö kuten kämppikset? Jääkaapissa molemmilla oma hylly? Tehtävälista kotitöistä?
[/quote]
Olen tasa-arvon vankka kannattaja, nainen kantaa ostokset enkä muutenkaan passaa missään, kulut aina puoliksi, naiselle en myöskään kustanna mitään omista rahoista jne..En tee mitään ylimääräistä, kaikki tehdään tasan, kummallakin on omat rahat.
Ei ole olemassa myöskään mitään miesten tai naisten töitä, jos ei osaa jotain voi opetella.
[/quote]
Kuinka pidät huolen että molemmat kokkaavat tasan 50/50 vai lasketteko ehkä jostain taulukosta aina tietyn kotityön "arvon" ja tasoitatte? Mitenkäs tuo lahjojen antaminen? Annatteko niitä ja jos annatte niin oletteko tarkkaan määritelleet hinnan? Jos tienaatte eri määrän rahaa niin eroavatko elintasonne toisistaan? Jos naisella ei ole varaa lähteä kanssasi matkalle, jääkö hän kotiin? Teetkö kumppanillesi koskaan mitään vain siksi, että hänellä olisi rakastettu olo?
[/quote]
Kyllä nämä asiat suurinpiirtein saadaan sovittua, että kumpikin on tyytyväinen ja kokee että hommat hoidetaan 50/50. Lahjoja ostetaan omantunnon mukaan ja reissuja ei tehdä jos toisella ei ole varaa.
Kun kävin treffeillä tai ulkona, en ikinä tarjoa mitään naiselle, taksimatkat puoliksi jne..Jos haluaa tasa-arvoa ei minusta pidä valittaa, jos sitä saa.
[/quote]
No ei meillä vaan lasketa että kuka tekee mitäkin. Alkaisi aika nopeasti ärsyttää tuollainen töiden luetteleminen. Miten teillä pitkän päälle? Tuleeko riitaa kotitöistä?
Minä leivoin miehelleni tänään pullaa, mies korjasi eteisen kaapin oven. Mun itsetunto kyllä kestää tehdä sitä mitä haluan, katsomatta onko se "miesten" vai "naisten" töitä. Ei miestä kiinnosta leipoa pullaa enkä minua kiinnosta korjata ovia jos siitä voin luistaa. Ja niin täälläkin ollaan kuule tasa-arvoa kannattavaa porukkaa sillä erotuksella, että oma itse ei kärsi siitä jos tekeekin joskus jotain perinteiseen malliin.
Mulle ei treffeillä mitään tarvitse tarjota enkä sitä koskaan odota. Mutta kyllä nakertaisi jos mies oikein uhmakkaasti huutaisi ravintolan toiseen pähän tarjoilijalle, etät laskut tulee sitten erikseen. Tai alkaa saman tien luettelemaan mitä mun ruoka ja juoma maksoi että maksat sitten itse.
Tai suhtessa pakosta joudun luovuttamaan kauhanvaren miehelle kun itse mieluiten sen ruokapuolen hoidan. Mutta ei, pakko ettei vaan mene seksistiseksi!
Tyhmää hommaa.
[/quote]
Eikö ole tyhmää, sellaista se on kun kasvaa tässä maassa ja on feministihössötyksen uhri. Sitä hössötystä kun tuli joka tuutista yötä päivää, sellainen aivopesu jättää jälkensä.
[/quote]
Älä uhriudu. Elä kuten itse haluat.
[/quote]
Mitä ihmeen uhriutumista, kunhan vain "kostan" omalla tavalla sen jatkuvan itkemisen ja vinkumisen, sitä saa mitä tilaa. Voisin olla paljon toista huomioonottavampi herrasmies jumalan armosta, mikä olisi enemmän minua itseä, mutta se vuosikymmenten vinkuminen jätti minuun sellaisen jäljen, että kohtelen naisia tasan tarkkaan kuin ovat ansainneet.
Mitään ovia en availe tai muitakaan juttuja en tee. Muistan vieläkin sen ajan kun miesten jatkuva demonisoimien ja haukkuminen oli yleistä kansanhuvia tässä maassa, vähän väliä saat kuulla olevasi väkivaltainen psykopaatti (koska olet suomalainen mies), raiskaaja, pedofiili ja ties mikä ihmishirviö.
Luuletteko että tuollainen ei jätä minkäänlaisia jälkiä, varsinkin herkkiin ihmisiin.
[/quote]
Huh. Kannaisi varmaan hakea apua tuohon traumaan.
Mies lähti aiemmin töihin niin tuli aamulla vielä sänkyyn silittämään ja pitämään kainolossa ennen kuin lähti ja oli keittänyt kahvin valmiiksi :) 5 ja puoli vuotta ollaan oltu yhdessä.
Meillä lapset 2v ja 6kk, joista pienempi on todella huono nukkuja. Heräilee 5-20 kertaa yössä. Eilen illalla nukahdin kymmeneltä ja kun silmäni avasin kello oli jo 7 aamulla. Mies oli mennyt vauvan kanssa nukkumaan jotta saisin nukkua kunnolla. Sanoi että katseli kun nukuin illalla ja ajatteli että ansaitsen kunnon yöunet <3
5v yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:48"]Just joo, ihan hauska että olette löytäneet jonkun palvelijan itsellenne. En voisi miehenä kuvitella passaavani aikuista ihmistä niinkuin jotkut teidän miehistä tekee.
[/quote]
... Taidat olla vähän katkera? Ei nämä mitään passaamista ole, ihan normaalissa suhteessa ollaan mun mielestä näin että tehdään toiselle hyvä mieli, oli se vaikka vaan kahvit keittämällä. Eiköhän nämä naiset yhtälailla huomioi miehiänsä. Älä huoli, ehkä säkin joskus löydät jonkun kenen kanssa oot onnellinen. Tai sitten et, mut eipä sit tartte olla "palvelijana" kenellekään.
Teki ruokaa ja toi karkkia sohvalle. Halasi ja keitti kahvit. 14v yhdessä.
Ootko varma, että vastaaja on mies?
On meitä naisiakin, jotka ajattelee näin.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:39"]hieroi raskaudesta kipeytynyttä selkää, kantoi kauppakassit , osti mulle hodarin :'D <3 [/quote] ja 10 vuotta yhdessä.
[/quote]
Onko teistä jollain oikeasti mie joka laittaa teidät kantamaan kauppakasseja :D?
[/quote]
Jep mulla on :D kuulemma on hyvää kuntoilua ja sisullakin kannan. Ollaan siis noin 6 vuotta oltu yhdessä.
Teki mulle hyvää ruokaa <3 Ja meni vauvan kanssa päikkäreille että sain omaa aikaa. Oli näköjään peitellyt sänkyyn ennen kun lähti yövuoroon, nukahdin sinne vauvan kanssa iltasella.
7 vuotta yhdessä ja vauva 4kk.
Oi ihania miehiä teillä muillakin :)
Ja näköjään tähänkin ketjuun on muutama vänkääjä eksynyt.. Kysymyshän nimenomaan oli, että mitä ihanaa miehenne on tänään tehnyt. Ei kai sen "ihanan" tarvitse kahvinkeittoa kummallisempaa olla? Juu, se on ihan normaalia arjen huomioimista, mutta onhan toisena vaihtoehtona se, ettei mies tekisi tuotakaan vähää. Itse siis ainakin pidän luettelemiani pieniä tekoja ihanina, olkoot ne kuinka tavallisia tahansa. Elämässä pitää osata nähdä kauniita asioita "ihan tavallisten" juttujen sijaan! :)
AP
Toi mulle illalla kuumaa glögiä, kun kirjoitin joulukortteja. Auttanut joulumyyjäistavaroiden kantamisessa ja järjestelyssä, vaikka se ei hänen projektinsa olekaan. Hyvä mieli tulee ja yhteenkuuluvuuden tunne. Mä vastaan yleensä kodin töistä, siksi on ihanaa jos hän joskus yllättää ja vaihtaa vaikka lakanat. Se on kiva, vaikka mä kyllä mielelläni hoidan siis osuuteni kodin hommista. Pienet asiat on tärkeitä, arvon miehet! <3
Äsken vasta heräsin, mies oli keittänyt kahvit ja toi minulle kupillisen yöpöydälle. Sen jälkeen toikin talouspaperia (kun taas kerran) läikytin.
Kohta 12 vuotta yhdessä, ja sain just tekstarin että iltapäivällä odottaa minua töitten jälkeen alastomana makuuhuoneessa ja aikoo nuolla minut taivaisiin. (Miehellä tänään vapaapäivä.) Tuskin maltan odottaa työpäivän päättymistä!!
Niin ja joo aikoi se myös laittaa ruokaa, mutta en näe tätä mitenkään poikkeavana käytöksenä, josta pitäisi erikseen mainita. Meillä on itsestäänselvää että se kummalla on aikaa, tekee kotihommat. Useimmiten se olen minä, sillä olen töitten jälkeen kotona n. tunnin miestä ennen. Siinä ajassa ehtii laittaa ruuan ja vähän siivotakin.
Antoi aamulla töihin lähtiessään mulle pusun, peitteli vauvan, ruokki kissat, vei roskat ja oli ladannut kahvinkeittimen ettei mun tarvinnut kun nappia painaa sitten kun vauvan kanssa herättiin. Niin pieniä asioita, mutta silti niin suuria <3
Ehdotti että haetaan mäkkäristä ruokaa (ja myös maksoi ne.) :D Yhdessä oltu muutamia kuukausia, kun näitä muiden kokemuksia lukee niin ei ehkä mikään kovin huomaavainen mies arjessa ole. Osaa silti olla ihanakin. :)