Mitä ihanaa miehenne ovat tehneet tänään vuoksenne?
Tajusin tänään, että mulla on maailman paras mies<3 kyllähän se jättää kalsareita pitkin lattioita ja on välillä todella rasittava, mutta ihana se on silti, kun huomioi mut aina :)
Siispä kysymykseen; miten mies on huomioinut sinua tänään? Ja kauan olette olleet yhdessä?
Oma mieheni on muun muassa tuonut kahvit kaupungilta minulle ja kylässä olevalle ystävälleni (pyytämättä), käyttänyt koirani ulkona, käynyt neljässä eri liikkeessä kanssani vaikka piti käydä aluksi vain yhdessä, hieronut kipeää niskaani ja äsken toi vielä vesilasin yöpöydälle. Ihana ihanampi mieheni, jo reilu viisi vuotta yhdessä <3
Kommentit (109)
No me emme asu yhdessä vielä, mutta aina kun olemme toistemme luona yötä niin aamulla pussataan ja halataan kun toinen lähtee töihin. Viimeksi mies luuli, että nukun ja oli niiiiin hellyyttävää kun se rapisteli ensin eteisessä ja palasi takaisin ja kävi antamassa pusun hiuksiini.
On ihan pakko kommentoida vaikka ei itsellä miestä olekaan.
Tuntuu kurjalle että oma kokemukseni on juuri tuon ainoan ilkeän kommentin kaltainen... Hylkäsi raskaana olessani ja käski mennä myymään itseäni - että repikää siitä! Sen sijaan että olisin toteuttanut hänen sanojansa, lähdin suhteesta.
Mutta aina tulee tippa linssiin kun lukee miten ihania ja huomioivia miehiä on olemassa. Olisi ihana jos joskus minäkin saisin kokea tuollaista välittämistä. Itse olen aina ollut sellainen, että olen halunnut toiselle osoittaa sen kuinka rakas ja tärkeä minulle on. Juuri tuollaisilla pienillä teoilla. Olisi ihanaa kun löytäisi itsekin ihmisen jota voisi helliä vastavuoroisesti.
Pitäkää huolta toisistanne, jokainen ansaitsee välittämistä <3
En nyt ymmärrä näitä urputtajia taas. Vaikka sun miehesi keittäisikin sulle joka päivä kahvit ja se olisi ihan normaali juttu, niin kai se silti on aika kivasti tehty? Ja siitähän aloituksessa on kyse; mitä IHANAA mies teki. Ei "mitä sellaista mies teki mitä ei yleensä tee".
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:52"]
Tuntuu kurjalle että oma kokemukseni on juuri tuon ainoan ilkeän kommentin kaltainen... Hylkäsi raskaana olessani ja käski mennä myymään itseäni - että repikää siitä! Sen sijaan että olisin toteuttanut hänen sanojansa, lähdin suhteesta.
Mutta aina tulee tippa linssiin kun lukee miten ihania ja huomioivia miehiä on olemassa. Olisi ihana jos joskus minäkin saisin kokea tuollaista välittämistä. Itse olen aina ollut sellainen, että olen halunnut toiselle osoittaa sen kuinka rakas ja tärkeä minulle on. Juuri tuollaisilla pienillä teoilla. Olisi ihanaa kun löytäisi itsekin ihmisen jota voisi helliä vastavuoroisesti.
[/quote]
Samaa toivoo moni mies, kuten minä olisi se ihanaa löytää joku nainen edellisten sairaiden ja paskojen suhteiden jälkeen, joka käyttäytyy kuin normaali ihminen.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:48"]
Just joo, ihan hauska että olette löytäneet jonkun palvelijan itsellenne. En voisi miehenä kuvitella passaavani aikuista ihmistä niinkuin jotkut teidän miehistä tekee.
[/quote]
Mutta odotatko että sinua "passataan"? Vai kuka suhteessa siivoaa, kokkaa? Vai elättekö kuten kämppikset? Jääkaapissa molemmilla oma hylly? Tehtävälista kotitöistä?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:52"]
[/quote]
Samaa toivoo moni mies, kuten minä olisi se ihanaa löytää joku nainen edellisten sairaiden ja paskojen suhteiden jälkeen, joka käyttäytyy kuin normaali ihminen.
[/quote]
Miksette vaihtaisi yhteystietoja keskenänne?
Lähti töihin 1,5 viikoksi eli saan taas kaukosäätimen ja sohvan illoiksi täysin itselleni eikä tarvitse keskustella kenenkään kanssa kun muksut ovat menneet nukkumaan.
Rakashan tuo on kuin mikä, mutta kun on tottunut siihen että toinen on puolet kuusta pois niin on mukavaa olla taas ihan tyttöporukalla (minä + lapset) vähän aikaa... :)
15 vuotta yhdessä.
Lämmitti auton, oli kiva lähteä töihin. Täytti ja tyhjensi tiskikoneen, imuroi (ei mulle nämä, vaan tietty molemmille), paistoi kalapihvit ja kattoi pöydän. Kantoi autosta kassit, kun tulin kaupasta. Toi äskettäin mulle konjakkia työmatkaltaan. Äsken tuli myös kutsu makuuhuoneeseen täyshoitoon, joten se taitaa olla lähdöt, eli goodbye :)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:58"]
Just joo, ihan hauska että olette löytäneet jonkun palvelijan itsellenne. En voisi miehenä kuvitella passaavani aikuista ihmistä niinkuin jotkut teidän miehistä tekee.
[/quote]
Mutta odotatko että sinua "passataan"? Vai kuka suhteessa siivoaa, kokkaa? Vai elättekö kuten kämppikset? Jääkaapissa molemmilla oma hylly? Tehtävälista kotitöistä?
[/quote]
Olen tasa-arvon vankka kannattaja, nainen kantaa ostokset enkä muutenkaan passaa missään, kulut aina puoliksi, naiselle en myöskään kustanna mitään omista rahoista jne..En tee mitään ylimääräistä, kaikki tehdään tasan, kummallakin on omat rahat.
Ei ole olemassa myöskään mitään miesten tai naisten töitä, jos ei osaa jotain voi opetella.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:34"]
Seitsemän vuotta yhdessä ja äsken kuorrutti mun piparin <3
[/quote]
Aijaa. Kuorrutti vaan? Ei sitten tehnyt kermatäytteistä?
Kyllä munkin mielestä noi kuuluu hyvässä parisuhteessa normaaliin käytökseen, mutta on ihanaa että ap ei ota miestään itsestäänselvyytenä. Niitä kivoja asioita haluaa tehdä jos toinen niitä myös arvostaa! Mulla myös ihana mies ja yritän muistaa sen hänelle kertoa joka päivä!
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 01:06"]
[/quote]
[/quote]
Olen tasa-arvon vankka kannattaja, nainen kantaa ostokset enkä muutenkaan passaa missään, kulut aina puoliksi, naiselle en myöskään kustanna mitään omista rahoista jne..En tee mitään ylimääräistä, kaikki tehdään tasan, kummallakin on omat rahat.
Ei ole olemassa myöskään mitään miesten tai naisten töitä, jos ei osaa jotain voi opetella.
[/quote]
Kuinka pidät huolen että molemmat kokkaavat tasan 50/50 vai lasketteko ehkä jostain taulukosta aina tietyn kotityön "arvon" ja tasoitatte? Mitenkäs tuo lahjojen antaminen? Annatteko niitä ja jos annatte niin oletteko tarkkaan määritelleet hinnan? Jos tienaatte eri määrän rahaa niin eroavatko elintasonne toisistaan? Jos naisella ei ole varaa lähteä kanssasi matkalle, jääkö hän kotiin? Teetkö kumppanillesi koskaan mitään vain siksi, että hänellä olisi rakastettu olo?
Mun ihana mies juoksi ruokakaupoilla mun raskauden aikaisten mielitekojen perässä mun levätessä kotona, ylläriksi osti joulukalenterinkin mulle, kotona teki ruuan ja illalla otti kainaloon ja silitteli sohvalla (kyllä tätä saa usein ruinata :D) <3 pari vuotta yhdessä oltu (koko aika asuttu yhdessä ja naimisissakin jo, ei siis enää mikään huumavaihe)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 01:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kuinka pidät huolen että molemmat kokkaavat tasan 50/50 vai lasketteko ehkä jostain taulukosta aina tietyn kotityön "arvon" ja tasoitatte? Mitenkäs tuo lahjojen antaminen? Annatteko niitä ja jos annatte niin oletteko tarkkaan määritelleet hinnan? Jos tienaatte eri määrän rahaa niin eroavatko elintasonne toisistaan? Jos naisella ei ole varaa lähteä kanssasi matkalle, jääkö hän kotiin? Teetkö kumppanillesi koskaan mitään vain siksi, että hänellä olisi rakastettu olo?
[/quote]
Kyllä nämä asiat suurinpiirtein saadaan sovittua, että kumpikin on tyytyväinen ja kokee että hommat hoidetaan 50/50. Lahjoja ostetaan omantunnon mukaan ja reissuja ei tehdä jos toisella ei ole varaa.
Kun kävin treffeillä tai ulkona, en ikinä tarjoa mitään naiselle, taksimatkat puoliksi jne..Jos haluaa tasa-arvoa ei minusta pidä valittaa, jos sitä saa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:39"]hieroi raskaudesta kipeytynyttä selkää, kantoi kauppakassit , osti mulle hodarin :'D <3 [/quote] ja 10 vuotta yhdessä.
[/quote]
Onko teistä jollain oikeasti mie joka laittaa teidät kantamaan kauppakasseja :D?
[/quote]
Ei, mieheni kantaa ne aina. Silti se on ihanaa :)
Toi kaupasta pipareita, glögiä ja aurajuustoa yllärinä, laski mulle vaahtokylvyn, hieroi hartioita, peitteli kun nukahdin sohvalle päikkäreille ja pesi pari koneellista pyykkiä.
P.S. Mies kantaa aina kauppakassit ja kaikki muutkin kassit (paitsi mun käsilaukun)
Toi minulle kaupasta suklaapatukan, jonka kääreessä luki "Rakkaalle". Laittoi söpön viestin WhatsAppissa kesken päivän. <3
Pakkasi eväät kun mulla itselläni oli kiire, piti hyvänä, kertoi että rakastaa, oli normaali ihana itsensä. Yhdessä 4,5v