Sharon pois indiedayssiltä
Onkohan saanu potkut? Ei kauheen suosittu blogi ole kun kommentteja max. 4 per postaus, ja vähintää joka toinen postaus jää ilman yhtäkään kommenttia.
Kommentit (18)
Eihän indiedaysilla kovin korkea taso ole muutenkaan, en usko että laadusta kyse. Kaikki laatublogit lähteneet. Kävijämäärien lasku tai vähäisyys varmaan.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:47"]Nimenomaan, ihme että oli edes indiedayssille huolittu.
[/quote]
Todellakin. Ei id:n blogit kyllä muutenkaan kovin kummosia ole, mutta Sharon...
No yleensä sinne on otettu blogeja jotka kummiskin ees jossai määrin herättää keskustelua :D tuo ei kyllä lukeudu semmosiin.
Millä perusteella id:lle valitaan blogit? Oon ihmetellyt sinne ilmestyneitä muskelibloggaajia, jotka kirjoittavat vain treenaamisesta. (Tosi kiinnostavaa. Not.)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:57"]
Millä perusteella id:lle valitaan blogit? Oon ihmetellyt sinne ilmestyneitä muskelibloggaajia, jotka kirjoittavat vain treenaamisesta. (Tosi kiinnostavaa. Not.)
[/quote]
Nykyiset kai valittiin aika hätäpäissään silloin reilu vuosi sitten kun kaikki hyvät lähtivät kerralla? Lopetin ID:n blogien seuraamisen samalla, joten en tiedä uudistuksista.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:19"]Koskakohan Silja saa potkut.
[/quote] miksi saisi? suosittu blogihan se on.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:19"]Koskakohan Silja saa potkut. [/quote] miksi saisi? suosittu blogihan se on.
[/quote]
No aika tasotonta se sisältö kyllä on.
Minusta Sharonin blogi taas sopii Indiedaysille kun siellä on muitakin paskablogeja pilvin pimein (mm. Karostardust).
Sharon on ehkä tylsin ja mitäänsanomattomin blogi jota olen lukenut.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 12:54"]
Sharon on ehkä tylsin ja mitäänsanomattomin blogi jota olen lukenut.
[/quote]Pipsa Sharonin tilalle. Pipsan blogi paljon parempi vaikka kuiva sekin.
Ei ole helppo laji toi lifestyle-blogin pitäminen, etenkin kun niitä tällä hetkellä on varmaan enemmän kuin koskaan. Miten erottua joukosta ja mitkä päätyvät monien suosikeiksi? Onhan se selvää, että nyky-yhteiskunnassa, missä mikään ei tunnu miltään, joka päivä pitäisi tapahtua jotain poikkeuksellista bloggaajalle, että lukijan mielenkiinto pysyisi yllä. Selvää on, että näin ei tapahdu.
Alkaa tulla korvista noita portaalin yhteistyökumppaneiden sanelemia postauksia ja kampanjoita. Minä lukisin ainakin mielummin ihan tavallisesta arki-elämästä ylä- ja alamäkineen, koska nekin ovat meillä kaikilla erilaisia. Tällaisissa tapauksissa blogin pitäminen on varmaankin harrastus, eikä työ, jonka ehdot ja toteuttamisen joku muu sanelee.
Tällainen purkautuminen tällä kertaa. Ei suoranaisesti liity tähän blogiin mutta ihan sama.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:10"]
Ei ole helppo laji toi lifestyle-blogin pitäminen, etenkin kun niitä tällä hetkellä on varmaan enemmän kuin koskaan. Miten erottua joukosta ja mitkä päätyvät monien suosikeiksi? Onhan se selvää, että nyky-yhteiskunnassa, missä mikään ei tunnu miltään, joka päivä pitäisi tapahtua jotain poikkeuksellista bloggaajalle, että lukijan mielenkiinto pysyisi yllä. Selvää on, että näin ei tapahdu.
Alkaa tulla korvista noita portaalin yhteistyökumppaneiden sanelemia postauksia ja kampanjoita. Minä lukisin ainakin mielummin ihan tavallisesta arki-elämästä ylä- ja alamäkineen, koska nekin ovat meillä kaikilla erilaisia. Tällaisissa tapauksissa blogin pitäminen on varmaankin harrastus, eikä työ, jonka ehdot ja toteuttamisen joku muu sanelee.
Tällainen purkautuminen tällä kertaa. Ei suoranaisesti liity tähän blogiin mutta ihan sama.
[/quote]
Jep, jokatoinen bloggaaja juoksee samoissa kissanristiäisissä ja samat tuotteet pyörii blogista toiseen. Ja käydään samoissa "mallikuvauksissa" yms. Sit sitä tavallista arkea ei raoteta juurikaan, koska "pitäähän joku yksityisyys olla"..
Vissii.