Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemusta IK Dominance Oy:stä?

Vierailija
07.10.2021 |

Onko kukaan työskennellyt tuolla?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama firma mikä Media Avenue Oy, ainakin sama toimitusjohtaja. Tästä kuullut huonoja kokemuksia, mutta omaa ei ole.

Vierailija
2/27 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihan oma erillinen yrityksensä on, eri toimitusjohtajakin kuin Media Avenuella. Myyntiähän nuo tekevät, jos ei myyntihommat nappaa niin ei varmaan kannata hakea tuonne eikä muihinkaan myyntiyrityksiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ik Domance etätyö. Onpas vaatimuksia kysymyksessä pelkkä provikka nyt sitten joku koulutusbonus lehdet pisteytetty. Ensinnäkin on kysymyksessä pelkkä urakka palkka jossa siis työaika vaatimukset. Ei kannata suostua järjettömiin

Vierailija
4/27 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollakin tekijät varmasti tienaa, niinhän se myyntihommissa yleensä on. Tuohan nyt on ihan normaalia että sovitaan tietty tuntimäärä ja työvuorot ihan missä tahansa työpaikassa.

Vierailija
5/27 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin normaalia. Onko Sinulla kokemuksia. Vai oletkos firman palkoilla. Tottakai on normaalia sopia työajoista . Mutta jos kysymyksessä on urakka palkka. Eikä mitään pohjaa ei takuupalkkaa eikä mitään peruspalkka. Silloin ei voi vaatia työaikaa eikä määritellä taukoja. Tulos ratkaisee

Vierailija
6/27 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin on ihan oikein palkat maksettu, toki paljon pitää kauppaa tehdä jos hyvin haluaa tienata.

Vierailija
7/27 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon tykänny tässä firmassa olla, kannustava meininki ja kivasti kertyy bonuksia mun mielestä :)

Vierailija
8/27 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työilmoituksissa lupaillaan paljon mutta todellisuus on aivan muuta. Pitäisi myydä ihan epärealistisia määriä että pääsee luvattuun palkkaan. Perustuu siis pelkkään provikkaan. Bonukset myös naurettavan huonoja.

Vierailija
9/27 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, kävin tekemässä viikon ja tällaiset havainnot jäi:

- Kun haet töihin, hyväksyntäsähköpostissa lukee tuntipalkan olevan 10-16€ kun kauppoja tekee 1-1,5 tunnissa, näin ei ole. Jos haluat päästä 10€ tuntipalkkaan tulee kauppoja tehdä YLI KOLME tunnissa, joka sanottakoon on hyvin vaikeaa.

- Peruspalkkaa ei käytännössä ole, tuntipohjainen bonus on 3h/pv tekeville 20€ kuussa eli 0,33€/h, toisin sanoen käytännössä olematon.

- Mainostetussa 80€ koulutusbonuksessa on erittäin suuri tähti perässä. Se vaatii, että olet töissä firmalla vähintään 2,5kk (täysi määrä. 1,5kk niin saat puolet) ja että teet neljänä ensimmäisenä päivänäsi vähintään yhden kaupan joka päivä, mikä varsinkin lyhyttä päivää tekeville ei todellakaan ole itsestäänselvyys. Itse en saanut ensimmäiseltä päivältä tätä bonusta sillä en saanut kauppaa, toisena päivänä tein ensimmäisen.

- Jos haluat saada palkkaa kuukauden päätteeksi ollenkaan, sinun tulee tehdä vähintään 450€ edestä kauppoja kyseisessä kuussa. Sitä pienemmät tulokset siirtyvät seuraavan kuun saldoon.

- Bonuksien (eli siis päiväbonukset ja "peruspalkka") maksun edellytyksenä on se, että palkanmaksupäivänä olet vielä työsuhteessa. Palkka edelliseltä kuulta maksetaan seuraavan kuun loppupuolella (mikä on näille firmoille tyypillistä). Et siis voi käytännössä koskaan irtisanoutua menettämättä kamalaa määrää palkkaa, sillä jos irtisanoudut kuun vaihteessa, menetät edellisen kuun bonukset. Jos taas irtisanoudut palkkapäivänä, menetät viimeisen kahden viikon aikana tekemäsi bonukset (tai jopa koko palkan, jos olet tehnyt kauppaa alle 450€ edestä). Menetät siis aina vähintään parin viikon jo-tehdyn työn palkat, irtisanoudut milloin vain.

Vierailija
10/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myös entisenä työntekijänä vahvistaa että kaikki tässä kommentissa oleva pitää sataprosenttisesti paikkansa. 

Vierailija
11/27 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva hei, mä hain äsken tonne töihin😭😭😭😭, noooohhhh jos pääsisin töihin niin tietääpä ainakin että en mene!

Vierailija
12/27 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut useamman kuukauden töissä ja ihan oikein on palkka maksettu. Ja kun joku kirjoitti ettei viimeiseen tiliin tule bonuksia niin täällä kuitenkin tulee lomaraha siihen jota ei joissakin etätyöpaikoissa makseta ollenkaan. Eikä myöskään peruutuksia vähennetä palkasta. Tuo 450€ myynti ei pidä paikkaansa, vähempikin kyllä maksetaan, toki pitää sitä kauppaa tehdä jos tienata haluaa hyvin.

Vierailija
13/27 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele, kävin tekemässä viikon ja tällaiset havainnot jäi:

- Kun haet töihin, hyväksyntäsähköpostissa lukee tuntipalkan olevan 10-16€ kun kauppoja tekee 1-1,5 tunnissa, näin ei ole. Jos haluat päästä 10€ tuntipalkkaan tulee kauppoja tehdä YLI KOLME tunnissa, joka sanottakoon on hyvin vaikeaa.

- Peruspalkkaa ei käytännössä ole, tuntipohjainen bonus on 3h/pv tekeville 20€ kuussa eli 0,33€/h, toisin sanoen käytännössä olematon.

- Mainostetussa 80€ koulutusbonuksessa on erittäin suuri tähti perässä. Se vaatii, että olet töissä firmalla vähintään 2,5kk (täysi määrä. 1,5kk niin saat puolet) ja että teet neljänä ensimmäisenä päivänäsi vähintään yhden kaupan joka päivä, mikä varsinkin lyhyttä päivää tekeville ei todellakaan ole itsestäänselvyys. Itse en saanut ensimmäiseltä päivältä tätä bonusta sillä en saanut kauppaa, toisena päivänä tein ensimmäisen.

- Jos haluat saada palkkaa kuukauden päätteeksi ollenkaan, sinun tulee tehdä vähintään 450€ edestä kauppoja kyseisessä kuussa. Sitä pienemmät tulokset siirtyvät seuraavan kuun saldoon.

- Bonuksien (eli siis päiväbonukset ja "peruspalkka") maksun edellytyksenä on se, että palkanmaksupäivänä olet vielä työsuhteessa. Palkka edelliseltä kuulta maksetaan seuraavan kuun loppupuolella (mikä on näille firmoille tyypillistä). Et siis voi käytännössä koskaan irtisanoutua menettämättä kamalaa määrää palkkaa, sillä jos irtisanoudut kuun vaihteessa, menetät edellisen kuun bonukset. Jos taas irtisanoudut palkkapäivänä, menetät viimeisen kahden viikon aikana tekemäsi bonukset (tai jopa koko palkan, jos olet tehnyt kauppaa alle 450€ edestä). Menetät siis aina vähintään parin viikon jo-tehdyn työn palkat, irtisanoudut milloin vain.

Kamalaa määrää palkkaa, tienaaks kukkaan?

Vierailija
14/27 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä firma on ja palkkakin kohdallaan :)

Vierailija
15/27 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella, olin muutaman viikon duunissa eikä sopinut ollenkaan. Hirveä painostus ylhäältäpäin, kuuntelivat puheluita että pakotetaanhan niitä lehtiä tarpeeksi agressiivisesti asiakkaille. Eivät lähettäneet alkuun mitään ohjeita, myöhemmin pari tubevideota joilla olisi koko homma pitänyt ottaa haltuun. 

Myin lehtiä päivittäin, yhteensä yli tuhannella eurolla, mutta palkkaa tuli 150e. Tee itsellesi palvelus ja etsi muita töitä

Vierailija
16/27 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallisia ovat olleet minua kohtaan ja kauppakin käy! 

Itse en voi tienatakkaan kuin tuon Kelan hyväksymän 299 euroa kuussa, joten en ota stressiä paljonko tienaan...pääasia että on työpaikka jonka te-palvelut hyväksyy. 

Vierailija
17/27 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lehtiä myyvät?

Vierailija
18/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi suositella, olin muutaman viikon duunissa eikä sopinut ollenkaan. Hirveä painostus ylhäältäpäin, kuuntelivat puheluita että pakotetaanhan niitä lehtiä tarpeeksi agressiivisesti asiakkaille. Eivät lähettäneet alkuun mitään ohjeita, myöhemmin pari tubevideota joilla olisi koko homma pitänyt ottaa haltuun. 

Myin lehtiä päivittäin, yhteensä yli tuhannella eurolla, mutta palkkaa tuli 150e. Tee itsellesi palvelus ja etsi muita töitä

En voi suositella työn vieroksujalle joka pelkää työtä. Kyllä puhelinmyynnissä pitää soittaa ja olla ahkera. Minusta tuo kuulostaa valehtelulta, koska pohjapalkka jo 3h tunnilla heillä on 200€ niin miten muka saat palkkaa käteen vain 150 € ? Kuulostaa trollaamiselta jota oletkin. Yrität mustamaalata firman että kukaan ei hae sinne.

Vierailija
19/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman tulos ei ainakaan vakuuta.

Vierailija
20/27 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2022 firma liikevaihto oli vaivaiset 48 000 (!!!) €

Odotan mielenkiinolla vuoden 2023 luku :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä