Miehen ja naisen välinen suhde on tästä eteenpäin heteroliitto
Tästä eteenpäin kutsumme siis miestä ja naista jotka ovat avioliitossa että he ovat heteroliitossa. Toivotaan, että tämä leviää kansan keskuudessa, jokainen joka kertoo olevansa avioliitossa on homoseksuaali.
Kommentit (24)
Mun mielestä homot sais kutsua liittoaan homoliitoksi, avioliitto-nimi oli heteroilla ensin, joten miksi meidän pitää luopua siitä.
Eikö heteroavioliitto ois parempi? Siinä kuitenkin käy ilmi se että ollaan naimisissa eli vakavissaan?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:36"]
Mun mielestä homot sais kutsua liittoaan homoliitoksi, avioliitto-nimi oli heteroilla ensin, joten miksi meidän pitää luopua siitä.
[/quote]
Pitäkööt he avioliittonimen, keksitään me heterot joku muu. Kuka heidän kanssa jaksaa kinata, parempi jos kaikki eroamme myös kirkosta saavat mennä siellä vaikka keskenään naimisiin. Ei tässä maassa kauheasti uskovaisia ole muutenkaan.
Ajetaan alas koko avioliittoinstituutio, kirkko sekä kaikki mikä liittyy koko asiaan.
[/quote]
Kuka meitä vaatii luopumaan siitä?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:41"]
[/quote]
Kuka meitä vaatii luopumaan siitä?
[/quote]
ap yrittää ainakin vaatia
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:31"]
Hataraliitto?
[/quote]
Sopisi nimeksi näin nykyisten erotilastojen valossa :D
[/quote]
Ootko paniikissa?
Painoin vahingossa yläpeukkua, koska ajattelin aloituksen olevan ilman muuta sarkasmia. AP, miksi olet niin huolissasi siitä, että muut ihmiset saattavat pian luulla sinua homoksi? :) On toki ymmärrettävää, että tällöin tulee pakonomainen tarve vakuutella kaikille heterouttaan hokemalla "MINÄ OLEN HETEROLIITOSSA, OLEN HETERO, TOSIHETERO OLEN!!! HETEROHETEROHETERO, OLEN KAAPPIHOM... SIIS HERRANJUMALA HETERO JA HETEROLIITOSSA ELÄN!"
Painoin vahingossa yläpeukkua, koska ajattelin aloituksen olevan ilman muuta sarkasmia. AP, miksi olet niin huolissasi siitä, että muut ihmiset saattavat pian luulla sinua homoksi? :) On toki ymmärrettävää, että tällöin tulee pakonomainen tarve vakuutella kaikille heterouttaan hokemalla "MINÄ OLEN HETEROLIITOSSA, OLEN HETERO, TOSIHETERO OLEN!!! HETEROHETEROHETERO, OLEN KAAPPIHOM... SIIS HERRANJUMALA HETERO JA HETEROLIITOSSA ELÄN!"
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:47"]
[/quote]
Ootko paniikissa?
[/quote]
En, oletko sinä. En näe mitään virkaa avioliitolla tai tuolla nimellä. Jo ennestään huojuva instituutio voitaisiin ajaa lopullisesti alas tämän päätöksen myötä, olisin enemmän kuin mielissäni jos näin kävisi. Ei kalliita kirkkohäitä, ei kirkon sekaantumista ihmisten elämään millään tavalla, joka koskee myös avioliittonimeä.
Ap ja muut jotka olette paniikissa avioliitto-termin "pilaantumisesta", miksi haluatte tehdä selkeän eron itsenne ja homojen välille? Mitä kauheaa voisi seurata siitä, jos joku ei ole 100% varma juuri sinun seksuaalisesta suuntautumisesta? Mitä te pelkäätte?
Ja miksi kaikista vähemmistöistä juuri homot ovat kauhistus? Jo tällä hetkellä joku voi luulla sinun olevan aviossa esim. mamun tai vammaisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:40"]
[/quote]
Pitäkööt he avioliittonimen, keksitään me heterot joku muu. Kuka heidän kanssa jaksaa kinata, parempi jos kaikki eroamme myös kirkosta saavat mennä siellä vaikka keskenään naimisiin. Ei tässä maassa kauheasti uskovaisia ole muutenkaan.
Ajetaan alas koko avioliittoinstituutio, kirkko sekä kaikki mikä liittyy koko asiaan.
[/quote]
Voi kuule päälle 45% avioeroprosenteilla me ollaan jo ajettu se alas. Eikä siihen ole osallisena yksikään homo tai lesbo, ihan on onnistuttu heteroina se tekemään.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:54"]
[/quote]
Hassua, iskeekö paniikki kun ajetaan koko instituutio alas, voit nimittää omaa liittoasi vaikka kaikki panee kaikkia ja olen niin suvaitsevainen että järki lähtee päästä liitoksi. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ottakaa uskovaiset huomioon , että sillä hetkellä kun harrastat ensimmäistä kertaa seksiä olet avioliitossa... ja muisteleppa oliko se yksin vai jonkun kanssa? Mutta ei hätää. uusi testamentti kieltää vain homoprostituoitujen käytön ;)
Ehdottomasti kannattaa kutsua heteroita aina heteroiksi, selvyyden vuoksi!
"Hetero myy heteroperheensä heterovauvan brio-vaunut hintaan 199e"
"Myyjäheteron työviikko on 37,h / vko. Ylitöistä sovitaan esimiesheteron kanssa erikseen."
"Potilashetero ottaa antibioottia 3 krt päivässä kuten lääkärihetero on määrännyt - kuitenkin farmaseuttihetero voi ehdottaa edullisemman hintaluokan lääkemerkkiä.."
Hataraliitto?