Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on komean miehen elämän tarkoitus? Komes mies kysyy

Vierailija
01.12.2014 |

Muilla rumilla ja ok-miehillä elämän tarkoitus on joskus päästä vikittelemään kauniita naisia. Mutta entä jos kauniita naisia tulee ovista ja ikkoinaista ja kaunis nainen on yhtä rutiinia kuin hampaidenpesu eikä se tunnu miltään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se komeuskaan ikuista ole. Karisee nopeasti, kun syöt epäterveellisesti, valvot, biletät ja otat reippaasti kuppia, polttelet tupakkaa ja tarvittaessa oman sadon antimia, unohdat urheilut, opiskelut ja hengailet vaan. Kyl se siitä. Parin vuoden päästä voit muistella vanhoja hyviä aikoja.

Vierailija
2/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen silmä lepää komeassa miehessä.Ole iloinen siitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miehiin sitten, ehkä alkaa tuntumaan - edes jossakin paikassa.

Vierailija
4/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komean miehen tarkoitus on näyttää komealta ja pysyä sellaisena. Eli salille ja manikyyriin vaan.

Vierailija
5/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tärkeän löytäminen ja sitä kautta hihkuvan ilon löytäminen, niin komeilla miehillä kuin muilla ihmisilläkin.

Vierailija
6/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryöstä vaikka pankki

Vierailija
7/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Olen itse kaunis nainen ja miehet ovat aina juosseet perässäni jopa niin innokkaasti, että olen kokenut sen lähes ahdisteluna. Pikkuhiljaa olen alkanutkin haaveilemaan vanhemmasta, lähes impotentista miehestä, jota MINÄ saisin vietellä ja rakastella. Erektionkin saaminen miehelle olisi oikea haaste :-) Haluaisin kerrankin olla se aktiivinen osapuoli, joka vain itsekkäästi keskittyisi omaan läheisyydentarpeensa tyydyttämiseen ja nauttimiseen.

Vierailija
8/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ruma nainen niin kauniit naiset kaikkoaa häiritsemästä sinua. Löydät elämällesi tarkoituksen ja annat sellaisen myös rumalle naiselle. 

Vierailija
9/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinjuonti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan