Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheltä salaa raskaaksi?!

Vierailija
01.12.2014 |

Noniin, sitten kaikki voi tulla haukkumaan ja paasaamaan, mutta ketjun idea ei ole. Itse en ole tätä toteuttamassa (vielä ainakaan :D), mutta tiedän että tälläkin palstalla on useita, ketkä ovat hankkiutuneet raskaaksi salaa. Itsekin haluisin lapsen parin vuoden päästä, mies vasta 5-10v päästä. Tiedän, että jos tulisin raskaaksi, hänestä tulisi hyvä isä.

Niin, eli miten teitte sen? Jätitte pillerit salaa pois, puhkoitte kondomia jne? Entä mikä selitys miehelle? Entä lääkärille, kun joudutte kertomaan, että syötte esim pillereita ja silti tulitte "vahingossa" raskaaksi, lääkärin epäilyt herää varmasti heti.

Kertokaa ja kommentoikaa ja alapeukuttakaa ihan vapaasti :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin eron välittömästi ja saisi kasvattaa lapsen ilman minua.

Vierailija
2/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies siis? Jos haluaisit lapsia  vaikka 5 vuoden päästä ja naisesi tulisi nyt raskaaksi, tuskin oikeasti eroaisit :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:45"]

Oletko mies siis? Jos haluaisit lapsia  vaikka 5 vuoden päästä ja naisesi tulisi nyt raskaaksi, tuskin oikeasti eroaisit :)

[/quote]

Eroaisin, katson että minulla on myös jotain oikeuksia päättää meidän yhteisestä lapsesta. Ihan yksi ja sama mitä selittää, pakkaisin kamat ja vaihtaisin maisemaa.

Vierailija
4/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:45"]

[/quote]

Todellakin eroaisin jos tälläisestä saisin tietää. Sinä varmaan tykkäisit jos mies pakottaisi sinut raskaaksi ennen omaa tahtoasi.

-toinen miesvastaaja.

Vierailija
5/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämmöisten idioottien takia meitä ,joiden ehkäisy on oikeasti pettänyt, ei oteta tosissaan! Todella kivaa kuunnella sitä "juu juu niin varmaa kuitenki ite jätit ehkäisyn salaa" juttuja -.-

Vierailija
6/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. On todella typerää tehdä noin. Valehdella, pettää toisen luottamus. Lisäksi kun kyseessä leikitään vielä pienellä viattomalla lapsella. Sairasta valtapeliä.

Mitä sit kun mies lähtee? Yksin vauvan kanssa on rankkaa!

Vierailija
7/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin pillerit syömättä, tulin raskaaksi monen kuukauden jälkeen. Mies olisi ottanut asian hyvin vastaan mutta kaduin niin, että päädyin aborttiin.. Ja otin kierukan etten tekisi mitään niin tyhmää enää. Mielestäni tein oikean ratkaisun, en kestänyt itseäni ja osansa teki varmaan ne hormonitkin siihen. Mutta meillä ei ollut yhteistä lasta ennestään, miehellä ei ainottakaan lasta, joten mä vaan en voinut tehdä sitä. Toista väkisin isäksi ja miettiä aina omaa valhetta.

Vierailija
8/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap, kuten myös muut kaltaisesti: SÄÄLITTÄVÄ!!!! Ajattelisit edes tulevaa lasta. On se upeeta kasvaa isättömänä!!!!! Et ole minkään arvoinen.

Vierailija
9/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau mikä alku vanhemmuudelle! Taidat olla aika nuori? Aivan järkyttävän väärät lähtökohdat lähteä lasta "tekemään".

Mutta asiaan.  Pari vuotta on pitkä aika. Siinä ajassa mies saattaa pehmetä ajatukselle ja oikeasti haluaa isäksi vaikka jo parin vuoden päästä. Sitten se odotusaikakin on ihanaa, kun molemmat on mukana ja oikeasti onnellisia tulevasta vauvasta.

Meillä oli samankaltainen tilanne (paitsi etten missään vaiheessa edes suunnitellut hankkiutuvani salaa raskaaksi, en voisi ikinä pettää toisen luottamusta noin julmasti!) että minä halusin lapsia parin vuoden sisällä, mies vasta joskus tulevaisuudessa. Sitten miehen kaveri sai lapsen, mies innostui isyydestä itsekin ja ehdotti itse ehkäisystä luopumista. Tuosta on nyt 2 vuotta ja tuolla meillä tuhisee makkarissa pieni, suloinen poikavauva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä