Miksi naiset ei hallitse koiraa
Lähes aina kun perheessä on koira, niin se uskoo miestä paremmin. Mistä tämä johtuu?
Kommentit (9)
En tiedä siitä, mutta näinpä eilen miten yksi koiranomistaja koitti saada haukkuvaa koiraa hallintaan. Nuorehko koira, joka haukkuih ihan hulluna kaikille ohikulkijoille ja erilaisille äänille, eli käytännössä aina viiden metrin välein löytyi jotain haukuttavaa. Aina kun koira alkoi haukkua hulluna, kaivoi omistaja taskusta namin ja antoi sen koiralle. Välillä käski koiran istua ensin ja antoi sitten herkun. Minulla ei ole mitään kokemusta koirista tai niiden kouluttamisesta, mutta meno näytti siltä että koira sai herkun aina kun haukkui ja/tai oli todella valppaana. Rauhallista koiraa ei palkittu millään tavalla. Noinkohan omistaja saa haukkumisen loppumaan? :D
Mä tunnen montakin naista ketkä hallitsee koiransa täysin.
Meillä on kyllä toisinpäin. Mun mies on luonteeltaan rento ja lepsu, minä olen enemmän päällepäsmärityyppiä. :) Voi johtua siitä.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:16"]
Lähes aina kun perheessä on koira, niin se uskoo miestä paremmin. Mistä tämä johtuu?
[/quote]
Jos on kouluttamaton koira ja koirista mitään ymmärtämättömät omistajat, niin saattaa olla. Mies ehkä karjaisee koiralle sen viimeisen sanan. Sen sijaan koiraansa kouluttavat hallitsevat yleensä lemmikkinsä ihan omistajan sukupuolesta riippumatta.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:16"]
[/quote]
Jos on kouluttamaton koira ja koirista mitään ymmärtämättömät omistajat, niin saattaa olla. Mies ehkä karjaisee koiralle sen viimeisen sanan. Sen sijaan koiraansa kouluttavat hallitsevat yleensä lemmikkinsä ihan omistajan sukupuolesta riippumatta.
[/quote]
Koulutettuja koiria on vaan aika vähän. Suurin osa tuolla näkyvistä on niitä, jotka räksyttää jokaista muuta koiraa, vetää minne sattuu omistajasta välittämättä jne.
Miksi naiset sitä ja tätä.........Aaargh :D En kyllä enää avaa näitä otsikoita. On se NAINEN niin ihmeellinen olento joillekin!
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:36"]
Miksi naiset sitä ja tätä.........Aaargh :D En kyllä enää avaa näitä otsikoita. On se NAINEN niin ihmeellinen olento joillekin!
[/quote]
Miksi naiset avaa otsikoita, vaikka ne ei halua avata eikä niitä kiinnosta?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:36"]
[/quote]
Niin on, noille katkerille peräkammarin pojille jotka ei ole eläissään muuta naista nähneet kuin äitinsä.
Ei meillä. Minua uskoo koirat parhaiten koko perheessä koska olen ne kouluttanutkin, harrastan niiden kanssa enkä anna niiden perseillä.