kuinka lyhyt nainen on jo liian lyhyt?
Mun 15v tyttö murehtii, kun jäänee 156-157cm mittaiseksi. Itse olen 169
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:29"]Itse en ainakaan kelpuuta alle 165 cm pituisia naisia. T. mies
[/quote]
Hyvä, jätät siis thaikut rauhaan
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:29"]
Itse en ainakaan kelpuuta alle 165 cm pituisia naisia. T. mies
[/quote]
hv.. HOMO!
[/quote]
Haha miehiltä kyllä vaaditaan pituutta, mutta naiseksi pitäisi ottaa mikä tahansa saunatonttu. Sori jos miehilläkin on jotain mieltymyksiä naisen pituuden suhteen..
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:17"]
Liian lyhyt mihin? Koripalloilijaksi ja malliksi joo, muuten ei. On tuon mittaisia nuoria naisia nykyäänkin paljon vaikka monet ovatkin pitkiä. Jollekin 165-175 cm miehelle ihan sopivan mittainen.
[/quote]
Pyh! Ma oon 157cm pitka ja pelasin koripallon SM-sarjassa B-junnu ikaisena. (ja aviomies on 184cm)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:29"] Itse en ainakaan kelpuuta alle 165 cm pituisia naisia. T. mies [/quote] hv.. HOMO! [/quote] Haha miehiltä kyllä vaaditaan pituutta, mutta naiseksi pitäisi ottaa mikä tahansa saunatonttu. Sori jos miehilläkin on jotain mieltymyksiä naisen pituuden suhteen..
[/quote]
Eiköhän tuo "mies" ookin se yks palstan pitkä nainen joka aina haukkuu lyhyitä naisia. Joku lyhyt nainen on vienyt sen miehen.
153cm morjestaa teitä. Hyvin on mennyt, ei ole ollut eikä ole ongelmaa pituuden suhteen. Kuitti.
Se nyt on se ja sama minkä pitunen kukakin on... ite oon ehkä just sen 150cm ja kaiken pituset miehet on osoittanut kiinnostusta, jotkut vain mua vähän pidemmät ja myls ne jotka hipovat kahta metriä. "Standardi" pituisilla ystävilläni sama homma, ainoastaan 180cm pitkä ystävätär kokee pituuden ongelmakseen, mutta pitkät miehet kiinnostuvat kyllä hänestä. Kyllähän omasta pituudesta on saanut kuulla jopa baarissa, mutta kannattaako niistä ottaa nokkiin?
Hassua, että täällä on oudommat keskustelut kuin teinien demissä...
palstan pituushullut vauhdissa :D voit olla viehättävä 157cm tai 180cm ymmärrätkö?
Ei naisen pituus ole tärkeää.
mies
Vähän erikoinen kysymys. Mutta käännetäänpä niin: että kun lääkäri oli sanonut pikkuvauvan äidille, että vauvasi on ´´liian pitkä.´´ Mutta palataanpa vielä kysymykseen, elikkä itseäni on aina kiehtonut pienikokoiset ja kauniit naiset. Otetaan esimerkiksi, Kylie Minogue, jonka pituus on muistaakseni jotain.. 152cm, mutta hän on aivan uskomattoman kaunis ja seksikäs. Ja vaikka hän olisi vieläkin lyhempi, elikkä siis vaikkapa vain 150cm, niin hän olisi taatusti edelleenkin yhtä haluttavan ja seksikkään näköinen. Olen myös huomannut, että kun rakastelen tuollaisen naisen kanssa, jonka pituus on noin.. 150cm. Niin myös laukeaminen tulee usein todella nopeasti, koska pienikokoisessa naisessa on jotain selittämättömän kiehtovaa ja seksikästä.
150 cm tyttöystävä nyt ja edellinen taisi olla about sama.
Liian lyhyt voisi olla alle 145 cm? 41vm
158cm mulla pituutta. En mä ole koskaan kokenut itseäni liian lyhyeksi. Olen tyytyväinen :)
Vaimoni on 155cm ja minä 180. Harvoin edes huomaa pituuseroa.
En koskaan ajattele, että hän olisi lyhyt.
itsekin oon 152 ja äitini 170... viel pahempi ja en oo kasvanu yli 5 vuoteen