FB-profiilin poistaminen, helpottiko?
Kommentit (8)
Helpotti. Todella. Oikein vapautunut fiilis. :)
On parempi. Poistin jo 5v sitten enkä takaisin mene.
Kolme vuotta sitten poistin eikä kaduta :)
Poistin myös 3v sitten enkä oo päivääkään katunut.
Oon kaveriporukkani ainut, kenellä ei facebookia ole, ja ärsyttää muuten ihan suunnattomasti se, kun ollaan porukalla syömässä/bilettämässä jne, kaikki näprää luuria vähän väliä. Ärsyttävää ja epäkohteliasta. Some seuraa sua kaikkialle 24/7.
N20
Voiko ne poistaa? Voi poistaa aktiivisesta tilasta, mutta siellä ne on ja voi aktivoida uudelleen ja vanhat sisällöt löytyy.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:54"]Voiko ne poistaa? Voi poistaa aktiivisesta tilasta, mutta siellä ne on ja voi aktivoida uudelleen ja vanhat sisällöt löytyy.
[/quote]
Ainakin kun minä poistin n. 3v sitten, oli ihan normaali poista tunnuksesi- vaihtoehto, joka oli aktivoitavissa milloin tahansa uudelleen. Googlettelin vähän lisää asiasta ja löysin ohjeet tilin lopulliseen poistoon.
N20
Kuukauden muistaakseni pitävät tunnukset voimassa, jos tulet katumapäälle. Sen jälkeen poistuu kokonaan. Korjatkaa jos ole väärässä.
Mä olen kanssa ainut kaveriporukasta joka ei siellä ole ja olen huomannut saman, että iltaa kun istutaan niin koko ajan joku näprää sitä luuria.
joo