Jos tapailukumppanin kanssa suudellaan aina tavatessa mistä se on merkki?
Kommentit (56)
Oisko se merkki vaikka siitä, että tykkäätte suutelusta? Mitenhän olis...
No se on varma merkki siitä, että sinä olet transsukupuolinen ja tahdot mennä sukupuolenkorjaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutelette tavayessanne vai annatte vaan pusut?
Mitä eroa siinä muka on?
Ohis
Mun exä ei koskaan suudellut, sain vain pusuja. On todellakin eroa!!
En ymmärrä tätä nykyistä tapailukulttuuria. Eletään kuin parisuhteessa, mutta kuitenkin "vain tapaillaan". Minusta kuulostaa siltä, että ei uskalleta/osata sitoutua, kun ei voida kunnolla olla yhdessä.
Olen suudellut miellyttämisenhalusta vielä muutama vuosi sitten. Sitten kävin asioita läpi ja tein päätöksen, etten enää suutele koskaan ketään, jos en todella halua. Sama koskee seksiä. Tässäpä ohje muillekin. Erityisesti naisille.
Miksi et ap sano ihan vain poikaystävä/tyttöystävä?
Vierailija kirjoitti:
Olen suudellut miellyttämisenhalusta vielä muutama vuosi sitten. Sitten kävin asioita läpi ja tein päätöksen, etten enää suutele koskaan ketään, jos en todella halua. Sama koskee seksiä. Tässäpä ohje muillekin. Erityisesti naisille.
Hienoa jos olet viimenään opetellut sanomaan ei, ei tarvi sen toisen sitten olla mikään ajatuksenlukija.
Suutelimme tavatessa tapailuvaiheessa, seurustellessamme ja edelleen naimisiin mentyämme. Useimmiten kyllä kotona työpäivän jälkeen mutta myös jos esimerkiksi menemme syömään työpaikan jälkeen ja sovimme tapaavamme ravintolan luona. Tai missä tahansa muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa jos olet viimenään opetellut sanomaan ei, ei tarvi sen toisen sitten olla mikään ajatuksenlukija.
Ei huolta, emme tapaa enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huolta, emme tapaa enää koskaan.
Kenellehän kuvittelet puhuvasi 😂 Seuraavaksi sitten opettelet sanomaan asiat sille ihmiselle irl eikä vauvapalstalla. Vanhakin koira voi oppia uusia temppuja.
Itse en luota enää mihinkään :D "tapailukumppanin" kanssa suukottelimme tavatessa, pidimme kävellessä toista kädestä ja yleisestikin käyttäydyimme kuin ihastunut pari. Eräänä päivänä mies sitten viittasi suhteeseeme fwb-suhteena. Kun yllättyneenä sanoin että luulin meidän tapailleen hän ihan yhtä yllättyneenä sanoi ajatelleensa meidän olleen vain kavereita. Jänniä kaverisuhteita hänellä...
Vierailija kirjoitti:
Itse en luota enää mihinkään :D "tapailukumppanin" kanssa suukottelimme tavatessa, pidimme kävellessä toista kädestä ja yleisestikin käyttäydyimme kuin ihastunut pari. Eräänä päivänä mies sitten viittasi suhteeseeme fwb-suhteena. Kun yllättyneenä sanoin että luulin meidän tapailleen hän ihan yhtä yllättyneenä sanoi ajatelleensa meidän olleen vain kavereita. Jänniä kaverisuhteita hänellä...
Olikohan niin että mies tajusi sussa jonkun ärsyttävän jutun tai tapasi toisen naisen tapailunne aikana ja siitä tuo kommentti?
Se ja on merkki siitä että se yrittää tartuttaa suhun jonkun kavalan taudin syljen välityksellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan niin että mies tajusi sussa jonkun ärsyttävän jutun tai tapasi toisen naisen tapailunne aikana ja siitä tuo kommentti?
Siis hyvin mahdollista. Joka tapauksessa joko selkärangaton tyyppi tai kummallinen kaverikäsitys. Olen huomannut että parempi vaan aina puhua suoraan jo alkuvaiheessa jos jokin yhtään mietityttää :) nykyisin olenkin onnellisessa parisuhteessa jossa ei missään vaiheessa ollut tuollaista epämääräisyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hyvin mahdollista. Joka tapauksessa joko selkärangaton tyyppi tai kummallinen kaverikäsitys. Olen huomannut että parempi vaan aina puhua suoraan jo alkuvaiheessa jos jokin yhtään mietityttää :) nykyisin olenkin onnellisessa parisuhteessa jossa ei missään vaiheessa ollut tuollaista epämääräisyyttä
Olet oikeassa. Hyvä, että löysit paremman miehen!
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ap sano ihan vain poikaystävä/tyttöystävä?
Sukupuolta ei voi tietää, jos ei ole kysynyt mielipidettä.
Se, että jos toisella on jokin virus tai suubakteeri, on se pian toisellakin.
Xd