Mä olen järkyttynyt mitä tunteita työkaveri herättää!
Olen luullut olevani kylmä ja lähellä hautaa oleva ihminen. Eikös silloin tule joku, joka lähestyy, aistii pienimmätkin mielenliikkeeni, vaikuttaa tuntevan mut läpikotaisin. Samalla laittaa pasmani aivan sekaisin, herättää kiinnostukseni, on ihminen jolle haluaisin kertoa synkimmätkin salaisuuteni, olla iho ihoa vasten, antautua niin että voisin huutaa täyttä kurkkua! Ja molemmat tietysti varattuja. Ei tämmöistä voi olla. Paskan, paskan, paska. Mennään sinne hautaan sitten.
Argh! Sori oli pakko. En todellakaan koske häneen. Mutta edelleen olen aivan järkyttynyt.
Kommentit (25)
Hitto ap sun estojas! Miks et anna mennä, jos kerran heräsit henkiin? Järkeä päähän, mutta elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi itsensä kieltämiseen. Mukava sit kuolin vuoteella miettiä mitä kaikkea jäikään hurskaana kokematta.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:44"]12 jatkaa: Niin ja todellakin se, kun kenellekään ei voi puhua, kenenkään läheisen kanssa ei voi omaa kaaostaan puida, koska liikutaan sumuisella alueella useimpien kieltomerkkien takana... Jotain olen kirjoittanut ylös ja polttanut paperit jälkeenpäin. Voihan olla, että tämä myllerrys kasvattaa ja kypsyttää? [/quote] Sinuna ottaisin riskin..yolo!
[/quote]
Ai puhua jollekulle? Sellaista riskiä en tietenkään ota... Joskus on selvästi parempi pitää suunsa kiinni. Toisenlaiset riskinotot on kyllä valitettavasti alkaneet pyöriä mielessä.
Jospa olisi edes eri työpaikka. En voisi kuvitella kohtaavani häntä viikosta toiseen mikäli asiat menisivätkin päin seiniä. Kumma, miten pyörälle pää voi oikeasti aikuisella ihmisellä mennä..
ap
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:07"]Jospa olisi edes eri työpaikka. En voisi kuvitella kohtaavani häntä viikosta toiseen mikäli asiat menisivätkin päin seiniä. Kumma, miten pyörälle pää voi oikeasti aikuisella ihmisellä mennä..
ap
[/quote]
Ootko 40 vee
Älä lähde hetken huumaan mukaan, tulet katumaan sitä huuman laannuttua.