Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blake Lively on maailman kaunein

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se

Vierailija
2/22 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meh. Ei missään nimessä ruma siis, mutta minusta esim Natalie Portman on kauniimpi.
Makuasia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätkö kuinka paljon toikin on leikellyt itseään? todella paljon. esim nenä oli aivan kauhea ennen leikkausta

Vierailija
4/22 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blake on mielestäni hyvin miesmäinen nimi, ei sovi naiselle.

Vierailija
5/22 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Maailman kaunein ja tyylikkäin! Hehkuu myös sisäistä kauneutta :) Mikä tekeekin hänestä niin upean <3

Vierailija
6/22 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä ymmärtänyt vauhkoamista tuon kaunaudesta. Minusta se on aivan taviksen näköinen naamasta, tukka on kyllä upea ja kroppa myös (vaikkakin tissit on muovia..). Nuori nainen mutta nasolabiaalijuonteet on syvät ja ilman meikkiä aika boring:

http://www.google.com/url?sa=i&source=images&cd=&ved=0CAUQjBw&url=http%3A%2F%2Fassets.poponthepop.com%2Fphotos%2Ffull%2Fblake-lively-no-makeup-picture.jpg&ei=iX58VNnbPMOaygOe14CoCA&psig=AFQjCNGOkWBe2lBid_DjnOQtmEUzC8efiA&ust=1417531402084868

Tiedän niin monta ainakin omasta mielestäni paljon kauniimpaakin. 

Ja tosiaan,  nenää on sorvattu aika kovalla kädellä, varmaan samalla jotain muutakin tehty mutta nenä on aika ilmeinen.

http://www.celebritynosejobs.net/wp-content/uploads/2014/03/blake-lively-nose-before-nose-job.png

Vierailija
8/22 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen. Maailman kauneimmakse en kutsuisi silti.

Vierailija
9/22 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ihan tavallisen näkönen nainen. Ei kyllä mitenkään voi väittää maailman kauneimmaksi.

Vaan makuasiahan tämä on, joten jos siltä tuntuu, niin sinulle hän on maiilman kaunein. Minulle ei.

Vierailija
10/22 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa, kuin että makuja on todellakin monia. Mielestäni Blake Lively ei ole ollenkaan kaunis. Semi-hyvännäköinen korkeintaan, mutta paremmannäköisiä on monia esimerkiksi minun kaveripiirissäni.

Vierailija
11/22 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vartalo ja virheetön iho joo mutta kasvot vähän lapiomaiset ja mulle tulee aina mieleen hiiri. Hiukset aina hamppusen ja kuivan näköiset ja kulahtaneen väriset....

Vierailija
12/22 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:41"]

Blake on mielestäni hyvin miesmäinen nimi, ei sovi naiselle.

[/quote]

Miksi jonkun nimen pitäisi olla sukupuolittunut?

Vierailija
13/22 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:35"]

tiedätkö kuinka paljon toikin on leikellyt itseään? todella paljon. esim nenä oli aivan kauhea ennen leikkausta

[/quote]

Olen täsmälleen päinvastaista mieltä. Jos kommentissa 7 annetut linkit pitävät paikkansa, niin minusta ennen leikkausta nenä oli paaaaaaaljon kauniimpi. Tuo leikelty töpökkä on suorastaan ruma. En muutenkaan tajua tuota amerikkalaisten nöpönenä-ihannetta.

Vierailija
14/22 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailamn kaunein, what? No ei kyllä ole. Niin taviksen näköinen kasvoista kuin olla ja voi. Ikäistään vanhemman näköinen myös.

Minä näen kauniina esim. Audrey Hepburnin, Grace Kellyn yms. jo edesmenneitä kaunottaria. Nämä nykyajan muovinaamat operoituinen nenineen ei iske yhtään.

Vierailija
15/22 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:35"]

[/quote]

Olen täsmälleen päinvastaista mieltä. Jos kommentissa 7 annetut linkit pitävät paikkansa, niin minusta ennen leikkausta nenä oli paaaaaaaljon kauniimpi. Tuo leikelty töpökkä on suorastaan ruma. En muutenkaan tajua tuota amerikkalaisten nöpönenä-ihannetta.
[/quote]

Pointti meni sulta ohi? leikelty muija. Vaikea siitä on olla eri mieltä

Vierailija
16/22 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman kaunein? :O Pikkusievä typykkä. Jopa Piritta Hagmankin on paljon paremman näköinen, jos nyt lähinnä saman tyyppiseen vertaa.

Vierailija
17/22 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee nuo luomet kasvoissa. Ihme kun muuten operoitu paljon, mutta niille ei ole tehty mitään. Eikä kyllä mikään kaunotar ole minustakaan. Hyvin tavallisen näköinen.

Vierailija
18/22 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarah Hyland on lumoavan kaunis, sellainen nukkemainen ja söpö.

http://www.prostarnews.com/wp-content/uploads/2014/09/Sarah-Hyland-Wallpaper-3.jpg

Vierailija
19/22 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti joo, mutta nuo luomet on hemmetin rumia. Lisäksi aika miehekkäät kasvot, ja nuo juonteet on kyllä todella syvät, vanhentavat kovasti. Silmätkin on jatkuvasti sirrillä. Ja tosiaan ennen leikkauksia aika kolhon näköinen. En tosiaankaan sanoisi maailman kauneimmaksi tuota naista.

Vierailija
20/22 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:46"]

Pre-plastiikkakirurgia:

http://images2.fanpop.com/images/photos/4000000/Young-Blake-blake-lively-4091171-387-480.jpg

[/quote]

härre myn gyyyd!!! Jopas sentään :D

hienoa, että syntymä taviksilla tai rumillakin on edes jotakin kautta saumaa tulla esim lorealin skin perfection ( hah kirjotin vahingossa eka skini perfection...) sarjan malliksi yms tahkota naamalla sitten rahhoo... Minua kyl häiritsee ne poskien hymyjuonteen, vähän stubb mainen ihon rullaus käynnissä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä