Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Veitola ei saanut MITÄÄN irti Marinista!

Vierailija
07.10.2021 |

Sannan mainospätkä, yksitasoinen ja köyhä ohjelma.

Kommentit (643)

Vierailija
341/643 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Marin oli symppis. Ja selvästi vähän jotain asberger piirrettä kun on niin asioihin keskittynyt (niinkuin monilla tutkijoilla ja varmaan poliitikoilla). Tosin musta vähän huti päätös osallistua tällaiseen viihdeohjelmaan. Samoin se musiikkitapahtuma. Vaikuttaa imagon nostolta vaikka tavallaan ymmärrän että haluaa varmaan myös näyttää että on ihan tavallinen (vaikka suorittaja). Silti korkeassa asemassa olevien olisi hyvä pitää pieni etäisyys. Musta viihteellisyys ei kuulu politiikkaan ja ärsyttää Jaana Pelkoset ja Pirkka-Pekka Peteliukset jotka hakee äänestäjiä juontamalla viihdeohjelmia.

Vierailija
342/643 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut kuvaa, että haluaisin itse yökylään Marinille

Ehkä, mutta Suomesta ei taida löytyä sellaista miestä, joka ei haluaisi herätä Marinin luota.

Löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/643 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin sopisi BOND-TYTÖKSI. Upea ulkonäkö, hoikkuus ja tietynlainen kovapintaisuus.

Vierailija
344/643 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Marin oli symppis.

Tämä. Jotenkin kivan normaalin ja vähän epävarman oloinen, heikkouksineen ja vahvuuksineen. Selvästi pitää yllä kovaa kuorta mutta sisällä on haavoittuva nainen, joka kaipaa kovuuden sijaan myös muutakin. Siinä uimalaiturilla istuessaan välittyi tuo vaikutelma kaikista parhaiten.

Vierailija
345/643 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalmanmies kirjoitti:

Sanna Marin on Suomen kaikkien aikojen paras pääministeri! Juurikin  vähän ennen Kekkosta.[/quote

Äkkiä äänestysikärajaksi 16v. ja peukutusäänestys  Twitteriin:D

Vierailija
346/643 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marja ei saa kenestäkään mitään irti. Ohjelma on kuin sohvaperuna live. Ihan kiva katsoa, mutta ei mitään uutta.

Niin kuka Marja???

Vierailija
347/643 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin muistuttaa mielestäni Saga Noren roolihahmoa Silta-sarjassa.

Vierailija
349/643 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete viimeisillä euroilla toi.

Vierailija
350/643 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo neuroottinen ja laskelmoiva olento. psycho

Vierailija
351/643 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovinkaan kiinnostunut rinnoista, mutta lävistyksen olisin mielelläni nähnyt Saunassa.

Miellyttävä ja inhimillinen esiintyminen, niin kuin Rinne, Sipilä, Huhtasaaari, Hakkarainenkin.

No -  olin mä fanipoika... diggasin kyllä persoonasta.

Vierailija
352/643 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, mutta Suomesta ei taida löytyä sellaista miestä, joka ei haluaisi herätä Marinin luota.

Hyi saat.na, oksettaa pelkkä ajatuskin. Itse olen ylipainoinen keski-ikäinen mies, mutta tuollaisen milla magian vierstä en heräisi edes isolla rahalla.

Vierailija
353/643 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/439bc51b-72af-4195-a1d2-71f4fcee9…

Nuorissa se tulevaisuus, mutta kyllä sinne olisi sopinut Anna Hanski laulamaan kuinka korona menee Tunteisiin. Sisimpääni piikin pistän, joo ja niin, taakse passin kurkistan, se piippaa vihreää tai punaista, en päässyt eteenpäin...

Vierailija
354/643 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoan lapsen oikkuja, tottunut käskyttämään koko ympäristöä.

Eivät kaikki ainoat lapset ole mitään käskyttäjä tai rahattomia persoonia. Ihmeellisiä ennakkoluuloja täällä foormumilla yksilapsisista perheistä.

Vierailija
355/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna vaikuttaa asiakeskeiseltä-kuten itsekin sanoi. Samoin vaikuttaa siltä, että hän käyttää järkeä tunne-elämän kustannuksella, ja tämä ominaisuus yhdistettynä tunnollisuuteen ja kunnianhimoon on eduksi pääministerin tehtävässä. Siis tietyllä tapaa asperger-piirteinen, muttei liikaa.

Vierailija
356/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saat.na, oksettaa pelkkä ajatuskin. Itse olen ylipainoinen keski-ikäinen mies, mutta tuollaisen milla magian vierstä en heräisi edes isolla rahalla.

Niin varmaan :D   

Ylipainoinen keski-ikäinen mies maksaisi itse sen ison rahan jos vaan saisi sieltä herätä, tuollaisen nuoremman timmin instabeiben luota.

Vierailija
357/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatit kantavat yllään normaaliuden viittaa. He näyttäytyvät ihmisten ilmoilla usein karismaattisina, miellyttävinä ja älykkäinä persoonina. Pinnan alla psykopaatit eivät kuitenkaan tunne lainkaan empatiaa, katumusta, pelkoa tai ahdistusta, mutta voivat näytellä erilaisia tunteita melko vakuuttavasti.

Vierailija
358/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on hyvä näyttelemää hyvää tyyppiä mutta se ei ole vaan kaksinasmainen liero

Vierailija
359/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannasta jäi ohjelman perusteella jotenkin epäaito tunne. Eleet ja sanomiset olivat kuin ulkoaopittuja ja päälleliimattuja. Kylmää ja kontrollofriikkiä toimintaa kaikkinensa. Mielikuvani Sannasta muuttui täysin ohjelman myötä:(

Vierailija
360/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannan kohdalla yökyläily kääntyi itseään vastaan. Sanna ajatteli, että nostaa imagoaan ohjelmaan osallistumalla, mutta kävi juuri päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme