Ällöttää miesten kainalokarvat
Hyi että! Millainen mies ei tajua sen vertaa että ne haisevat karvat kuuluu ajella? Ei jatkoon.
Kommentit (13)
Mua taas ällöttää jos mies ajelee karvojaan ja muutenkin viettää peilin edessä liikaa aikaa, no parran voi ajaa. Toisaalta tämä on hyvä asia sinulle erilainen mies kuin minulle:)
Olen niin laiska etten aja partaakaan kun kerran viikossa, joten ei riitä energiaa kainaloiden raapimiseen edes sen vertaa. Mukavampaa on käydä päivittäin pesulla, niin ei haise kainalot eikä sissijuusto.
Kun niihin karvoihin vielä yhdistetään hihaton lähinnä aluspaitaa muistuttava trikoopaita, niin kuva on täydellinen. Yök! Lehtikuvista huomasin, että Pete Parkkosella oli ttk-finaalissa jossakin numerossa ihan karmea paita, jonka kainaloaukot ulottuivat vyötärölle asti. Siinä oli stailaajalla kyllä kadonnut hyvä maku. Tuntui, että lehtikuvistakin tihkui hienhaju.
Tosin jos olisi joku "amisviikisi-haiven-2 karvaa-parta" joka on hirveän näköinen, niin ajaisin päivittän. T#4
Onneks oma mies ajaa kaiken silmien alapuolelta. :) no okei. Ei se sääriä aja. :D
Rintakarvat lähti heti, kun sanoin et ne on ällöttävät. Ei oltu edes sänkyyn ehditty silloin.
Joo, rintakarvat ja selkäkarvat ällöttää myös! Ja pallikarvat hyi että... Ap.
Rinta- ja selkäkarvat pahimmat. Hyivittu.
Sen verran paljon höylää käytän että ei olisi ongelma ajaa pois kainalokarvoja mutta syy sille että en aja on vain se, että en halua erottua tuolta osin.
Vierailija kirjoitti:
Onneks oma mies ajaa kaiken silmien alapuolelta. :) no okei. Ei se sääriä aja. :D
Rintakarvat lähti heti, kun sanoin et ne on ällöttävät. Ei oltu edes sänkyyn ehditty silloin.
Sinä olisit kyllä lähtenyt ennen rintakarvoja. Johdattelisin sua kohti ulko-ovea jo ennen lauseesi loppua.
Vierailija kirjoitti:
Rinta- ja selkäkarvat pahimmat. Hyivittu.
Ku on oikeen karvainen rinta ni sehän on ku karhuntaljalla rötköttäis.
Elä valita
No onneksi miehiä löytyy moneen lähtöön. AP:llekin löytyy varmasti joku siloposki. Itse en ainakaan naisen toiveen takia aja ainuttakaan karvaa.
Tykkään miehistä, myös karvaisista.
Tätä ajelu-puunausta en sitten ymmärräkään.
Mun mies saa olla karvainen!
Ei hätää, minä ajan ne parta trimmerilläni lyhyiksi. Kainalot ei haise ja itsekin on mukavampaa, kun ei ole reuhkaa kainalossa. Naisella ne on kyllä sexyt.
M41