Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestää / alistua sinkkuuteen

Vierailija
01.12.2014 |

Taas meni tapailusuhde poikki, vaikka tälläkin kertaa yritin tosissani. En takertunut, mutta en ollut etäinenkään omasta mielestäni.

Olen siis kolmefemma mies. Tätä ei vain järki kestä loputtomiin, joten varmaan olisi sitten parempi alistua, että sinkkuja ollaan, varmankiin loppuelämä.

Harrastuksia minulla on liikaakin ja harrastan myös runsaasti liikuntaa, joten vapaa-ajan ongelmia ei ole. Olen vain naamaltani ruma, joten tästä syystä en taida kelvata naisille.

Haluaisin kuitenkin parisuhteeseen, mutta yrityksestä huolimatta se tuntuu mahdottomalta...

Auttaisikohan masennuslääkitys tekemään täysin välinpitämättömän olon tämänkin suhteen.

Haukkukaa lassukaksi tai vaikk miksikä. Kaikki tapailemani ja himoitsemani naiset kyllä ovat olleet kaikkea muuta kuin missityyppiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olisi kemiallinen kastraatio?

Minusta ei ole ollut ikinä yksikään mies kiinnostunut, sinulla sentään on ollut useita tapailusuhteita joten älä vielä kirvestä kaivoon heitä. -vanhapiika 30v

Vierailija
2/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaaminen on kivaa, joten kastraatio ei ole vaihtoehto. Ja tämän poikkimenneen ja edellisen välillä oli puolitoistavuotta väliä, joten "taas" oli ehkä liioittelua. Harvinaista herkkua, että pääsee edes yrittämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa. Itse olen nainen, nyt 40, enkä enää edes haluaisi seksiä (paitsi oman käden kautta) enkä varsinkaan seurustelusuhteita. Luovuin toivosta juuri ehkä tuossa 35 vuoden paikkeilla, ja sen jälkeen kun henkisesti hyväksyin osani, helpotti. Nykyisin suorastaan nautin täydellisestä itsenäisyydestäni ja yksinäisyydestäni, kun ei tarvitse ottaa ketään toista huomioon.

Vierailija
4/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pelkkää seksiä halua, vaan suhteen.

Vierailija
5/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinkkuuteen täytyis alistua? Saattaahan joskus natsatakkin, mutta epätoivoisesti en etsis. Hyväksyy mielummin tilanteen siinä hetkesä, mutta on avoin mahdollisuuksille.

Vierailija
6/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisinkin tästä suhteen kaipuusta eroon, koska nyt näyttää siltä, että loppuelämä tässä varmaan ollaan yksin. Voisi keskittyä muihin asioihin.

Vierailija
7/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:38"]

Haluisinkin tästä suhteen kaipuusta eroon, koska nyt näyttää siltä, että loppuelämä tässä varmaan ollaan yksin. Voisi keskittyä muihin asioihin.

[/quote]

No ajattele niitä yksinelämisen hyviä puolia. Kukaan ei puutu tekemisiisi, yritä rajoittaa. Et ole tilivelvollinen toiselle. Mustasukkainen puoliso en hengitä niskassasi. Ei tarvitse riidellä turhan päiväisistä asioista. Tässä jotakin, jatka listaa. :)

Vierailija
8/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama juttu, miehet aina jättää. Olen 25v nainen. Valitettavasti en ole kaunotar, ja älkää alkako jauhaa läskeistä - olen normaalipainoinen. Kukaan ei halua olla vakavissaan tällaisen näköisen kanssa. En ole suoranaisesti ruma mutta en todellakaan kaunis. Suhteissa olen mielestäni ollut hyvä tyttöystävä, valitettavasti miehet vaistoavat sen että olen vähän epävarma itsestäni jonka takia he alkavat aina jossain vaiheessa kohdella todella paskasti ja välinpitämättömästi. Pakostakin mietin että jos olisin kauniimpi, miehillä olisi motivaatiota sitoutua paremmin. Niin pinnallisia suurin osa ihmisistä on.

Vierailija
9/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:24"]Aika auttaa. Itse olen nainen, nyt 40, enkä enää edes haluaisi seksiä (paitsi oman käden kautta) enkä varsinkaan seurustelusuhteita. Luovuin toivosta juuri ehkä tuossa 35 vuoden paikkeilla, ja sen jälkeen kun henkisesti hyväksyin osani, helpotti. Nykyisin suorastaan nautin täydellisestä itsenäisyydestäni ja yksinäisyydestäni, kun ei tarvitse ottaa ketään toista huomioon.
[/quote]

Olen tietoinen näistä kaikista "hyvistä" puolista, valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi