Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten vaivojen vähättely (myös rokote)

Vierailija
07.10.2021 |

[quote=Vierailija]Tarkoittaa vain että rokote toimii, olet niin helpottanut kun viimein sait sen!

T. media ja asiantuntijat[/quote]

Tämä naisille suunnattu heitto sai minut raivon valtaan. Ja olen jo menopaussissa, mutta silti kiehahti. Kautta aikojen naisten valitukset on kuitattu

- sillä on nyt menkat

- sillä ei ole enää menkkoja ja kärtty

- kohta alkaa menkat

- hermoheikko nainen

- hysteerinen hermoilija

- no ne hormonit sua vähän heiluttaa älä itke tyttö

- se kuuluu naisen elämään

jne. Niin eiköhän nyt koronarokotteen avulla päästy taas toteamaan naisille, että juuuuu stressi siitä piikistä, kato kun pelkäät niin, nainen, sit sulla hormonit menee sekaisin. Tai että juuuuu oot kato niin helpottunut nainen, siksi se noin on. Tai juuuu kato nainen oot niin jännittänyt et nyt sit tuli oireita kun sait sen piikin.

Onneksi nuorilla miehillä on "vain" tuo sydänlihasjuttu, ihan semmonen OIKEA miesten syy ja vaiva. Anteeksi nyt kaikki miehet, mutta piti purkaa. Varmaan noi hormonit, on nyt liikaa testoa tässä kehossa ja se piikki, ja katsos, olen nainen.

Saakeli!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se aika kuusta vai mikä kiukuttaa?

Tuo heitto on faktuaalisesti väärin, sillänaisia ei kiukuta kuukautisten aikana vaan ennen, jos on kiukuttaaksen jos kärsi PMS.:stä.

Se helpottaa kun menkat alkaa.

Kuinka moni tietää että PMS:stä on myös vakava versio jossa voi olla jopa itsetuhoinen.

https://yle.fi/uutiset/3-11216894

"huonosti tunnettu kuukautisvaiva syö naisten mielenterveyttä

PMS:n rankempi muoto masentaa, ahdistaa ja aiheuttaa itsetuhoisia ajatuksia. "

Vierailija
2/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ollut teininä niin ärsyttävää kun perheeltä saatu heitto "onko sillä menkat, heh heh". Mielenterveys horjahti joka kerta hulluuden rajamaille kun sen kuuli.

Kaikista veemäisintä tuossa oli se, että minulla ei ollut koskaan PMS-oireita, eikä menkkakipuja, eikä mitään. Mutta niin vain "heheh hohoho taitaa tytöllä olla se aika kuusta hehe hohoho".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat anteeksi. Minä olin siemennesteen luovuttaja, mutta kahden rokotuksen jälkeen ei ole enää mitään luovutettavaa. Siittiösolut ovat kadonneet. Mitään "oireita" ei rokotuksesta tullut.

Jahas ei muuta kuin sitten tekemään rokotushaittailmoitusta ja korvaushakemusta perään, jäi 35€ saamatta kun ammut nyt tyhjiä tai sitten satuilet.

Talletuskertoja ei ole montaa, niitä käytetään vain viiteen perheeseen.

Vierailija
4/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä myös voidaan sohia naisia hormoniheitoilla

- äkäisellä akalla on menkat tai vaihdevuodet

- itkuinen on varmaan raskaana tai kenties menkat

- kritiikkiä esittävällä naisella on joku hormonihäiriö

Ihan mitä vaan teetkin, se johtuu kaikki siitä, lalallalallaaa, että olet nainen!

Vierailija
5/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat anteeksi. Minä olin siemennesteen luovuttaja, mutta kahden rokotuksen jälkeen ei ole enää mitään luovutettavaa. Siittiösolut ovat kadonneet. Mitään "oireita" ei rokotuksesta tullut.

Jahas ei muuta kuin sitten tekemään rokotushaittailmoitusta ja korvaushakemusta perään, jäi 35€ saamatta kun ammut nyt tyhjiä tai sitten satuilet.

Talletuskertoja ei ole montaa, niitä käytetään vain viiteen perheeseen.

Kaikenlisäksi rokotuksia on jo ollut yli vuoden, johan lehdet kiljuisi että lapsia ei synny tai naiset ei raskaudu.

Vierailija
6/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että joillain menopaussiämmillä esiintyy sekä harhaisuutta että näitä vuotohäiriöitä eikä kumpikaan liity rokotteeseen.

T. 56-vuotias edelleenkin menstruoiva nainen, joka on rokotettu

Ihanaa! Koko elämän herjakirjo on koolla! Saimme joukkoomme muita naisia sheimaavan "edelleen menstruoivan" naisen. Hän on varmaan kuin parikymppinen, koska on yhä hedelmällinen. Lallalalalallaa!

Vierailija
7/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ollut teininä niin ärsyttävää kun perheeltä saatu heitto "onko sillä menkat, heh heh". Mielenterveys horjahti joka kerta hulluuden rajamaille kun sen kuuli.

Kaikista veemäisintä tuossa oli se, että minulla ei ollut koskaan PMS-oireita, eikä menkkakipuja, eikä mitään. Mutta niin vain "heheh hohoho taitaa tytöllä olla se aika kuusta hehe hohoho".

Tai sitten jo 40-vuotiaana kuulemani heitto nuoremmalta tuttavamieheltä, että vaivaako vaihdevuodet, jos johonkin asiaan sanoin poikkipuolisen sanan (en ollut mikään "raivotar"). Ei ole vieläkään vaihdevuodet näin 49-vuotiaana.

Vierailija
8/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä osuu omaan nilkkaan, jos erehtyy vähättelemään naisen vaivoja.

Tosin täytyy sanoa, että ainakin julkisessa keskustelussa kaikenlainen naisten valittaminen on jo liiankin yleistä kyllästymiseen asti. Media täynnä naisen kokemaa vääryyttä ja vastoinkäymistä.

Vierailija
9/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että joillain menopaussiämmillä esiintyy sekä harhaisuutta että näitä vuotohäiriöitä eikä kumpikaan liity rokotteeseen.

T. 56-vuotias edelleenkin menstruoiva nainen, joka on rokotettu

Ai sulle ei koskaan tule vaihdevuosia? Ikäviä naiset, jotka pilkkaa toisia naisia ja kokee olevansa muiden naisten yläpuolella.

Vierailija
10/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naisten terveyden tilasta ollaan ihan liian vähän huolissaan yhteiskunnallisesti, koska heidän keskimääräinen elinikä on kuitenkin vain 6 vuotta miesten vastaavaa pidempi.

Vierailija
11/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista saada aloitukseen lainaus? En ole nähnyt tuollaista aiemmin.

Ja itse asiaan: olen täysin samaa mieltä. Minä olen niin tasaisen äkäinen tyyppi, ettei minulle ole kertaakaan suunnattu menkkasyytöksiä, mutta muista olen niitä kuullut. Jopa kolmikymppisistä letkautellaan, että taitaa olla vaihdevuodet, kun sanoi noin pahasti.

Voi olla niinkin, että koska olen tasaisen äkäinen tyyppi, kukaan ei uskalla letkautella päin naamaa. Olisikin tavallaan kiva tietää, mitkä minua viime vuosina kohdannesta katastrofeista luetaan hormoniperäisiksi. Olen 57-vuotias, eikä vaihdevuosioireita ole vielä näkynyt, jollei kuukautisten harventumista oteta lukuun.

Koska ketjussa on kommentoitu juuri kuten minä ajattelen, nostan esiin asiaan liittyvän ärsytyksen aiheen: kun uutisoidaan jostakin naisten terveyttä koskevasta asiasta, salamana on paikalla mies, joka kommentoi siitä, että ei uutisoida jostakin miesten terveyttä koskevasta asiasta. Esimerkiksi papa-kokeista ei siis saisi uutisoida, jollei ole tarjota kylkeen kivesten viisivuosittaistarkastuksia. Ja ettäs kehdataan kirjoittaa rintasyövästä mainitsematta sitä, että siihen saattaa mieskin sairastua. 

Vierailija
12/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä osuu omaan nilkkaan, jos erehtyy vähättelemään naisen vaivoja.

Tosin täytyy sanoa, että ainakin julkisessa keskustelussa kaikenlainen naisten valittaminen on jo liiankin yleistä kyllästymiseen asti. Media täynnä naisen kokemaa vääryyttä ja vastoinkäymistä.

Niin, kertoo siitä ettei tasa-arvoa olla todellakaan saavutettu vielä. Mitä sinä olet tehnyt sen eteen?

Vierailija
13/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ollut vaihdevuosiin liittyviä "kuumia aaltoja", mutta puolisollani ilmeisesti andropaussioireina, koska hikoili tosi paljon öisin.

Vierailija
14/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista saada aloitukseen lainaus? En ole nähnyt tuollaista aiemmin.

Ja itse asiaan: olen täysin samaa mieltä. Minä olen niin tasaisen äkäinen tyyppi, ettei minulle ole kertaakaan suunnattu menkkasyytöksiä, mutta muista olen niitä kuullut. Jopa kolmikymppisistä letkautellaan, että taitaa olla vaihdevuodet, kun sanoi noin pahasti.

Voi olla niinkin, että koska olen tasaisen äkäinen tyyppi, kukaan ei uskalla letkautella päin naamaa. Olisikin tavallaan kiva tietää, mitkä minua viime vuosina kohdannesta katastrofeista luetaan hormoniperäisiksi. Olen 57-vuotias, eikä vaihdevuosioireita ole vielä näkynyt, jollei kuukautisten harventumista oteta lukuun.

Koska ketjussa on kommentoitu juuri kuten minä ajattelen, nostan esiin asiaan liittyvän ärsytyksen aiheen: kun uutisoidaan jostakin naisten terveyttä koskevasta asiasta, salamana on paikalla mies, joka kommentoi siitä, että ei uutisoida jostakin miesten terveyttä koskevasta asiasta. Esimerkiksi papa-kokeista ei siis saisi uutisoida, jollei ole tarjota kylkeen kivesten viisivuosittaistarkastuksia. Ja ettäs kehdataan kirjoittaa rintasyövästä mainitsematta sitä, että siihen saattaa mieskin sairastua. 

Kopioimalla toisesta ketjusta se kommentti, johon oli vastaamassa :)

Vierailija
15/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää unohtako sitä, että jos on pienten lasten äiti, työelämässä lausuttu poikkipuolinen sana johtuu rankasta pikkulapsiarjesta, valvotuista öistä, hormoneista jne, eikä siitä että asiassa olisi oikeasti ollut jotain huomautettavaa.

Vierailija
16/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yhteydessä on kiva muistaa sekin fakta, että lääkkeet testataan yleensä miehillä. Mies on standardi, niin lääketieteessä kuin autoissakin. Pienet lapset ja naiset litistyy auton ilmatyynyyn, joka on tietysti mitoitettu keskivertomiehelle.

Kun tutkitaan sairauksia niin joskus ne silleen tosi oudosti ei toimikaan naisilla kuten miehillä. Tai hoito ei toimi samoin.

Näitä kun lukee niin tulee mieleen, että onko tiedemaailma ihan eilen vasta huomannut, että sukupuolia on enemmän kuin yksi ja ne eroavat fysiikaltaan toisistaan?

Vierailija
17/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillekin voisi todeta, että onkos sulla testot alhaalla, kun noin väsyttää. Tai liian korkealla kun noin kiukuttaa. Mutta siitähän nousisi hirveä haloo.

Vierailija
18/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaapa kuitenkin huomioon se ikiaikainen viisaus, että jos nainen on huonolla tuulella, hän on vain puutteessa*. Ja sehän on helppo juttu korjata.

* Naiset tietysti kategorisesti inhoavat seksiä, mutta se ei tähän asiaan kuulu, sanoo miesten logiikka.

Vierailija
19/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää unohtako sitä, että jos on pienten lasten äiti, työelämässä lausuttu poikkipuolinen sana johtuu rankasta pikkulapsiarjesta, valvotuista öistä, hormoneista jne, eikä siitä että asiassa olisi oikeasti ollut jotain huomautettavaa.

Muistetaan myös kaikki ne vitsit siitä tutkimustuloksesta, jonka mukaan odottavan äidin aivot kutistuvat raskauden seurauksena. Muistetaan ainakin viisi vuotta synnytyksen jälkeen aina, kun Hanne-Minna tekee jonkun pienen virheen. Heh, aivot kutistuivat synnytyksessä, heheh!

Vierailija
20/50 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaapa kuitenkin huomioon se ikiaikainen viisaus, että jos nainen on huonolla tuulella, hän on vain puutteessa*. Ja sehän on helppo juttu korjata.

* Naiset tietysti kategorisesti inhoavat seksiä, mutta se ei tähän asiaan kuulu, sanoo miesten logiikka.

Voi, seksi ja naiset! Melkein yhtä hyvää kuin hormonit.

Jos nainen puhuu seksistä, hänellä on puhe siitä mistä puute.

Jos nainen ei puhu seksistä, hän on "hiljainen kala syvissä vesissä" eli hirmuinen seksipeto.

Ja tosiaan, änkyrä nainen on änkyrä koska ei ole saanut. Ja jos on saanut liikaa niin sitten se on ihan holtiton jatkoroikka, jossa on jakorasioita iha rivissä! Ei pysty älylliseen ajatteluun, kun on niitä tyytyväisyyshormoneja pää täynnä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi