Uusi naisystävä ei suostu ajelemaan jalkojaan talvella
Ällöttää todella suuresti karvainen nainen. Pitääkö tässä heittää hanskat tiskiin, kun toinen ei viitsi nähdä minkäänlaista vaivaa oman ulkonäkönsä yllä pitämiseksi? Pinpin ja kainalot onneksi sentään sheivaa.
M27
Kommentit (12)
No kuka hullu niitä nyt talvella ajelee, kun ei koivet paljaana edes liiku missään. Itse laittaisni ulkoruokintaan miehen jota yhdet säärikarvat noin kovasti häiritsee.
Yhteinen ajelusessio suihkussa? Itelle on tullu niin tavaks että kyllä ne hoidetaan pois talvellakin....
Tolla logiikalla ois sama olla sheivaamatta mitään karvoja koko talvena. En voi ymmärtää, kun itse olen kunnon karvakoipi :D Tosin olen siirtynyt epilointiin.
Aja itse alapääsi, kainalosi ja perskarvasi ja ala sitten keskustelemaan muiden karvoista.
Ei se ole miehen hommaa ajella naisen koipia.
AP
Kannattaa mennä hakemaan karvattomia naisia muualta. Kelpaisiko hätätilassa karvaton koira?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 14:44"]
Ei se ole miehen hommaa ajella naisen koipia.
AP
[/quote]
Sinuahan ne karvat tuntuvat häiritsevän.
Aika ällöö mustakin, ei varmaan niin kauaa pitäis viedä ko. "toimenpide"... Oletko hienovaraisesti vihjaissut asiasta tai millä tyttöystäväsi perustelee miksei sääriään viitsi sheivaa, jos kerran muutkin kehon osat ajelee?
Nimim.Karvaton
Hyi, mikä nainen. Itselleni on ihan sama, onko kesä vai talvi. Tai se, olenko sinkku tai varattu. En voisi elää karvojen kanssa :(.
Sinkkuystäväni sheivaa itsensä, kun on menossa baariin. Muuten saa kuulemma rehottaa.
Ajaletko sinä ap jalkasi? Miehen karvat ovat yhtä iljettäviä kuin naisen.
Ja mitä vittu se sulle kuuluu??? Hänenhan ne jalat ovat :(((( Hyi mikä juntti !!!
Kysy, että saatko sinä ajella ne esim. kerran viikossa?