Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voik tähän tilanteeseen ajatella vauvaa???

Vierailija
08.11.2014 |

Tilanteemme on se, että mies kuumeillut puoli vuotta vauvasta ja tuntuu kuume vaan kasvavan.

Olemme olleet 9 vuotta yhdessä. Minulla kaksi 10v lasta, jotka olleet 1v kun tutustuimme. Lapsilla ei ole muuta isää kuvioissa kuin mieheni. Hän on ollut kelpo isäpuoli. Kuskannut hoitoon, hoitanut kipeitä lapsia, maksanut matkat yms.yms. Eli ei ole ajatellut lapsista, että ovat jotenkin "ulkopuolisia".

Suhteemme ei ole "täydellinen", mutta oikein toimiva. Emme tappele vaan elo sujuu oikein jouheasti. En ole koskaan kokenut miestä kohtaan Suurta Rakkautta. Rakastan kuitenkin, oikein paljon. Mies on aavistuksen mustasukkainen luonne, tämä aiheuttaa konflikteja joskus. Työtilanteeni on erittäin hyvä. Kesällä saattaisin saada ylennyksen ja palkka nousisi n.1000€. Miehellä kalliita harrastuksia, on ajatellut lopettavansa ne jos saisimme lapsen. Eli voisin hoitaa vauvaa kotona pidempäänkin.

Alkuun olin täysin vastaan ajatusta vauvasta, kuitenkin mies on saanut minut jotenkin heltymään. Olen vaan miettinyt kannattaako laittaa nyt toimivaa eloa sekaisin. Jos tulisin raskaaksi joutuisin luopumaan uralla etenemisestä. Mitäs tässä tekisi? 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan