Mitä tarkoittaa kuk?
Olin hämilläni kun auton rekisterikilvessä kuk on jotenkin väärin. Mitä ihmettä. Olenko missannut jotain?
Kommentit (20)
Se on lyhenne sanoista kovin unneton kapine.
Paljon on mennyt ohi. Vaikka olen mies ja seksiaddikti...
Repesin ihan vaan vähän kun meidän firman toimitusjohtaja kurvasi pihaan uudella autollaan. Kerrankin osui kilpi ihan oikealle henkilölle 😂
Meilkein joka lyhyt sana tarkoittaa jotain törkeää jossain maailman 6000 kielessä. Siitä vaan harrastamaan poliittista korrektiutta.
Jotenkin nykyihmisen tyhmyys säälittää. Hihitellään kun auton rekkari on kuk.
Tulisipa maailmanloppu, ihmiskunta on tyhmistynyt viimeisen 30 vuoden aikana niin, että mitään toivoa ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Meilkein joka lyhyt sana tarkoittaa jotain törkeää jossain maailman 6000 kielessä. Siitä vaan harrastamaan poliittista korrektiutta.
Sun kannattaa ehkä vielä selvittää, mitä poliittinen korrektius tarkoittaa, ja sitten miettiä, liittyykö se tähän. Kyseessä on nyt kuitenkin maamme virallinen kieli, ei mikä tahansa maailmaan tuhansista kielistä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, muistaakseni kuu tarkoittaa vietnamilaisille hässimistä, ja kun venäläinen kuulee sanan hui, se tarkottaa sille mulukkua.
Loppukevennys! Monet varmaan muistaa sen jonkun maastoauton jonka mallinimi oli Pajero. Ei käynyt kaupaksi portugalissa (tms), koska se on slangisana joka tarkoittaa tyyppiä joka tumputtaa todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, muistaakseni kuu tarkoittaa vietnamilaisille hässimistä, ja kun venäläinen kuulee sanan hui, se tarkottaa sille mulukkua.
Loppukevennys! Monet varmaan muistaa sen jonkun maastoauton jonka mallinimi oli Pajero. Ei käynyt kaupaksi portugalissa (tms), koska se on slangisana joka tarkoittaa tyyppiä joka tumputtaa todella paljon.
Pajero on espanjaa, ei portugalia. Tarkoittaa runkkaria ja on yleinen kirosana.
Tuotteiden nimiä vaihdellaan ihan yleisesti, jos tuotenimi tarkoittaa jotain epämääräistä markkina-alueen kielellä.
Ei meidän pidä miettiä, mitä mikäkin tarkoittaa naapurimaiden kielillä. Jos se on suomeksi hyvä, niin sitten saa kelvata.
Mulle oli ihan outo juttu vaikka oon mies ja tuollaiset jutut kiinnostaa päivittäin. Ei taida olla kovin yleisessä käytössä. Ap
Jos Suomessa olisi rekisterikilvet, joissa on viisi kirjainmerkkiä, niin ihan samalla tavalla ihmiset eivät haluaisi ajaa autolla, jonka rekkari on esim. K Y R P Ä tai V I T T U. Joku toki voisi haluta, mutta useimmat eivät.
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli ihan outo juttu vaikka oon mies ja tuollaiset jutut kiinnostaa päivittäin. Ei taida olla kovin yleisessä käytössä. Ap
Kuk on ihan tavallinen sana ruotsissa.
RKP:n vaatimuksesta jatkossa pakkoruotsin tunneilla painotetaan sukupuolielimiin liittyvää sanastoa, jotta tällaista ei pääse jatkossa tapahtumaan.
Yläastepojatkin saadaan näin innostumaan ruotsin opiskelusta. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla siis.
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomessa olisi rekisterikilvet, joissa on viisi kirjainmerkkiä, niin ihan samalla tavalla ihmiset eivät haluaisi ajaa autolla, jonka rekkari on esim. K Y R P Ä tai V I T T U. Joku toki voisi haluta, mutta useimmat eivät.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Nyt-on-pahea-auto-myynnissa-LER-551lla-ke…
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin nykyihmisen tyhmyys säälittää. Hihitellään kun auton rekkari on kuk.
Tulisipa maailmanloppu, ihmiskunta on tyhmistynyt viimeisen 30 vuoden aikana niin, että mitään toivoa ei enää ole.
Oletko ainut tästä selvinnyt?
Kuk on kulli ruotsiksi.