Huomenna teen hirvenjauhelihasta lasagnea
Kommentit (27)
Millä sä sitä syöt ilman hampaita, soseutatko blenderillä?
Vierailija kirjoitti:
Millä sä sitä syöt ilman hampaita, soseutatko blenderillä?
Aluksi soseutin. Nykyään syön ilman soseuttamista pikku hiljaa.ap
En ole hirvilasagnea saanut koskaan maistaa, mutta itsellä moni vaihtoehto kiilaa tuosta ohi.
Tietysti niillä joilla pakastin pursuaa riistaa, joutuvat keksimällä keksimään eri tapoja valmistaa vaikka hirveä.
Lucky You!
PakasteLOKERON tyhjääminen ei paljoa vaadi😅
Vierailija kirjoitti:
PakasteLOKERON tyhjääminen ei paljoa vaadi😅
No ei. Meillä on pieni jääkaappi. ap
Toivottavasti et ole pitkään säilyttänyt pakastinlokerossa hirven lihaa. Niissähän ei ole pakastinkylmää. Eikä tuotteet säily lähellekään samalla tavalla kuin oikeassa pakastimessa!
Hirvi on aika vähärasvaista, kannattaa laittaa possua tai ainakin pekonia sekaan
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et ole pitkään säilyttänyt pakastinlokerossa hirven lihaa. Niissähän ei ole pakastinkylmää. Eikä tuotteet säily lähellekään samalla tavalla kuin oikeassa pakastimessa!
En ole kauaa säilyttänyt.ap
Vierailija kirjoitti:
Hirvi on aika vähärasvaista, kannattaa laittaa possua tai ainakin pekonia sekaan
Tiedän. Mulla nyt ei ole muuta lihaa.ap
Väkisinkin hyvää ja rasvaa reseptiin tulee tietty juustosta
Kuka säilyttää hirvenlihaa jääkaapin pakastelokerikossa lähes vuoden ja tekee siitä seuraavan vuoden elokuussa vielä ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka säilyttää hirvenlihaa jääkaapin pakastelokerikossa lähes vuoden ja tekee siitä seuraavan vuoden elokuussa vielä ruokaa?
En mä ole sitä vuotta säilyttänyt. Sain nuo lihat kuukausi sitten.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirven metsästyskausi alkaa syyskuun 1 pv ja kestää vuoden loppuun.
Muuna aikana hirvieläimet on rauhoitettu. Ellei ole kuin kuollut onnettomuudessa, mutta usein se ei ole sillpin ihmisravintoa.
Ja onhan tietysti salakaato.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirven metsästyskausi alkaa syyskuun 1 pv ja kestää vuoden loppuun.
Muuna aikana hirvieläimet on rauhoitettu. Ellei ole kuin kuollut onnettomuudessa, mutta usein se ei ole sillpin ihmisravintoa.
Ja onhan tietysti salakaato.
Tiedän tuon. Ihan on laillisesti hirvestetty. Olivat pakasteessa valmiiksi pakattuna lihana, kun ne sain.ap
Vierailija kirjoitti:
Lasagneen tulee rasvaa ihan riittävästi. Minä en ainakaan laittaisi possua tai pekonia.
Siitähän tulee hirveetä lasagnea.