viikonlopun aikana yli 13000 erosi kirkosta
Taisi lähteä saranat ovien mukana :D
Hyvä uutinen!
Kommentit (21)
Ja täällä ne "suvaitsevaiset" ovat vahingoniloisia.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 11:43"]Eduskunnan äänestystuloksen jälkeen olisi kaiken homopropagandan mukaan pitänyt tulla valtava kirkkoon liittymisaalto, niin moni on kertonut eroavansa kirkosta tukeakseen homoliittoja.
Pitäisikö tästä eroaallosta tehdä se johtopäätös, että homot ovat kuitenkin vähemmistönä?
[/quote]
Homoja ei vielä liitetään mihinkään. Eikä kirkkoon liittyminen ole ilmoitusasia.
Tottakai pitää käsittää että ihmiset närkästyy tälläisistä uutisista. Minä eroan kun homoparit saa oikeuden vihkiä liittonsa papin kautta. Tuollainen asia ei ole yhdenkään papin oma valinta vaan yksi kristinuskon perusajatuksista kuuluuko seksi miehen ja naisen välille vai saako panna miestä ja lammasta.
Uskovat lähti. Hyvä niin, kirkolla ei ole ollut enää pitkään aikaan mitään tekemistä kristinuskon kanssa. Pelkkä kansaa mielistelevä laitos, jolta kristilliset arvot ovat murentuneet.
Tuosta syntyy jo melkoinen lovi kirkon kassaan.
Hullua, kun tuolla avioliittolailla ei edes ole kirkon kanssa mitään tekemistä. Kertoo noiden lähtijöiden tiedoista aika lailla tuo.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 10:13"]Hullua, kun tuolla avioliittolailla ei edes ole kirkon kanssa mitään tekemistä. Kertoo noiden lähtijöiden tiedoista aika lailla tuo.
[/quote]
Kyllä on. Jos kirkon esimiesasemassa oleva henkilö antaa julkisen poliittisen lausunnon, joka on täysin Raamatun vastainen, sillä on jotain tekemistä kirkon ja sen jäsenten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 10:13"]
No voi voi.
[/quote]
Ei vaan hyvä hyvä.
Tämä on ainoa tie, jolla saadaan kirkko erotettua valtiosta. Mitä enemmän eroja ja mitä nopeammassa tahdissa, sen parempi. Erityisen mukavalta tämä tuntuu myös siksi, että tätä tärkeää tehtävää ovat nyt edesauttamassa myös hihhulit :)
Oikeesti, ketä kiinnostaa. Keksikää jo uusia aiheita.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 10:13"]Hullua, kun tuolla avioliittolailla ei edes ole kirkon kanssa mitään tekemistä. Kertoo noiden lähtijöiden tiedoista aika lailla tuo.
[/quote]
Kyllä on. Jos kirkon esimiesasemassa oleva henkilö antaa julkisen poliittisen lausunnon, joka on täysin Raamatun vastainen, sillä on jotain tekemistä kirkon ja sen jäsenten kanssa.
[/quote]
Sanoiko Mäkinen että homoja voitaisiin vihkiä kirkossa vai että olisi ok jos saisivat mennä naimisiin maistraatissa?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 10:13"]Hullua, kun tuolla avioliittolailla ei edes ole kirkon kanssa mitään tekemistä. Kertoo noiden lähtijöiden tiedoista aika lailla tuo.
[/quote]
[/quote]
Sanoiko Mäkinen että homoja voitaisiin vihkiä kirkossa vai että olisi ok jos saisivat mennä naimisiin maistraatissa?
[/quote]
Sanoi, että kirkon kanta päätetään myöhemmin. Niin ei voi sanoa. Syntiä ei siunata. Käsittämätöntä, että siitä edes keskustellaan. Mäkinen haluaa varmaan keskustella myös siitä, onko Jeesus olemassa tai onko Raamattu Jumalan ilmoitus.
Ihan helvetin upea juttu. Nyt kun tosiuskovat vihdoinkin älyävät jättää kirkon (ja vaihtaa muihin kirkkokuntiin) niin jäljelle jäävät vain liberaalit tapakristityt ja koko kirkko romahtaa. Jes! Ev.lut-kirkolla ei ole enää pitkään aikaan ollut mitään tekemistä kristinuskon kanssa vaan se on keskittynyt mielistelemään liberaalia enemmistöään. Hieno juttu jos kirkosta loppuvat jäsenet. Jes.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 10:10"]
Uskovat lähti. Hyvä niin, kirkolla ei ole ollut enää pitkään aikaan mitään tekemistä kristinuskon kanssa. Pelkkä kansaa mielistelevä laitos, jolta kristilliset arvot ovat murentuneet.
[/quote]
Niin tai mukauskovaiset sai tästä "hyvän" syyn erota, nyt voi sitten kauhistella että on se Mäkinen ihan kamala, ja ihan vaan sen takia erosin vaikka todellnen syy on oman rahan säästö. Ei ole vaan kehdattu erota "ilman syytä", mitä nyt naapuritkin ajattelis.
Mistä ylen tilasto on peräisin? Myös maistraatin kautta eroaa ihmisiä ihan perinteistä menetelmää käyttäen. Onko tässä nyt vasta osa todellisuutta?
Ja tänään realiaikaisen laskurin mukaan 800 eronnut..
Eduskunnan äänestystuloksen jälkeen olisi kaiken homopropagandan mukaan pitänyt tulla valtava kirkkoon liittymisaalto, niin moni on kertonut eroavansa kirkosta tukeakseen homoliittoja.
Pitäisikö tästä eroaallosta tehdä se johtopäätös, että homot ovat kuitenkin vähemmistönä?
Mihin ne mahtoivat lähteä? Onko helluntaiseurakuntien ovilla näkynyt jonoja? Tai ortodoksikirkkojen?
Mulle on ihan yksi lysti vaikka kaikki kansa kaikkoais kirkosta. Minä erosin kirkosta 2003 koska mulle oltiin töykeitä ja epäkohteliaita srk:n puolelta. Tuumasin "tämä seurakunta ei tarvitse minua ja se ei tarvitse minua". Silloin piti vielä itse käydä kirkkoherran kansliassa ilmoittamassa eroamisesta. Mutta jäipähän tietoon heille. Sitä en tiedä olisinko nyt eronnut näiden nykyisten "säätämisien" takia. Mutta eivätpähän ole saaneet mun maksamia veroja kun välillä olen tienannut ihan hyvin. Ja nämä nyt eronneet voivat vielä liittyä uudelleen kun tulee tarve. Minä en kun olen sen kerran murahtanut. Tämä Mäkinen puhuu asiaa.
hui kauheeta turhuuuksien turhin talo menettää ihmisiä joilta kiskoa vikatkin rahat.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 10:53"]
Mistä ylen tilasto on peräisin? Myös maistraatin kautta eroaa ihmisiä ihan perinteistä menetelmää käyttäen. Onko tässä nyt vasta osa todellisuutta?
[/quote]
Olisiko eroakirkosta. fi sivuston kautta?