Asun Illinoisissa Napervillen kaupungissa. Naapurini saivat tietää että olen Suomalainen.
Naapurini Jack ja Mary kertoivat lapsilleen Jimmylle, Bethille ja Billy Jr.lle että minä olen sieltä Joulupukin maasta. Lasten silmät sädehtivät riemusta kun saivat tietää että naapurin setä on syntynyt Joulun ihmemaassa Lapissa. Lapset innoissaan kyselivät minulta kaikenlaista esim. Että olenko käynyt Joulupukin kotona? Olenko tavannut Joulumuoria, Mitä Petteri Punakuono puuhailee kesäisin? Kuljeskelevatko Tontut pitkin Korvatunturin katuja?
Minä ystävällisenä miehenä vastailin parhaan kykyni mukaan.
Nyt on sitten pieni ongelma. Minut pyydettiin Joulupukiksi tänä jouluna Jackin ja Maryn perheeseen ja myös jokaiseen naapuruston kotiin.
Kysynkin teiltä neuvoja. Miten se savupiipusta laskeutuminen tehdään? Tarvinko jotkut tikkaat mukaan? Tietenkin minun pitää tuota vyötärön seutua saada muutama kilo kapeammaksi ennen joulua. Osaan hyvin huutaa Hou Hou Hou! ja Merry Christmas!
Kommentit (32)
Muista sitten syödä varallesi jätetyt piparit ja hörpätä maitolasi.
Perusta sinne suomikulttuuri seura ja ala auttaa sekä myydä suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos isan nimi on Jack niin miten pojan nimi voisi olla Billy Jr.? Et sina missaan USAssa asu. :D
No en ole kehdannut mainita Jackille ja Marylle että Billy Juniorissa on paljon yhdennäköisyyttä naapurin isännän Wilssonin Billyn kanssa punaiset hiukset ja vihreät silmät. Tiedä sitten mistä johtuu!
Ap.
Nimi on joko Wilson tai Willson, ei koskaan Wilsson. Hahaaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos isan nimi on Jack niin miten pojan nimi voisi olla Billy Jr.? Et sina missaan USAssa asu. :D
No en ole kehdannut mainita Jackille ja Marylle että Billy Juniorissa on paljon yhdennäköisyyttä naapurin isännän Wilssonin Billyn kanssa punaiset hiukset ja vihreät silmät. Tiedä sitten mistä johtuu!
Ap.Nimi on joko Wilson tai Willson, ei koskaan Wilsson. Hahaaa.
Kuule kyllä voi sukunimi olla myös Wilsson. Eikä tuo nyt niin hirveän tarkkaa ole joku kirjain. Taidat olla katkera ja surullinen ihmispolo. Jaksuhali täältä USAsta.
Tv.Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhassa työpaikassa tuli useamman kerran käytyä siinä naapurissasi Bolingbrookissa
Minulla oli vielä kesällä tyttöystävä Bolingbrookissa että tulihan siellä käytyä.
Ero tuli ja nyt olen taas sinkku.
Ap.
Bolibg
Ei kylla kukaan joka asuu Bolingbrookissa kehu silla, aina sanovat asuvansa Napervillessa.
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt oli aika huono. Ei edes yritystä. 14-vuotiaan nettinaperon tekele.
Kyllä nykyiset teinit ovat paljon fiksumpia. Jonkun setämiehen tekele.
Kunhan nyt muistat, että se on 150 USD käteen /keikka.
Joulupukki ei pukeudu punaiseen eikä laskeudu piipuista. Muista ottaa risu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule kyllä voi sukunimi olla myös Wilsson. Eikä tuo nyt niin hirveän tarkkaa ole joku kirjain. Taidat olla katkera ja surullinen ihmispolo. Jaksuhali täältä USAsta.
Tv.Ap.
Google löytää paljon Wilssoneja. Nimi taitaa olla Ruotsista lähtöisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv.Ap.Google löytää paljon Wilssoneja. Nimi taitaa olla Ruotsista lähtöisin.
Wilssonin Billyn isovanhemmat ovat ruotsalaisia. Sitä punapäisyyttä on siinä suvussa. Sellainen viikinki tämä Billy. En ihmettele Marya! Jack on sellainen pullea pulkannarukoipi.
Ap.
American Santa lives at the North Pole. We don't trust goats with gifts, they eat anything.