Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

enkai ole raskaana? auttakaaa!

Vierailija
01.12.2014 |

Minulla on ollut kahtena yönä peräkkäin tunne että on päästävä pissalle mutta kun olen käynyt tuntuu ettei rakko tyhjene kunnolla ja alapäähän koskee. Rintani eivät ole arat eikä minulla ole mielialan muutoksia ja mitään mielihaluja. Kipu kestää n. puoli tuntia ja menee ohitse. Olen käyttänyt yhdynnässä poikaystäväni kanssa kondomia ihan oikein eikä se ole rikkoutunut. Poikaystävä ei myöskään ole lauennut kun on ollut sisällä vaan vasta myöhemmin kun olen kädellä hoidellut. Äsken käytyäni pissalla pyyhkiesssä huomasin ihan vähän verta paperissa. Pelkään kauhean paljon sillä olen vasta 16-vuotias enkä todellakaan halua odottaa lasta! Mitä tämä voi olla? Auttakaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, mulla on samoja oireita! :o oon kyllä lääkäriin menossa, mut palstatohtorit haloo! :o

Vierailija
2/4 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissatulehdus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissatulehdusta veikkaan kans. Kannattaisko aikuistua kunnolla ennen kuin alkaa harrastaan aikuisten leikkejä. Ei varmasti olisikaan mukavaa olla teiniäiti. Oman käden helpotus on se kaikkein turvallisin. Ei tarvii pelätä tauteja, eikä sitä, että olis raskaana.

Vierailija
4/4 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin myös että olisikohan pissatulehdus :o tänään kuitenkin varmuuden vuoksi ostan testin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan