Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin James Bond - kiva, kun naiset olivat normaalin kokosia

Vierailija
06.10.2021 |

Tulin juuri leffasta, jossa oli kaksi bond-tyttöä. Ihanaa, kun olivat hoikkia normaalilla tavalla.

Eivät siis mallia nicole kidman /angelina jolie / jennifer aniston, vaan - you know - normaaleita.

https://www.dreamstime.com/photos-images/lashana-lynch.html

https://www.gettyimages.fi/photos/lea-seydoux

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikemmat olisi kyllä kauniimpia

Vierailija
2/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä menisin nimenomaan silloin katsomaan, jos leffan naiset olisivat miesnäyttelijän kanssa enempi samaa ikäluokkaa eli juurikin Angelina Jolie, Nicole Kidman, Aniston tms.

Ei kiinnosta katsoa kun keski-ikäinen mies pelehtii nuorten tyttöjen kanssa, ja ”normaalivartaloisia” en tuossa roolissa halua nähdä.

Tuossa roolissa kuuluu olla viimeisen päälle hyvässä kunnossa ja timmi, ei normaalivartaloinen.

Tuota Hollywoodin tapaa tuputtaa nuoria naisia ja vanhoja miehiä en hyväksy, joten boikotoin.

T: nuori nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä menisin nimenomaan silloin katsomaan, jos leffan naiset olisivat miesnäyttelijän kanssa enempi samaa ikäluokkaa eli juurikin Angelina Jolie, Nicole Kidman, Aniston tms.

Ei kiinnosta katsoa kun keski-ikäinen mies pelehtii nuorten tyttöjen kanssa, ja ”normaalivartaloisia” en tuossa roolissa halua nähdä.

Tuossa roolissa kuuluu olla viimeisen päälle hyvässä kunnossa ja timmi, ei normaalivartaloinen.

Tuota Hollywoodin tapaa tuputtaa nuoria naisia ja vanhoja miehiä en hyväksy, joten boikotoin.

Kuitenkaan et köyhänä naisena pistäisi pahaksesi jos sinulle tuputettaisiin rikasta miestä.

Vierailija
4/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, se on veilä ihanampaa, kun kaikki ovat samaa ikäluokaa.

Yhtä poikkeuksellista kuin tämäkin.

Vierailija
5/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut, että nykyään mies ja nainen ovat leffoissa ja sarjoissa suurin piirtein aina yhtä pitkiä.

Vierailija
6/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniel on pöjän näkönen ukko. Sameat tihrusilmät ja valju pieni ukko. Ja bond naiset olisi myös oltava tosi superkauniita ja super hyväkuntoisia (hoikkia).

Vierailija
7/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut, että nykyään mies ja nainen ovat leffoissa ja sarjoissa suurin piirtein aina yhtä pitkiä.

Joo kyllä on outoa. Pitkiä naisia ja lyhyitä miehiä. Alkuperäiset bondit oli noin 190cm pitkiä.

Vierailija
8/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkaan et köyhänä naisena pistäisi pahaksesi jos sinulle tuputettaisiin rikasta miestä.

On tuputettu, evvk kenenkään rahat.

Eikä liity tähän mitenkään, Bondit on tehty miehille joten loogista ettei minua kiinnosta niitä katsoa.

Agentti-elokuvat kyllä kiinnostaa, mutta ei miesten näkökulmasta tehtynä.

Päinvastoin.

Tuskin sinuakaan kiinnostaisi katsoa elokuvia, jotka on tehty naisten fantasioiden mukaisiksi.

Vierailija
9/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne naiset alkaa olla sotanorsun kokoisia, niin Bondi joutunee vaihtamaan Aston Martininsa Land Roveriin.

Vierailija
10/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä on outoa. Pitkiä naisia ja lyhyitä miehiä. Alkuperäiset bondit oli noin 190cm pitkiä.

Helposti. 175 senttinen koroilla näyttää suurin piirtein saman pituiselta.

Vierailija
11/16 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne naiset alkaa olla sotanorsun kokoisia, niin Bondi joutunee vaihtamaan Aston Martininsa Land Roveriin.

Kaukana nuo tytöt ovat sotanorsuista…

Vierailija
12/16 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bond on tehny puutarhatöitä.

Vierailija
13/16 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikset ei sovi naisille. Muuten ihan ok.

mies53v

Vierailija
14/16 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Kenellä naisella bondissa on viikset?

Vierailija
15/16 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bond tytöt 60-luvulla olivat normaalivartaloisia siihen maailman aikaan.

Vierailija
16/16 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Kenellä naisella bondissa on viikset?

Häveliäisyyssyistä en kommentoi kuvia.

mies53v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan