Ostaisitteko näille lahjat?
Ja minkä hintaiset? Eli veljelle ja hänen vaimolleen. Miehen siskolle ja hänen miehelleen? Kummeille? Tuleeko näille ostaa lahjat?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:15"]
Kyllä se kuuluu hyviin tapoihin. Minulle myös joudut nyt ostaa koska jos joltain pyydät apua ja toinen auttaa sua, niin se on silloin hyvä myös ostaa lahja. Laitan kohta listan toiveistani.
[/quote]
Mä haluan ihan asiallisia vastauksia? Ostaisitko itse? Ollaan aiemmin ostettu.
ap
No, miten teillä on ollut tapana? Itse ostan aina jouluna jotain pientä myös siskoni ja veljeni perheelle yhteiseksi lahjaksi tai sitten lahjan siskolleni ja veljelleni ( riippuu, mitä löydän/ keksin), mutta en erikseen puolisoille + heidän lapsilleen omat lahjat. Ostan lahjan myös äidilleni jouluna.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:23"]
No, miten teillä on ollut tapana? Itse ostan aina jouluna jotain pientä myös siskoni ja veljeni perheelle yhteiseksi lahjaksi tai sitten lahjan siskolleni ja veljelleni ( riippuu, mitä löydän/ keksin), mutta en erikseen puolisoille + heidän lapsilleen omat lahjat. Ostan lahjan myös äidilleni jouluna.
[/quote]
niin ja lasten kummeille en osta, mutta saatan viedä joulukukan/ suklaata.
Siis ollaan ostettu kummeille ja veljen vaimolle ja miehelle yhteinen lahja ja sitten miehen siskolle lahja. Ollaan lisäksi ostettu heidän lapsilleen joululahjat erikseen. Ja ei olla siis varakkaita edes. Nyt on pari uutta lasta tullut sukuun ja heille pitäisi ostaa lahjat.
ap
En ostaisi. En ylipäätään osta kenellekään joululahjoja. Paljon vähemmän stressiä näin, ja säästyneillä rahoilla voi ilahduttaa joko itseään tai läheisiään joskus myöhemmin. :)
Kyllä se kuuluu hyviin tapoihin. Minulle myös joudut nyt ostaa koska jos joltain pyydät apua ja toinen auttaa sua, niin se on silloin hyvä myös ostaa lahja. Laitan kohta listan toiveistani.