Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pepputreenii

Vierailija
30.11.2014 |

Mitä liikkeitä ja millaisia liikkeitä kannattaa tehdä,et sais hyvät pakarat :p

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:59"]

Mä en kestä.Oon treenannut noin vuoden ja kehitys näkyy hauiksissa, vatsassa ja reisissä mutta pakara ei kasva! En halua enää isompia reisilihaksia,mutta yksi jää aina puuttumaan..Pakara!

[/quote]

Muistatko jännittää pakaroita koko kyykkymatkalta?

Vierailija
22/27 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:59"]

Jos ei polvet oikein kestä kyykkäämistä, niin sitten vain mavea ja askelkyykkyä kovemmin. Kasvaa se perse nilläkin.

[/quote]

Jos ei pysty tekee kyykkyä, niin tuskin silloin askelkyykkykään onnistuu.

Mutta tää: http://lihastohtori.files.wordpress.com/2012/10/gluteb_hipt.jpg?w=581&h=344

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:59"]

Mä en kestä.Oon treenannut noin vuoden ja kehitys näkyy hauiksissa, vatsassa ja reisissä mutta pakara ei kasva! En halua enää isompia reisilihaksia,mutta yksi jää aina puuttumaan..Pakara!

[/quote]

Muistatko jännittää pakaroita koko kyykkymatkalta?
[/quote]

Itse asiassa tuota olen aliarvioinut! Eli pitääkö pakaraa koko ajan jännittää kun tekee kyykkyjä yms. pakaraliikkeitä? Kiitos tästä neuvosta :)

T.Vuoden treenannut lautapeppu vaikka muuten lihasta tullut hyvin

Vierailija
24/27 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:05"]

Itse asiassa tuota olen aliarvioinut! Eli pitääkö pakaraa koko ajan jännittää kun tekee kyykkyjä yms. pakaraliikkeitä? Kiitos tästä neuvosta :) T.Vuoden treenannut lautapeppu vaikka muuten lihasta tullut hyvin

[/quote]

Ei se lihas kasva, jos ei sitä aktivoi :)

Tekniikasta se on pitkälti kiinni, saako kyykyn tuntumaan pakarassa vai ei. Ainakin mä huomaan, että jos en keskity riittävästi tekniikkaan, niin kyykky tuntuu vaan reisissä ja sarjat tuntuu paljon raskaammilta jo pienemmilä painoilla (koska pakaralihasta ei tule käytettyä liikkeessä riittävästi)

Vierailija
25/27 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:05"]

Itse asiassa tuota olen aliarvioinut! Eli pitääkö pakaraa koko ajan jännittää kun tekee kyykkyjä yms. pakaraliikkeitä? Kiitos tästä neuvosta :) T.Vuoden treenannut lautapeppu vaikka muuten lihasta tullut hyvin

[/quote]

Ei se lihas kasva, jos ei sitä aktivoi :)

Tekniikasta se on pitkälti kiinni, saako kyykyn tuntumaan pakarassa vai ei. Ainakin mä huomaan, että jos en keskity riittävästi tekniikkaan, niin kyykky tuntuu vaan reisissä ja sarjat tuntuu paljon raskaammilta jo pienemmilä painoilla (koska pakaralihasta ei tule käytettyä liikkeessä riittävästi)
[/quote]

Kiitos :) joskus on pienestä kiinni! Oon kyykännyt ja ähkintä ja reisilihas turvonnut mutta pakaraa en ole puristanut kun siinä "sillassa" jossa aktivoidaan pakaraa pelkästään. Miten tää on mennyt multa
Ohi..Nyt alkaa ihan uusi pakaratreeni mulla!

Vierailija
26/27 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:11"]

Kiitos :) joskus on pienestä kiinni! Oon kyykännyt ja ähkintä ja reisilihas turvonnut mutta pakaraa en ole puristanut kun siinä "sillassa" jossa aktivoidaan pakaraa pelkästään. Miten tää on mennyt multa Ohi..Nyt alkaa ihan uusi pakaratreeni mulla!

[/quote]

Paras pakara-aktivaatio mun mielestä tulee, kun kyykkää riittävän syvälle. Toi #13  linkittämän kuvan syvyys on ainakin mulle riittävä, että pakara aktivoituu ilman suurempia ajatteluja. Treeni-iloa!

Vierailija
27/27 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi hyvä ohjelma?