Kirkosta eroajat. Laumasieluisia luusereita.
Kommentit (8)
Haha!
Minä teen justiinsa kuten itseäni huvittaa. Ja minua huvitti erota kirkosta jo kauan sitten.
No on kyllä minustakin lapsellista. Mitä tahansa joku kirkon edustaja tekee, se on taas jollekin laumalle 'hyvä' syy erota kirkosta. t. Agnostikko
Te kirkossa pysyvät kristityt ootte vielä pahempia laumaeläimiä. Ei oo aivoja tajuta että mitään mielikuvitusolentoja ei ole olemassa niin sitten rukoillaan ja palvotaan jotain narsistia joka ei ole edes olemassa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:54"]
Haha!
Minä teen justiinsa kuten itseäni huvittaa. Ja minua huvitti erota kirkosta jo kauan sitten.
[/quote] Minäkin olen eronnut ja liittynyt uudestaan, mutta mielestäni ajattelin sentään asiaa ihan itse ja yli viisi minuuttia.
Kuinkahan mones aloitus tämä tästä aiheesta on. Luuseri ehkä olen (puhutaankin ristin teologiasta,kannattaa googlettaa), mutta vähemmistössä mielipiteeni kanssa eli en laumasielu. :)
Mielikuvitusolennoista en tiedä (silikoni ja fotoshopatut naaraat myös), mutta kauniit perinteet ja toisten ihmisten kunnioittaminen ja huomioonottaminen on ihan jees.
AP.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:54"]
Haha!
[/quote] Minäkin olen eronnut ja liittynyt uudestaan, mutta mielestäni ajattelin sentään asiaa ihan itse ja yli viisi minuuttia.
[/quote]
Aha.
Ei varmaankaan luusereita, mutta ehkä jonkun verran laumasieluja.