Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita miehen kanssa.. kumpi oikeassa??

Vierailija
30.11.2014 |

Meillä omissa työpaikoillamme pikkujoulut samana iltana.
Asumme syrjässä joukkoliiikenteeltä ja taksi meille kaupungista maksaa toista sataa euroa.
Mies kuvittelee että minä olen autolla liikkeellä ja haen hänetkin illan päätteeksi.
Sanoo ettei työkavereiden seurassa voi olla juopottelematta olematta nössö.
Tästä syystä minä en voi nauttia mitään omissani!!!

Suutuin niin että heitin kännykkänsä päin uutta televisiotamme josta tietysti näyt meni rikki. Puhelin tietty hajosi myös.

Nyt vaatii että ostan uuden telsun ja kännyn, sekä olen autolla liikkeellä pikkujouluissa.

Vitun vitun vittu

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä niittää mitä kylvää. Tietenkin maksat rikkomasi tavarat. Jätä pikkujoulut väliin, niin minäkin tein (taas)

Vierailija
22/27 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pitäisi ajatella, kerran kun oikein otti mies päähän ajattelin että heitän häntä kädessäni olevalla lasilla, nopeasti laskin että lasi menee rikki, saan itse korjata sirpaleet, mieheen sattuu liikaa ja se suuttuu helvetisti, vaihdoin lasin nopeasti tyhjään pakasterasiaan ja heitin. Rasia ei edes lentänyt mieheen asti ja molempia alkoi naurattaa harkittu raivokohtaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä tekee kaksi noin lapsellista ihmistä? Toivottavasti ei ainakaan mitään kovin vastuullista luottamushommaa ole.

Vierailija
24/27 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että Suomen erotilastot ovat korkeita kun mammat eroavat kun yhen kerran kontrolli pettää pahasti... Kylläpä te hepposilla perusteilla olette valmiit lyömään hanskat tiskiin.

Vierailija
25/27 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vihannut ihmisiä, jotka saavat raivokohtauksia ja purkavat suutuspäissään paineensa hajottamalla tavaroita. Nykyinen heitti ipadin päin takkaa ja nyt sitten meillä on ipad, missä on särkynyt näyttö, tosi kiva käyttää tätä. Eräs ex puolestaan hajoitti aina suuttuessaan astioita ja yhden kerran sai rikki sisäoven. Joka tapauksessa, opettele itsehillintää. Olisitte ottaneet kaupungista hotellihuoneen tai sitten olisitte voineet tulla taksilla yhtä matkaa kotiin. Joka tapauksessa käyttäydyit lapsellisesti ja olet velvollinen korvaamaan rikkomasi tuotteet. Minusta mies on oikeassa, koska käyttäydyit noin typerästi, olet selvinpäin pikkujouluissa ja kuskaat häntä, ihan oikea opetus typerästä käytöksestä.

Vierailija
26/27 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:37"]

Telkkuun ja kännyyn menee satoja euroja. Ei paljon enää takseja maksella saatana. Voi että kun ottaa päähän. Ap

[/quote]

Mutta tämä on silti hauskaa viihdettä. :) On ihmisillä ongelmat.

Vierailija
27/27 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi