Saisiko miehesi mennä "poikien reissulle" Tallinnaan tai Gdanskiin?
Kyseessä iso miesporukka, jossa kaikki varattuja.
Kommentit (81)
Ei kait ketään voi täällä omistaa. Pitää vain suvaita ja ymmärtää kaikenlaista käytöstä. Jos joku haluaa mennä, niin mentävä on.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:41"]
No jos just nimenomaan Tallinnaan mennään poikaporukalla niin ei kai siinä ole epäilystä mille asioille lähdetään. Sama juttu jos miehet haluaa mennä esim. thaikkuun tai Leville. Itse en alkaisi edes seukkaan sellaisen miehen kans jonka mielenkiintoina on juuri nuo maat olleet. Eri juttu esim. lähteä vaikka Kuopioon tai vaeltamaan tai mökille poikien kans, sellainen mies olisi mulle ok.
[/quote]
En minä sinuna päästäisi sitä miestäsi kyllä tänne Kuopioon....
[/quote]
Ok. Sonkajärvi lienee turvallinen?
Aika ohut syy kieltää aikuista tekemästä jotain sillä perusteella että on mahdollista että pettää. Kertoo siitä ettei luottamus liitossa one muutenkaan kunnossa.
En minäkään puolisoani kieltäisi menemästä, sen verran pitää luottoa olla.
No meidän suhteessa ei ole ok. En menisi itsekään. Eksän kanssa nämä menot parisuhteen ulkopuolella alkoi olla arkea ja lopulta ei viihdytty toistemme seurassa enää reissuissa tai baarissa. Onneksi nykyisessä suhteessa halutaan molemmat että toinenkin lähtee mukaan. Ei vaan ole ollut tapana sopia mmitään omia matkoja tähän asti vaikkei ole ollut puhetta että se olisi kiellettyä. Tähän asti kun on yhdessä viihdytty niin olisi varmaan molemmista outoa ehdottaa tuollaista.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 08:22"]
No meidän suhteessa ei ole ok. En menisi itsekään. Eksän kanssa nämä menot parisuhteen ulkopuolella alkoi olla arkea ja lopulta ei viihdytty toistemme seurassa enää reissuissa tai baarissa. Onneksi nykyisessä suhteessa halutaan molemmat että toinenkin lähtee mukaan. Ei vaan ole ollut tapana sopia mmitään omia matkoja tähän asti vaikkei ole ollut puhetta että se olisi kiellettyä. Tähän asti kun on yhdessä viihdytty niin olisi varmaan molemmista outoa ehdottaa tuollaista.
[/quote]
Sama kokemus. Exän kanssa molemmilla oli omat menot ja kumpikin hyppäsi vieraissa minkä ehti. Nykyisen kanssa tällaisia reissuja ei ole kummallakaan ja todellakin ihmettelisin, jos edes tämänkaltaiselle reissulle haluaisi lähteä. En käy itsekään naisporukalla esim. laivareissuilla, tiedän oikein hyvin mitä siellä tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:40"]
Saisi, jos välttämättä haluaisi, mutta kunnioittaa minua sen verran, että jättää väliin. Joku Tallinna etenkin on ihan ok, eikä ton kaveripiirin pojat oikeen missään panokunnossa siellä ole. Ei mies itsekkään varmana katsoisi hyvälltä, jos lähtisin tyttöjen kanssa vaikka Turkkiin.
[/quote]
Miksei katsoisi? Oletko sellainen tyttö joka antaa helposti ulkomaan miehille pesää?
Mun on helppo vastata, että kyllä. Tiedän ettei mun mies ikinä lähtisi, kun inhoaa reissata.
Olen raskaana ja aika väsynyt ja mies hinkuu ulkomaille golfaamaan. Sanoin että itse en jaksa lähteä, mutta jonkun kaverin kanssa voi kaikin mokomin viikoksi mennä. Lapsetkaan eivät kuulemma halua nyt reissuun, pyysi niitäkin mukaan. Mennään sitten porukalla ensi vuonna kun vauvakin on tarpeeksi iso. Mies reissaa työnsä puolesta aika paljon, joten se on ihan sama onko siellä tekemässä töitä vai rentoutumassa. Myös minä voin käydän kavereiden kanssa shoppailureissuilla, ei ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 08:22"]
[/quote]
Sama kokemus. Exän kanssa molemmilla oli omat menot ja kumpikin hyppäsi vieraissa minkä ehti. Nykyisen kanssa tällaisia reissuja ei ole kummallakaan ja todellakin ihmettelisin, jos edes tämänkaltaiselle reissulle haluaisi lähteä. En käy itsekään naisporukalla esim. laivareissuilla, tiedän oikein hyvin mitä siellä tapahtuu.
[/quote] joo sama meilläkin, en tiedä pettikö eksä minua, mutta itse petin häntä. Ei vaan puhuttu niistä mitään, kun sillä ei ollut väliä kummalekaan. Pääasia että pääsi itse menoilleen ja toinen vahti silläaikaa lapsia. Sitten ne kerta vuotiset yhteiset pikkujoulut tai firman matkat oli pakkopullaa joiden loppumista odotti, pinna oli kireänä hotellissa selvinpäin ja kännit oli vedettävä, että kesti sen yhteisen hetken.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 09:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 08:22"] No meidän suhteessa ei ole ok. En menisi itsekään. Eksän kanssa nämä menot parisuhteen ulkopuolella alkoi olla arkea ja lopulta ei viihdytty toistemme seurassa enää reissuissa tai baarissa. Onneksi nykyisessä suhteessa halutaan molemmat että toinenkin lähtee mukaan. Ei vaan ole ollut tapana sopia mmitään omia matkoja tähän asti vaikkei ole ollut puhetta että se olisi kiellettyä. Tähän asti kun on yhdessä viihdytty niin olisi varmaan molemmista outoa ehdottaa tuollaista. [/quote] Sama kokemus. Exän kanssa molemmilla oli omat menot ja kumpikin hyppäsi vieraissa minkä ehti. Nykyisen kanssa tällaisia reissuja ei ole kummallakaan ja todellakin ihmettelisin, jos edes tämänkaltaiselle reissulle haluaisi lähteä. En käy itsekään naisporukalla esim. laivareissuilla, tiedän oikein hyvin mitä siellä tapahtuu. [/quote] joo sama meilläkin, en tiedä pettikö eksä minua, mutta itse petin häntä. Ei vaan puhuttu niistä mitään, kun sillä ei ollut väliä kummalekaan. Pääasia että pääsi itse menoilleen ja toinen vahti silläaikaa lapsia. Sitten ne kerta vuotiset yhteiset pikkujoulut tai firman matkat oli pakkopullaa joiden loppumista odotti, pinna oli kireänä hotellissa selvinpäin ja kännit oli vedettävä, että kesti sen yhteisen hetken.
[/quote]
Meillä on omia reissuja, mutta silti tykätään reissata yhdessäkin. Itseäni ei vieraat miehet kiinnosta ja naisporukalla tehdyillä reissuilla kukaan ei sekoile, vaan pidetään hauskaa keskenämme.
"Miehesi" "saako"..Ei ole sun omaisuuttas vaan ihminen
saapi mennä ihan minne haluaa.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 09:17"]
"Miehesi" "saako"..Ei ole sun omaisuuttas vaan ihminen
saapi mennä ihan minne haluaa.
[/quote]
Kuka vittu tälle alapeukuttaa?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 08:31"]
Exän kanssa molemmilla oli omat menot ja kumpikin hyppäsi vieraissa minkä ehti. Nykyisen kanssa tällaisia reissuja ei ole kummallakaan ja todellakin ihmettelisin, jos edes tämänkaltaiselle reissulle haluaisi lähteä. En käy itsekään naisporukalla esim. laivareissuilla, tiedän oikein hyvin mitä siellä tapahtuu.
[/quote]
No toki jos olette niin leväperäisiä että ilman puolisoa minnekään lähteminen tarkoittaa ilman muuta pettämistä.. mutta kaikki ei katsos ole samanalaisia.
Saisi totta kai mennä. Kaikki eivät petä, ja jos joku on pettääkseen, niin pettää se luultavasti joka tapauksessa ilman risteilyäkin. Yleensäkin, jos lähdetään sille kannalle, että koitetaan aktiivisesti estää puolisoa pettämästä, niin liikkumisen rajoittaminen ei ole ainakaan pitkällä tähtäimellä tehokas tapa. Parempi tapa pettämisen ennalta ehkäisyyn on siihen omaan parisuhteeseen satsaaminen ja hyvänä ja kiinnostavana kumppanina oleminen. Eikä tämäkään tehoa kuin ehkä niihin humalassa hairahtaviin, elämäänsä kyllästyneisiin kiltteihin perheenisiin. Egolleen pönkitystä kaipaavat paatuneet kusipäät nimittäin pettävät olosuhteista riippumatta.
Huhhuh, saa mennä. Niin käyn minäkin etelän rantalomilla kavereiden kanssa. Enkä petä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:41"]Pettäminen on helppoa siellä.
[/quote]
Pettäminen on vielä helpompaa kotimaassa
Kyllä saisi, mutta rehellisesti sanottuna luulen että mua vähän harmittaisi sellainen kun itse tykkäisin reissata yhdessä vielä enemmän kuin nyt matkustamme, joten varmaan siinä voisi hetken miettiä että miksi toinen haluaa sitten poikien kanssa lähteä ulkomaille, mutta minun kanssani ei. Ei ole tosin tässä lähemmäs kymmenen vuoden aikana ilmaissut halua lähteä 'poikien reissulle', joten sinänsä aika teoreettista tämä pohdintani.
Itse reissaan kyllä juuri yksin ja ystävienkin kanssa juuri sen takia että olen innokkaampi matkustelija, ja tämä on miehelleni ihan ok. Kysyin av-palstan innoittamana tuleeko hänelle ikinä tällainen pettämismahdollisuus mieleen ja sanoi että jos joku haluaa pettää, se varmasti tapahtuu puolison kontrolloinnista ja kyttäämisestä riippumatta, ja olen itse kyllä ihan samaa mieltä.
Saisi mennä, koska luotan häneen ja tiedän sen porukan jolla hän lähtisi. Pyytäisin kyllä olemaan varovainen jne..nämä muut huolehtivaisuudet. Ja mulle tuliaisia heh..
Joskus kysyin yhdeltä naiselta, että sanopas mitä ne naiset hakee raeissuiltaan ja munaahan ne hakevat. Sellaista se on, että kaikki tahtovat sitä samaa. Eipä siinä oikeastaan mitään ihmeellistä olekkaan.