kysy mitä vain skitsoidi mieheltä
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä skitsoidi tarkoittaa? Miten se ilmenee elämässä?
eristäytyvä persoonallisuushäiriö, ilmenee siten että en välitä mistään tai kenestäkään, vietän elämääni yksin kotona tekemättä mitään
Haluatko elää koko elämäsi noin, tekeekö ikinä mieli tehdä jotain ennentekemätöntä?
Onko taustalla pelko? Välitätkö yhtään mistään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eristäytyvä persoonallisuushäiriö, ilmenee siten että en välitä mistään tai kenestäkään, vietän elämääni yksin kotona tekemättä mitään
Haluatko elää koko elämäsi noin, tekeekö ikinä mieli tehdä jotain ennentekemätöntä?
Onko taustalla pelko? Välitätkö yhtään mistään?
haluan. ei tee mieli tehdä mitään poikkeavaa. taustalla voi olla pelko joka syntyi joskus lapsena kiusaamisen yms syrjimisen johdosta mutta olen kyllä aina ollut tosi syrjäänvetäytyvä.
en välitä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miltä sinusta tuntuu olla normaali suomalainen?
olen ihan tyytyväinen elämääni enkä kaipaa siihen muutosta
Haluatko kysyä toiselta samanlaiselta jotain? Tekemättömyys tai laiskuus ei muuten kuulu tähän diagnoosiin.
Jos haluaa olla omassa rauhassa niin kuuluu. Ihmiset ei haittaa tutussa ympäristössä esim rappukäytävässä ja omassa lähiössä missä taluttaa koiraa tai tutun kaupan sisässä. Mielellään ei kuitenkaan mene uusiin paikkoihin.
Taidat olla laiska vitsi joka haluaa ilmaisen elämän ja me muut saamme maksaa sen. Minä asun maalla, rappukäytävät ja lähiöt olisi painajainen minulle. Minun diagnoosilla menen mielelläni uusiin paikoihin, kunha siellä ei ole ihmisiä. Kuten jo sanoin laiskuus ei tähän kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kysyä toiselta samanlaiselta jotain? Tekemättömyys tai laiskuus ei muuten kuulu tähän diagnoosiin.
Jos haluaa olla omassa rauhassa niin kuuluu. Ihmiset ei haittaa tutussa ympäristössä esim rappukäytävässä ja omassa lähiössä missä taluttaa koiraa tai tutun kaupan sisässä. Mielellään ei kuitenkaan mene uusiin paikkoihin.
Taidat olla laiska vitsi joka haluaa ilmaisen elämän ja me muut saamme maksaa sen. Minä asun maalla, rappukäytävät ja lähiöt olisi painajainen minulle. Minun diagnoosilla menen mielelläni uusiin paikoihin, kunha siellä ei ole ihmisiä. Kuten jo sanoin laiskuus ei tähän kuulu.
olisin varmaan laiska jos eläisin näin ja samalla tavoittelisin tai haaveilisin jostakin. olenko laiska jos en edes koe mitään velvollisuutta/halua/mielenkiintoa tehdä mitään
onko sulla ollut koskaan tyttöystävää ja haluatko sellaista edes
Oletko sinut dg:si kanssa? Vai oletko mielestäsi dg:stä huolimatta ”ihan tavallinen” ja odotatko, että joku nainen haluaisi seurustella kanssasi? Esim. tulisi istumaan sohvalle viereen, kun katsot youtubea ja puhumaan itsekseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla ahdistusta myös jos pelottaa. Mua ei pelota muut ihmiset en vain välitä sosialisoida heidän kanssa. Minä en asu maalla. Sinä kuulostat vitsiltä kun noin pillastut ja pelkäät mitä muut ajattelee susta. Oikeaa skitsoidia ei kiinnosta muiden ihmisten mielipiteet tai tekeminen vain oleminen.
Ei eristäytyvä persoonallisuus tarkoita, ettei välitä mistään. Täällä myös yksi samanmoinen, mutta olen opiskellut itseni maisteriksi, teen itsenäistä etätyötä. Harrastan myös kitaransoittoa, jopa jokseenkin intohimoisesti.
Ihmiset eivät minuakaan kiinnosta. Yritin kerran seurustella, mutta siitä ei tullut mitään. Jostain asiakaspalvelutyöstä ei myöskään tulisi mitään, parikymppisenä yritin tappaa itseni tällaisen työkokemuksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan minäkin skitsoidi? Muuten sopisin kuvaukseen, mutta elämässäni on muutamia ihmisiä joista välitän ja silloin kun rakastun naiseen, rakastun voimakkaasti.
En ole ap. Ei tämä rakastumista tai ystävyyttä estä. Melkein päinvastoin, kun todella luottaa toiseen........ kaksin yksinäiset:)
Vierailija kirjoitti:
Ei eristäytyvä persoonallisuus tarkoita, ettei välitä mistään. Täällä myös yksi samanmoinen, mutta olen opiskellut itseni maisteriksi, teen itsenäistä etätyötä. Harrastan myös kitaransoittoa, jopa jokseenkin intohimoisesti.
Ihmiset eivät minuakaan kiinnosta. Yritin kerran seurustella, mutta siitä ei tullut mitään. Jostain asiakaspalvelutyöstä ei myöskään tulisi mitään, parikymppisenä yritin tappaa itseni tällaisen työkokemuksen jälkeen.
Kukaan ei sanonut ettei välitä mistään, mutta ei välitä muista ihmisistä ja töissä käymisestä välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
onko sulla ollut koskaan tyttöystävää ja haluatko sellaista edes
ei ole enkä haluaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei sanonut ettei välitä mistään, mutta ei välitä muista ihmisistä ja töissä käymisestä välttämättä.
Ensimmäisellä sivulla AP(?) kirjoitti sanasta sanaan näin: "eristäytyvä persoonallisuushäiriö, ilmenee siten että en välitä mistään tai kenestäkään", eli kyllähän joku sanoi ettei välitä mistään tämän diagnoosin takia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinut dg:si kanssa? Vai oletko mielestäsi dg:stä huolimatta ”ihan tavallinen” ja odotatko, että joku nainen haluaisi seurustella kanssasi? Esim. tulisi istumaan sohvalle viereen, kun katsot youtubea ja puhumaan itsekseen?
en halua seurustella kenenkään kanssa
Jos meteoroidi on asteroidia pienempi kappale avaruudessa, meteori tällaisen kappaleen näkyessä tulipallona ilmakehässä ja meteoriitti maahan pudottuaan niin mitkä on vastaavat termit skitsoidille?
skitsoidi, skitsi, skitsiitti? entä astroidin vastine?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla ahdistusta myös jos pelottaa. Mua ei pelota muut ihmiset en vain välitä sosialisoida heidän kanssa. Minä en asu maalla. Sinä kuulostat vitsiltä kun noin pillastut ja pelkäät mitä muut ajattelee susta. Oikeaa skitsoidia ei kiinnosta muiden ihmisten mielipiteet tai tekeminen vain oleminen.
Et taida tietää yhtään mistä puhut. Ei pelota tai ahdista, en vain välitä olla tekemisissä ihmisten kanssa. Enkä todellakaan välitä mitä muut ajattelevat. Sinulla taitaa mennä psykopatia sekaisin tämän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida tietää yhtään mistä puhut. Ei pelota tai ahdista, en vain välitä olla tekemisissä ihmisten kanssa. Enkä todellakaan välitä mitä muut ajattelevat. Sinulla taitaa mennä psykopatia sekaisin tämän kanssa.
Miksi sitten rappukäytävät tai lähiöt on painajaisia sinulle, miksi ne olisi painajaisia skitsoidille? Kuulostaa siltä että sun pitää olla mahdollisimman kaukana ihmisistä, koska ne aiheuttaa pelko oireita sulle?
Kumpi koita nyt päättää?
Haluaisitko mennä vaikka huvipuistoon tai ravintolaan syömään? Vai tuntuuko tylsältä vai miltä? Minkälaiset suhteet sinulla on sukulaisiisi? Oletko kenenkään kanssa tekemisissä missään?
Miten sait diagnoosin ja miksi?
Ap:n diagnoosi taitaa olla väärä. Skitsoidi ei tarkoita tunteettomuuta tai tunne kylmyyttä. Ap kuullostaa enemmän sairaalta narsistilta tai jopa psykopaatilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on joku varhainen trauma? Oletko käynyt terapiat?
Teen maaseudulla yksinäisiä töitä, kuten mettätöitä ja kuljeskelen luonnossa.