Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa, kun teini on tollanen hissukka

Vierailija
30.11.2014 |

17v. Ei oo jääny kiinni ryyppäämisestä tai tupakasta. Istuu illat kotona nenä kiinni kirjassa, kuulokkeet korvissa. Vaihtoehtoisesti virkkaa tai näpertelee muuta. Omakin elämä on vilkkaampaa vaikka oon yli 40v..

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo vituttaa sua?

Vierailija
2/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma tyyppi olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuommonen tottelevainen lapsi oo parempi ku semmonen joka on koko ajan vaikeuksissa:P:D

Vierailija
4/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:22"]

Miksi tuo vituttaa sua?

[/quote] No haluaisin itse olla kotona joskus rauhassa. Vaikkei tosta mitään häiriötä olekaan. Ei vaan tiiä mitä menettää, kun ei mee kavereiden kanssa kotibileisiin. Ap

Vierailija
5/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun teininä minulla oli tuttuja, jotka eivät saaneet käydä missään ja kotiintuloaika oli varmaan klo 20.00. Samalla heidän vanhempansa valittivat, kun teinit eivät käy missään ja uuden vuoden bileet sun muut oltiin kotona. Kun ei ollut kavereita.

Vierailija
6/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n lapsella kavereita?

Vierailija
7/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se varmaan surullista, jos lapsellasi ei ole kavereita. Ystävät ovat kuitenkin tärkeimpiä asioita elämässä

Vierailija
8/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:27"]

Onko ap:n lapsella kavereita?

[/quote] Kyllä se koulun jälkeen kahvilla/hampurilaisella käy melkein joka viikko. Kirjastoon menee kavereiden kanssa opiskelemaan. Elokuvissakin käy. Ap

Vierailija
9/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilevan ja meuhkaavan äidin varjossa kasvanut. Teet niin tai näin, aina väärin päin - tällainen kokemus todennäköisesti teinilläsi. Mutta mikään ei kelpaa, äitiä aina vaan v*****aa. Aika noloa keski-ikäiseltä akalta.

Vierailija
10/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten olisin huolissani siitä, jos seukkailukokemukset ja vastaavat jäävät tuossa vaiheessa elämättä. Saattaa olla myöhemmin kova paikka, kun on mielestään "nolon" kokematon.

Vierailija
11/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käynyt koskaan kotibileissä. En vieläkään tiedä, mitä menetin. T. eräs, joka teininä luki kotiliettä ja teki käsitöitä ja lauantaisin kotona siivosi ja leipoi. Voisiko joku kertoa, mitä menetin? En ainakaan neitsyyttä. 

Vierailija
12/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:24"]

Muistan kun teininä minulla oli tuttuja, jotka eivät saaneet käydä missään ja kotiintuloaika oli varmaan klo 20.00. Samalla heidän vanhempansa valittivat, kun teinit eivät käy missään ja uuden vuoden bileet sun muut oltiin kotona. Kun ei ollut kavereita.

[/quote]

Olin juuri tuollainen. Paitsi että kotiintuloaika oli suoraan koulusta kotiin lukion loppuun asti 19 vuotiaaksi ja ranagaistusasteikko alkoi tappouhkauksista. Piirongin laatikossa oleva pistooli oli vielä sellainen ettei paljoa halunnut testata onneaan kapinoimalla. Kesällä kävin vähän kiertelemässä lapsuuden maisemissa, ajattelin käydä katsomassa miltä senaikaisen parhaan kaverin kotipaikka näyttää kunnes tajusin etten edes tiedä/tiennyt missä mahtoi asua kun ei koskaan nähty koulun ulkopuolella. 

Vierailija
13/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa kun tuo ei lue kokeisiin kun "ei jaksa".

Vierailija
14/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana samanlainen mitä Ap:n lapsi. En liikkunut missään, ei vaan huvittanut. Opiskelin ja olin vain kotona, vanhempani yrittivät saada minua käymään bileissä yms. Nykyään olen johtoasemassa ja palkka erittäin hyvä. Matkustelemme 2-3 krt vuodessa ja asumme isossa talossa. Pidämme myös illanistujaisia ystäviemme kanssa. En menettänyt mitään, kun olin "kotihiiri", vaan sain aikuistuessa paljon enemmän :-) Oma lapseni on 16-v ja käy joka viikonloppu jossain.

Oma äitinikin on sanonut nyt myöhemmin, että hän ei olisi saanut painostaa minua menemään. Älä siis huolehdi, että lapsesi ei kulje bileissä tmv, vaan ole onnellinen että lapsesi viihtyy kotona ja ei kulje kaupungissa ryyppäämässä ja konttaamassa päissään pitkin katuja. :-)

Vierailija
15/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaha. Itse olen teini ja en nyt hissukka, mutta vähän kuoreeni vetäytyvä. Käyn bileissä about 2-3 vuodessa ja aina vituttaa. En kestä oksennuksen hajua ja humalaisia lääppiviä ällötyksiä. Hyi saasta. Joten kyllä, istun kotona ja luen, soita pianoa ja opiskelen sillä aikaa kun kaverit heittää perseet olalle joka vklp. Hauskaa on seurata miten näiden koulumenestys lähtee laskuun, alkaa kiloja kerääntyä, iho kukkii ja joutuu napsia jälkiehkäisypillereitä kun tuli taas pantua randomin kanssa. Voivoi minua hissukkaa.

Vierailija
16/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:22"]

Miksi tuo vituttaa sua?

[/quote] No haluaisin itse olla kotona joskus rauhassa. Vaikkei tosta mitään häiriötä olekaan. Ei vaan tiiä mitä menettää, kun ei mee kavereiden kanssa kotibileisiin. Ap
[/quote]

Saattaa menettää jopa mm. alkoholimyrkytyksen, huumekokeilut, raiskauksen, tavaroiden varastamisen, teiniäidiksi tulemisen jne. Ja kun av:lla ollaan niin pahimpana kaikista: nuori ei välttämättä liho jatkuvan ryyppäämisen takia. Ilmeisesti äitinä olet huolissasi, että teiniltä jää kaikki nämä kokematta! Mieti vähän.

Vierailija
17/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:45"]Hahahahaha. Itse olen teini ja en nyt hissukka, mutta vähän kuoreeni vetäytyvä. Käyn bileissä about 2-3 vuodessa ja aina vituttaa. En kestä oksennuksen hajua ja humalaisia lääppiviä ällötyksiä. Hyi saasta. Joten kyllä, istun kotona ja luen, soita pianoa ja opiskelen sillä aikaa kun kaverit heittää perseet olalle joka vklp. Hauskaa on seurata miten näiden koulumenestys lähtee laskuun, alkaa kiloja kerääntyä, iho kukkii ja joutuu napsia jälkiehkäisypillereitä kun tuli taas pantua randomin kanssa. Voivoi minua hissukkaa.
[/quote]

Arvostan sua todella paljon :) terkuin 45v

Vierailija
18/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin AP..kerroppa mitä lapsesi siinä menettää, kun ei käy niissä bileissä?

Vierailija
19/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun teini-ikäistä voi vituttaa sellainen äiti, jota vituttaa lapsen läsnäolo kotona .. ehkä se teinikin miettii että miksi SINÄ et koskaan käy missään harrastuksissa kun oot aina sen riesana vaikka SE haluis olla joskus rauhassa yksin :D

Vierailija
20/44 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että tämä on provo. Mutta tuollaisia vanhempia on ihan oikeasti olemassa. Ostavat teineilleen jopa kassillisen kaljaa ta työntävät ovesta ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi