Mistä syistä hait avioeroa ?
Kommentit (29)
Puoliso kertoi vuosien jälkeen yllättäen identifioituvansa transnaiseksi.
Vaimo ei sanonut pahasti.Sanoi hyvästi.Mene sinä länteen minä lähden itään.
Epävakaa nainen alkoi uhata jo minunkin mielenterveyttäni ja jaksamistani sekä lasten hyvinvointia tolkuttomalla riehumisellaan ja riitelyllään.
Näitä kun lukee niin totean että minulla on hyvä avioliitto ja ihan hyvä mies enkä aio erota.
Kyllästyin siihen, että keskustelut oli ihan yksipuolisia, minä puhuin ja hän oli hiljaa. Sama kuin olisi seinille puhunut. Kun riideltiin niin hän alkoi itkemään. Ei silloin riitelystä ole mitään hyötyä jos toinen vaan itkee. Kyllästyin siihen että hän roikkui mun mukana mun kaveriporukassa, juuri koskaan ei ollut omissa menoissaan. En enää jaksanut selittää kaikkia asioita moneen kertaan, rautalangasta.
Oltiin yhdessä 7v, siitä 2v naimisissa. Poismuuttoni jälkeen meni kuukausi, kun hän käveli vastaan uuden naisen kanssa. Minä en kai ollutkaan koskaan "Se Tärkeä" vaan olin "Joku jottei tarvii olla yksin".
Mies osoittautui huonoksi isäksi ja tuhlasi yhteisiä rahoja.
Vaimo liimasi papin aamenen jälkeen reidet yhteen eikä halunnut puhua asiasta. Seksiä ei saanut hakea muualtakaan, piti vain lopettaa muka oma seksielämä kun vaimoa ei enää kiinnostanut.