Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hus: Rokottamattomien koronapotilaiden hintalappu jopa miljardi euroa

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteet | Lähes joka kolmas perus­suomalaisten kannattaja ei aio ottaa korona­rokotetta, Halla-aho selittää kriittisellä suhtautumisella ”ylhäältä ohjailuun”: https://www.hs.fi/politiikka/art-2000007790161.html?share=9a0f6225a9b4f…

Vierailija
2/59 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisivat jo tuon jankutuksen vi**n valehtelijat. Eliitin ohjailemat Salminen ja Järvinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tätä rokottamattomien demonisointia nyt tulee jatkuvalla tykityksellä. Ja tällä kertaa ammutaankin oikein kovilla, eli vetoamalla ihmisten ahneuteen. Miljardi euroa kankkulan kaivoon! Sillähän saisi jo... *laskee sormilla* tosi monta keittiöremonttia! Jukopliuta sentään!

Vierailija
4/59 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä koronapiikki otetaan sitten kun tämä ihmiskokeilu on valmis.

Vierailija
5/59 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koronaviruspotilaiden hoidon keskikustannus on Husissa ollut yli 16 000 euroa."

Voisiko rokotuksesta kieltäytyjät sitoutua jo ennalta kirjallisesti huolehtimaan itse näistä kustannuksista omalta kohdaltaan jo ihan vakaumukseen perustuen?

Vierailija
6/59 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäkää nyt jo viimeinenkin vempula, että rokotteen ottamatta jättäminen on tie sairaalahoitoon, ehkä teholle ja pahimmassa tapauksessa hautausmaalle.

3

Vierailija
7/59 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä vie sairaalaan koronatauti, ei rokote eivätkä sen lievät ja harvinaiset sivuvaikutukset. Joten nyt perusmatikka haltuun, järki käteen ja rokotus olkavarteen.

Vierailija
8/59 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan uteliaana millä argumenteilla rokotevastaiset yrittävät tähän vastata?

Vierailija
9/59 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jo aika myöntää, että kannattaa ottaa se rokote?

Vierailija
10/59 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä vie sairaalaan koronatauti, ei rokote eivätkä sen lievät ja harvinaiset sivuvaikutukset. Joten nyt perusmatikka haltuun, järki käteen ja rokotus olkavarteen.

22 v ikäinen poikani rokotettiin toiseen kertaan noin kuukausi sitten. Tällä hetkellä hän on teholla rokotteen sivuvaikutusten takia. Yllättäen sairaalamaksut tulevat maksuun, vaikka syynä on yhteiskunnan vaatima rokote. Outoa, että HUS ei anna hoitoa maksutta, riski on kuulemma rokotetun oma, ei pidä ottaa rokotetta, jos ei tätä ymmärrä.

Vierailija
11/59 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartuntalakia muutettava niin että mikäli kieltäytyy vaarallisen taudin rokotteesta

tässä tapauksessa korona rokotteesta, ilman lääketieteellistä syytä , niin maksaa itse kokonaiskulut sairalassa olosta( ei sponsoroitua kulua yhteiskunnalta)

Vaihtoehtoisesti voi hakeutua yksityisairaalaan omilla kuluilla.

Vierailija
12/59 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksajien ei tule maksaa ajattelemattomien ihmisten kuluja.

Vierailija
13/59 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholihaittojen hintalappu on 15 miljardia.

Aijoo, Alkohan on valtion oma yhtiö.

Ajatella, toista haittaa pyritään kitkemään, toista lisätään!

Verotulot on tärkeämmät kuin ihmisten terveys. 🤷

Vierailija
14/59 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja v*tut otan sitä korona rokotetta. Vaikka kuinka paljon sairastuisi porukkaa ja maksaa yhteiskunnalle. Mulle aivan ykshailee. Päätän omasta kehosta etkä sinä tee sitä ratkaisua. Ja mikäli sairastun koronaan niin menen sairaalaan ja yhteiskunta maksaa viulut. Joten lopeta toi älytön jankkaaminen.

Vierailija
15/59 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla on tänään kiire päivä! Kerros ny paljonko sulle maksetaan näistä aloituksista joita tänne tehtailet systemaattisesti joka päivä. 

Vierailija
16/59 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kyllä ratkiriemukasta. Monikohan näistä paheksujista polttaa tupakkaa ja juo alkoholia? Paljonko teidän hintalappu tulee olemaan terveydenhuollossa? Somessakin näkee vanhoja mummoja mesoamassa että rokottamattomat saisi hävetä. Nekin mummelit varmaan heti ekana aamuisin soittelemassa lääkäriaikaa ja tukkimassa terveyskeskuksia. Paljonko heidän hintalappu?

Vierailija
18/59 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kyllä ratkiriemukasta. Monikohan näistä paheksujista polttaa tupakkaa ja juo alkoholia? Paljonko teidän hintalappu tulee olemaan terveydenhuollossa? Somessakin näkee vanhoja mummoja mesoamassa että rokottamattomat saisi hävetä. Nekin mummelit varmaan heti ekana aamuisin soittelemassa lääkäriaikaa ja tukkimassa terveyskeskuksia. Paljonko heidän hintalappu?

Alkaa todellakin vaikuttamaan jo juutalaisvainoa vastaavalta touhulta tämä. Koskahan rokottamattomia aletaan kuskaamaan leireille?

Vierailija
19/59 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä edelleen silti olen sitä mieltä että kannatan yksilönvalintaa. Olen kahdesti rokotettu mutta mulle tulee taatusti alkoholin aiheuttamia terveyshaittoja joiden hoito voi olla kallista. Teen paljon töitä ja maksan paljon veroja. Otan hoidon hyvällä omatunnolla vastaan vaikka olen itse tuhonnut terveyttäni. Sitä on hyvinvointivaltio, valinnanavapautta ja kaikkien ihmisten hoitamista.

En haluaisi että kukaan jättää rokotteen ottamatta ja onhan se ihan järjetöntä. Mutta en asialle voi mitään.

Vierailija
20/59 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholihaittojen hintalappu on 15 miljardia.

Aijoo, Alkohan on valtion oma yhtiö.

Ajatella, toista haittaa pyritään kitkemään, toista lisätään!

Verotulot on tärkeämmät kuin ihmisten terveys. 🤷

Tarvii myydä paljon viinaa, että verotulot riittää koronan tehohoitoon.

Vai miten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi