Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?

Vierailija
30.11.2014 |

Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..

Kommentit (888)

Vierailija
261/888 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 08:15"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 07:50"]N3etemäistä pyykinpesuainetta, koska on tyhmää kantaa vettä kotiin ja maksaa siitä pesuaineen hinta. [/quote] mun pesukone on mennyt niin monta kertaa tukkoon tavallisesta pulverista, että en osta enää. Se kertyy nukan kanssa kököksi ja tukkii poistoletkun. Kone toimii paremmin nestemäisellä ja on pitkäiläisempi.

[/quote]

a) Et osaa käyttää konetta

b) Kone on huono

Vierailija
262/888 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:45"]Kalliita meikkejä ostavat. En voi ymmärtää, kun en itse meikkaa...
[/quote]
Älä sitten ihmettele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/888 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:11"]

Meillä ei todellakaan itse väännetä mitään lihapullia. Kyse on siitä, mihin aikansa haluaa käyttää. Meillä sitä ei käytetä ruoan kanssa väkertelyyn. Kokkaame lähinnä jauhelihaa ja kanaa. Valmiina tulevat kalapuikot, lihapullat, italiansalaatit, leivät... Mutta, emme vastavuoroisesti tuhoa vitamiineja hedelmistä ja marjoista. Eli emme kokkaile niistä mitään, vaan syömme suoraan pakkasesta tai tuoreina.

[/quote]

Niissä kaupan "lihapullissa" on aika vähän oikeaa lihaa. 
[/quote]

Niissä on teurasjätettä.

Vierailija
264/888 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:17"]

Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..

[/quote]

Valmisruoat,erityisesti sellaiset jotka on periaatteessa helppo tehdä,kuten kakkujauhoseokset(lisää vain vesi) ja valmiiksi paistetut lätyt. Siinä on uusiavuttomuus huipussaan!

Vierailija
265/888 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko jo mainittu kun on niin pitkä ketju, mutta pidän tyhmänä niitä (yleensä äitejä) jotka ostavat lapsilleen ne 200€ teknisillä ominaisuuksilla varustetut merkkihaalarit "kauppavaatteiksi". MIKSI?!

Vierailija
266/888 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:17"]

[/quote]

Nuo kaakaojuomajauheet on siinä mielessä tyhmää sinulta ap, että niissä on erilainen maku kuin kaakaosta ja sokerista sekoitetuissa, eiköhän niitä sen maun vuoksi osteta? Vaikka samalla vaivalla saisi sekoitettua ja tulee halvemmaksi, samaa makua ei saa. Turha kiistellä siitä, onko parempaa vai huonompaa, makuasioista ei ole vain yhtä mielipidettä.

Vierailija
267/888 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi lettujauhojen ostajat. Ei ole vaikea mitata ja sekoittaa niitä itse. :D

Vierailija
268/888 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:23"]

Ihan sama mitä ostaa, mutta ne perässävedettävät muovikorit tekee ihmisestä jostain syystä todella idiootin oloisen. 

[/quote]

Minäkin ensin ajattelin niin, kunnes huomasin että rattaiden kanssa on tosi vaikea kantaa sitä koria eivätkä viikon ostokset sitä paitsi mahdu sinne ja en edes yritä työntää samaan aikaan rattaita ja ostoskärrejä.

Vierailija
269/888 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehdet

Vierailija
270/888 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:35"]

Esimerkiksi lettujauhojen ostajat. Ei ole vaikea mitata ja sekoittaa niitä itse. :D

[/quote]

Eikös näitä käytetä retkillä ja veneessä

Vierailija
271/888 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesi. Kuinka pahasti ihmisellä pitää viirata päässä, että hän pulittaa itsensä kipeäksi siitä, että haisee joltain!? 

Vierailija
272/888 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 09:28"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:51"] Valmiiksi paistettua jauhelihaa, kanaa ja kalaa ja kahvimaito(siis se tuote, miten se eroaa tavan maidosta?) En nyt pidä tyhmänä, mutta esim broilerisuikaleet on kanssa aika turhia, kun halvemmallakin pääsee ostaessa kokonaisen tipun. Saa hyödyntää liemessä jäämä-osat ja saa paljon maukkaampaa kanaa.    [/quote] Mä pidän kyllä sua tosi tyhmänä, kun käytät "TAVAN" sanaa. Se on NIIIINNN urpoa ja on erittäin typerä ja ällö vääntö "TAVALLINEN" sanasta.!!! Jos et jaksa kirjoittaa "TAVALLISESTA MAIDOSTA", niin älä kirjoita ollenkaan.  [/quote] MURRETTA! Viestin kirjoittajan mielipiteisiin tuotteista en ota kantaa.

[/quote]

Tavan-sanan käyttäminen ei kuulu mihinkään murteeseen!

Vierailija
273/888 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:33"]

Arvat ja veikkauksen pelit ovat lisävero tyhmille.

Tupakka on kusipäisyyden huipentuma.

[/quote]

Hihi, sainha mä lisäveroa just omalle tyhmyydelle 1000e ;)

Vierailija
274/888 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tyhmänä ihmisiä jotka ostavat mitä tahansa mihin ei oikeasti ole varaa ja vuokrat ym. jää maksamatta.

Vierailija
275/888 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 08:15"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 07:50"]N3etemäistä pyykinpesuainetta, koska on tyhmää kantaa vettä kotiin ja maksaa siitä pesuaineen hinta. [/quote] mun pesukone on mennyt niin monta kertaa tukkoon tavallisesta pulverista, että en osta enää. Se kertyy nukan kanssa kököksi ja tukkii poistoletkun. Kone toimii paremmin nestemäisellä ja on pitkäiläisempi.

[/quote]

a) Et osaa käyttää konetta

b) Kone on huono

[/quote]Käytät liikaa pesuainetta tai huono kone. Pulverin käytöstä yli 40 vuoden kokemus, ei ongelmia.

Vierailija
276/888 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostos-tv:ssä näytettiin sellaisia housuja, jotka laihduttaa. Voit esim. yöksi laittaa ne housut jalkaan, niin hikoilet tuosta noin vain itsesi laihaksi! Ja kätevän materiaalin takia ei se kosteus tule lakanoihin Joo ihminenhän hikoilee sitä rasvaa sieltä reisistä, ja jos oikeasti tuollatavoin laihtuisi niin eikö olisi sama asia nukkua jätesäkissä? Joo, voihan se vaaka näyttää vähän vähemmän aamulla jos oot koko yön hikoillu, mutta juopas vettä niin kohta se näyttää taas samaa kuin illalla.

Jos joku tuon uskoo niin huhhuh, siinäpä vasta tyhmä ihminen. Ja voisin veikata että hintakin on aika suolainen. 

Vierailija
277/888 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Applen tuotteita, Applen tuotteita, Applen tuotteita. Taitaa olla taas fanipojat asialla. Mulla on ollut Applen läppäri vuodesta 2006 alkaen (ostin n. vuosi sitten uuden), enkä aio enää ikinä ostaa PC:tä. Siitä, että laitteisto ja ohjelmisto tulevat samasta puljusta, on todella paljon etua. Mulla on Mäkki yhdistettynä työ- ja huvikoneena, ja jälkimmäiseenkin se sopii oivallisesti laadukkaan äänentoistonta (siis puhun nyt sen omista kaiuttimista) ja hyvän kuvanlaatunsa ansiosta. Meillä kun katsotaan ihan kaikki ohjelmat tältä samalta laitteelta, niin osaan arvostaa näitä ominaisuuksia.

Jos joku toinen valmistaja pystyy valmistamaan laitteen, jossa on nämä samat ominaisuudet, ja näiden lisäksi Applen helppo käytettävyys, ostan mieluusti sellaisen. Mutta koska tällaista yhdistelmää ei ole muiden laitteiden kohdalla saatavilla, pitää tyytyä Appleen. 

Vierailija
278/888 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en myöskään ymmärrä, miksi Applen läppäriä pitää verrata perusläppäriin. Totta kai laadukkaan läppärin ja jonkun perusmyllyn hinta on ihan eri luokkaa. Joku fanipoika voi tietenkin selittää.

Vierailija
279/888 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 09:28"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:51"] Valmiiksi paistettua jauhelihaa, kanaa ja kalaa ja kahvimaito(siis se tuote, miten se eroaa tavan maidosta?) En nyt pidä tyhmänä, mutta esim broilerisuikaleet on kanssa aika turhia, kun halvemmallakin pääsee ostaessa kokonaisen tipun. Saa hyödyntää liemessä jäämä-osat ja saa paljon maukkaampaa kanaa.    [/quote] Mä pidän kyllä sua tosi tyhmänä, kun käytät "TAVAN" sanaa. Se on NIIIINNN urpoa ja on erittäin typerä ja ällö vääntö "TAVALLINEN" sanasta.!!! Jos et jaksa kirjoittaa "TAVALLISESTA MAIDOSTA", niin älä kirjoita ollenkaan.  [/quote] MURRETTA! Viestin kirjoittajan mielipiteisiin tuotteista en ota kantaa.

[/quote]

Tavan-sanan käyttäminen ei kuulu mihinkään murteeseen!

[/quote]

Kyllä kuuluu, se on ihan tavallinen ilmaisu savolaismurteissa.

Vierailija
280/888 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:44"]Läppärin alusta syliin, 50e maksavat sormikkaat kännykkää varten kun vois laittaa tyynyn tmv syliin ja halpissormikkaisiin pienen reiän etusormen kohdalle.. Tonnin käsilaukku tai kallis auto vaikka on velkaa. Tavarat ja vaatteet, joita ei käytä. Turkisten käyttöä en tue.

Tupakka, huumeet, liima imppaustarkoitukseen. Viina.
[/quote]

Tuota niin, sitä läppäriä ei saisi pitää mm. tyynyn päällä kun se voi tukkia ilmanvaihdon. Siksi alusta.