Stubb kehuu kansalaisaloitteita: Tasa-arvoinen kielivalintakin menee läpi
Hienoa kansalle, että demokratia vihdoinkin toimii. Vapaa tasa-arvoinen kielivalinta on hieno asia.
Kommentit (4)
Tekisipä joku kansalaisaloitteen myös riittämättömistä rattijuopumus ja seksuaalirikotuomioista. Niiden mennessä läpi voisin jopa minä tuulettaa facessa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:58"]Tekisipä joku kansalaisaloitteen myös riittämättömistä rattijuopumus ja seksuaalirikotuomioista. Niiden mennessä läpi voisin jopa minä tuulettaa facessa.
[/quote]
Ja naisten tekemistä lapsisurmista. Suoraan elinkautinen (työleirillä) naiselle joka tappaa lapsensa, mutta jos tappaa lapsensa JA itsensä niin elinkautiset sekä naisen äidille että isoäidille (ns. kolmen sukupolven sääntö). Eiköhän nämäkin saataisi hyvin nopeasti loppumaan. M45
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:58"]Tekisipä joku kansalaisaloitteen myös riittämättömistä rattijuopumus ja seksuaalirikotuomioista. Niiden mennessä läpi voisin jopa minä tuulettaa facessa.
[/quote]
Ja naisten tekemistä lapsisurmista. Suoraan elinkautinen (työleirillä) naiselle joka tappaa lapsensa, mutta jos tappaa lapsensa JA itsensä niin elinkautiset sekä naisen äidille että isoäidille (ns. kolmen sukupolven sääntö). Eiköhän nämäkin saataisi hyvin nopeasti loppumaan. M45
[/quote]
joopa joo. Kuinka monta ihmistä on rattijuopot tappaneet entä pedofiilit yms tuhonneet henkisesti? Hoitoa kaikki tarvitsevat.
Ei nyt mahdottomia sentään toivota.