Tapasin netin kautta miehen joka osoittautui stalkkeriksi.
Varattu mies joka alkoi stalkkaamisen suhteen päätyttyä.
Kommentit (8)
Kertoisin vaimolle mutta en tunne häntä. Ilmeisesti muuttivat paikkakuntaa mutta liikkuvan työn takia äijä pääsee stalkkaamisen helposti. Ap
Ilmestyy ihan yllättäen samoihin paikkoihin. Ajaa kotini ohi hitaasti. Kerran jopa tullut ovelleni mutta en avannut. Ap
Ota valokuva hänestä mahdollisimman monta kertaa kun on esim autollaan talosi kohdilla tai näet hänet samoissa paikoissa. Voiko olla mahdollista että seuraa sinun sijaintiasi jostain? Laita sijaintitiedot pois päältä. Käytä valokuvia todisteena mikäli kyttääminen jatkuu ja pahenee. Vainoaminen on rikoslakiin kirjattu rikosnimike. Sitä ei tarvitse sietää.
No johan on helmi. Kyllä minä ainakin vaimona haluaisin tietää, jos mieheni olis tuollainen nuljaska.
Itselläni kävi vähän samoin. Tosin siis ei ollut varattu. Mutta anyways pistin välit poikki tapailumieheen jonka seurauksena ajeli autollaan mun pihassa ja saattoi pysäköidä autonsa kerrostalon parkkipaikalle kytätäkseen minua. Sitten laitteli vihaisia viestejä siitä että luonani luuhaa koko ajan miehiä. Kyselin että mitä miehiä, ja mistä hän edes se tietäisi. Meni aina hiljaiseksi kunnes taas saatoin nähdä hänet kyttäämässä ja soittelemassa minulle keskellä yötä monta kertaa. En vastannut. Sitten sanoi että keksii minusta perättömiä jurouja ja levittää niitä netissä. Sanoi myös että on kuvannut seksiämme ja aikoo lähettää perheelleni videoita. Lopulta sanoin että jos ei lopeta uhkailua ja kyttäämistä, soitan ja ilmoitan poliisille. Tuo rassasi tosi paljon henkistä jaksamistani aikanaan. Sinuna en jäisi odottelemaan tilanteen kulkua. Sano suoraan että jos kyttäily ei lopu, soitat poliisille.
Joo tollasilla stalkkereilla viiraa päässä. Haluavat omistaa ja hallita. Älä alistu sellaisen peloteltavaksi. Näytä kaapin paikka.
Ei varmaan halua, että vaimo tietää tästäkään harrastuksesta.