Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2- ja 5-vuotiaat lapset tulossa hoitoon, mikä ruoka maistuisi varmimmin?

Vierailija
06.10.2021 |

Auttakaa lapsetonta hädässä. Lupauduin auttamaan työkaveria hakemalla hänen lapsensa meille illaksi hoitoon, kun hän itse joutui pieneen operaatioon sairaalaan.

Meillä ei mieheni kanssa ole omia lapsia. Nämä kyseiset lapset olen tavannut useasti, mutta vain täällä työpaikalla.

Mitä ruokaa tekisin heille? Ei allergioita kummallakaan. Ja mitä tekemistä keksisin? Meillä ei ole leluja, mutta puisto on lähellä. :)

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten äiti tosiaan joutui sairaalaan. Ei onneksi mitään kovin vakavaa, mutta en halua häiritä häntä, eikä ehkä pysty nyt puhelinta katsomaankaan.

Isän puhelinnumeron sain, hän kauempana töissä, enkä pelkän ruuan vuoksi hänelle nyt laita työmatkalle viestiä.

Voi olla, että menee pieleen mutta ajattelin jos pienten lasten vanhemmilla olisi antaa vinkkejä mikä useimmille maistuu.

Ap

Täys provo, et viitti kysyä vanhemmilta.

Vierailija
42/47 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko 2-vuotiailla vielä vaipat? Hänellä oli synttärit tässä syyslukukauden jo alettua. Ehkä 1-2 kk sitten.

Tämän illan jälkeen minä ehkä tiedän haluanko itse tulevaisuudessa lapsia. 🙈

Ap

Toisen lapset ovat aina toisen lapsia, niin hyvässä kuin pahassa. Älä tämän kokemuksen perusteella tee päätöstä omien lasten hankinnasta.

Mikä korkeakoulu nykyisin sitten pitää käydä, jotta elävän olennon on hyväksyttyä jatkaa sukuaan?

Ei mitään. Pointti oli, että omaan lapseen suhtautuu aina eri tavalla kuin toisen lapseen. Ei mullakaan ollut paljon mitään kokemusta lapsista jotain satunnaista lapsenvahtikeikkaa lukuunottamatta ennen oman saamista, ja silti sitä oppii sen lapsen kanssa elämään. Riippumatta siis siitä, miten toisten lasten kanssa tulee juttuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten turha pelko, että tulisi mitään kaupparaivareita! Ei karkkihyllymielitekoraivareita tms. vedetä kuin omille vanhemmille ja muille todella tutuille aikuisille.

Lapset eivät vetele raivareita vieraan aikuisen seurassa kuin oikeasti pahassa tilanteessa / voimiensa äärirajoilla.

Vierailija
44/47 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikko ja kalapuikot tulee ekaksi mieleen kaikkein yleisimpinä lasten tykkääminä ruokina. Ja pinaattiletut.

En muista koskaan kuulleeni lapsesta, joka ei tykkäisi makaronilaatikosta... vaikka varmasti tähän ketjuun joku seuraavaksi tulee sellaisesta kertomaan. :D

Vierailija
45/47 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikäset lapset on nirsoja suurin osa,teet mitä vain niin närppii tai ei syö ollenkaan..

Vierailija
46/47 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, muista kysyä myös onko pissa/vessahätää..

Teillä ei varmaankaan pottaa 😊

Joudut auttamaan pienempää ehkä pytylle tai miehesi sitten.

Toiset lapset ujostelevat ja voi jännittääkin.

Hei kiitos ihana tästä huomiosta! Tuo ei meillä tullut edes puheeksi siinä hässäkässä. Taidan kysyä päiväkodista, että jos sillä pienemmällä on vielä vaikka vaipat niin saisin sieltä mukaan pari kappaletta.

Ap

Hei. Kysy päiväkodista onko vaippoja, otat sieltä pari mukaan.

Toiset on 2v. kuivia mutta ei kaikki.

Muista myös lasten hoitoreput, unikamut jne..

Vierailija
47/47 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko 2-vuotiailla vielä vaipat? Hänellä oli synttärit tässä syyslukukauden jo alettua. Ehkä 1-2 kk sitten.

Tämän illan jälkeen minä ehkä tiedän haluanko itse tulevaisuudessa lapsia. 🙈

Ap

Meidän 2-vuotiaalla oli vielä vaipat käytössä.